Jump to content

Emo Nikolov

Members
  • Мнения

    38
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    audi a6 c4

Последни посетители

689 профилни разглеждания

Emo Nikolov's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Сори за забавянето ,но не съм влизал скоро в сайта. Нямам снимки на помпата ,защото е хвърлих. Същата е като твойта на другата тема, но при мен беше протекла
  2. Смених и долната и нещата са супер. Педалът е твърт и не потъва . Само където сега ми отделя много горе ,но снощи не ми се занимаваше пак да се завирам под волана. Но скоро и с това ще се заема ,че ме дразни така. От горната помпа се регулира къде да отделя. Извода за мен е че, по лесният вариант е направо две нови помпи.
  3. Такааа. След три дневно каране и яко помпане ,че постоянно потъваше педала установих че: Найтина има малка загуба на спирачна течност. Явно долната помпа протича в скоростната кутия по- малко. Малко но достатъчно че да изгуби налягането и да засмуче въздух . Оказа се че долната е избила много скоро след смяната на горната. Много благодаря за помощта и най- вече за точните отговори
  4. Значи Аз взех ремонтен комплект за горна помпа 10 лв от Тех-ко.От евро 07 ми ЛПР италианска с отстъпка за 48 лв. За SACHS ми казаха към 150 лв. Това са долу горе цените . Вече зависи кой как ще ги намери и на каква марка.
  5. Като почивам ще се заема да я сменя и ще пиша какво е станало. Че ако някой попадне в мойта ситуация ,да не се чуди а направо да действа.
  6. Ако няма налягане ,може да не успява. и аз не знам да си призная. Горната я обслужих ,но с долна не съм се занимавал. Поръчах ЛПР италианска пак,поне да е като горната. То не че има значение това де,ноо така ми дойде . Предложиха ми я на цена 36 лв. Надявам след смяната и вече всичко да се оправи,че ми се изчерпаха идеите за какво може да го прави това. Много мислех за въздуха. Ако взема въздух СЛЕД горната помпа ,там би трябвало да има и налягане . Би трябвало при натискане на педала да изтича течност от там. Следователно и да почне да губи.
  7. И аз това си мислех колега ,но във всеки форум пишат че трябва да има те,загуба на течност,.... И не бях убеден. Затова реших да пиша тук и да получа някой кадърен отговор. Знам че без да се погледне и вие като мен гадаете ,но благодаря за мнението Ти колега. Сега поръчах нова долна помпа и в неделя като почивам я мятъм
  8. Здравейте колеги. Моля за малко помощ!!! Значи педала на съединителя ми омекна и падна до ламарината. След дълго четене на форуми и теми ,реших че е горна помпа на съединител(под педала),защото НЯМАМ ТЕЧ на спирачна течност. Пробвах с евтин вариант. Смених ремонтен комплект гумички и обезвъздуших . Всичко беше добре ,но за кратко. Взех НОВА горна помпа ( уж немска,ама ми е някаква измислена). След обезвъздушаванете всичко беше 6. Педала обаче пак почна да потъва след 10-15 км.Пак обезвъздуших и пак стана твъпедала,но след малко същата работа. Пак смених с НОВА горна помпа,този път взех италианска ЛПР. След обезвъздушаванете пак същата работа. Всичко беше наред,докато не потъна педала отново. Гледам за течове ,но НЯМА.няма загуба на спирачна течност,добре съм обезвъздушил! Някакви идеи от къде може да е ? Да смуче въздух на от маркуча от казанчето до горната помпа? Долната помпа да е свършила ,но без да е протекла?
  9. Здравейте колеги. Някой да има инсталационният файл на vag k+can commander full 1.4 ?
  10. Здравей колега.Мойта е дизеловата АЕЛ 140 коня. Бях и сложил от ауди 100 миналата година , но не мога да ти кажа от кой двигател. Тогава ми казаха че са еднакви дори и бензин с дизел. Разликата идвала от от ролката на хидравиличната помпа.Но все пак да каже някой компетентен на 100 % че да не те объракам. Мойта сега отново протече и съм се ориентирал към рециклаж.
  11. Аз също ходих да проверявам за тия клапани. Ersetzt - replacing 068 198 819. reference 101 493 015. ТОПРАН. По 1 номер ги намериха,илизат за голф 1 или джета или нещо такова . Цена за комплект 12 лв. Но се отказах ,защото взех помпа втора ръка за 50 лв .
  12. Здравейте колеги Проблема ми е следният : При загрял двигател ,стрелката на таблото за температурата ми показва 25 градуса. Понякога стига до 90 ,но когато и скимне и пада рязко пак на 25. 1.Термостата е сменен и работи. 2.Сменях датчик температура. Пак същата работа. 3.Случауно установих,че когато сменям габарити,къси фарове,габарити,къси фарове и от 25 градуса си отива на реалните. 4.Въпросът ми е , някой сблъсквал ли се е с този проблем? Решил ли го е ? Дали е от таблото някой слаба спойка? Прилагам клипче,което качих в youtub че тука не става .
  13. Emo Nikolov

    Спукан маркуч

    Режиш направо целият маркуч където е правен. Слагаш една тънкостенна тръба за надка , стягаш с 2 скоби яко и ще държи. Малко побългарено е дето се вика , но докато намериш друг си е евтино решение
×
×
  • Create New...