Jump to content

kazichene

Members
  • Мнения

    257
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    к'вото има

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    Варна

Последни посетители

1769 профилни разглеждания

kazichene's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Благодаря. Сега видях темата по-долу, посветена точно на това. Доколкото разбрах, 06E103547AK е номерът на клапана, с който трябва да се сдобия. Ще изчакам Желяз да внесе малко яснота по софтуерните въпроси и ще действам.
  2. Здравейте. На 3.0 TFSI ми излезе грешка за PCV клапана. Колата още не влиза в авариен режим, но не ми се чака последния момент. Има ли как през VCDS да разбера каква версия / какъв номер клапан имам и съответно какъв ми трябва?
  3. @Vasil82 Не го приемам като заяждане, даже напротив . Казвам го, защото с част втора употреба няма никаква гаранция, че няма да се наложи повторна смяна. Естествено, че първо трябва да се провери всичко и да се установи точно къде е проблемът, проба-грешка винаги излиза по-скъпо. При мен като ги свалих и подадох ток директно, перката си работеше без проблем, но като се закачат буксите не тръгваше изобщо при теста с диагностиката. @Mindburn Успех и скоро да си обратно на пътя .
  4. Нещо не съм прочел всичко явно . Дано да не ми се налага пак, иначе наистина така ще е по-лесно.
  5. При мен беше управлението, защото като подадеш директно ток на перката, си тръгва без проблем. Съдейки по описанието ти, май проблемът е същият. Аз лично намерих двете перки с управления от морга за 150 лева, афтърмаркет варианти доколкото разбрах няма, а за нови цената е безумна и просто не си заслужава за такава стара кола според мен. Ако вадиш двете перки с пластмасата, на която са закрепени, не виждам как ще стане без да се дръпне очиларката напред, доста е тясно.
  6. @Mindburn Миналата година играх същия мач. Търси най-добре двете перки с управленията от кола на части. Свалят се броня и фарове, т.нар. очиларка не е нужно да се сваля цялата, развива се само в горния край, за да може да се бръкне и да се развият перките. Най-вероятно ще се скъсат винтовете, които ги държат от долната страна, но не е драма. Ако се стигне до там, слагат се къси самонарезни винтове точно до скъсаните, важно е да не са прекалено дълги, за да не пробият радиатора. Трябва да се внимава и с жилото за отваряне на предния капак, аз го бях откачил без да искам и после беше малко трудно отварянето, преди да затвориш капака, увери се, че е сложено на място.
  7. Здравейте отново. Моята щатска С7-ца е почти на финала, остават още някои дреболии, една от които е, че искам 2-ри ключ, че дойде само с един. Ясно е, че трябва да е щатски с паник бутончето. Гледах номера на моя ключ - 4G0959754G. Гледам в ибей има варианти, ако взема ключ с този сериен номер, ще може ли да се обучи?
  8. Малко на пръв поглед глупав въпрос към хората с 3.0 TFSI - къде в коша се намира кодът на двигателя? Като търся информация, ми излизат данни за другите мотори, но не и за моя.
  9. Много благодаря на всички за отговорите и съветите, благодарение на вас нещата започват лека-полека да се нареждат. Поздрави на всички.
  10. Благодаря за отговорите, нещата наистина започват да се изясняват лека-полека. За бързо и лесно е пределно ясно, че няма да е, целта е всичко да стане както трябва. Щом има вариант за преправяне на стоповете - супер, гледам намират се единични бройки и май ще успея да намеря само липсващия при мен. За фарове ще поровя още малко, но май нещата клонят към 2 европейски, ще видим малко по-нататък. @zhelyazA6 малко по-нататък ще те потърся и за другите неща като ъпдейти и т.н. Много ви благодаря, момчета спестявате много главоболия не само при мен, а като цяло. Поздрави.
  11. Здравейте. Дойде време да ви помоля за малко акъл. Става въпрос за А6 2013 3.0 TFSI, пресен внос от щатите. Изчетох повечето неща и доста се изясни по-нататъшната картинка, но няколко неща ми направиха впечатление. 1. Вериги, обтегачи и т.н. - Колата е на 106 х. мили, уж е сменяно масло горе-долу навреме (намерих Carfax история и доста документи в колата от обслужвания, но не съм разглеждал подробно все още). Ясно е, че от търга до пристигането й не е палена, местена е с мотокари, седяла е на кестерме много време в контейнера, маслото се е стекло някъде и т.н. Реших да я запаля, завъртя много лесно (късмет, че акумулаторът е читав) и когато запали се чу едно ама наистина зверско изтракване за около 2-3 секунди. Казвам зверско, защото си спомням тръгналите вериги на дизелово A6 4F, това изтракване беше определено по-силно. След тези 2-3 секунди си заработи колата, при съвсем леко подаване на газ нямаше странни шумове. Днес отново я запалих за малко, пак изтрака на студен старт, но значително по-кратко. След двучасов престой се наложи пак да я запаля, за да завъртя волана, веднага след като запали не се чу нищо, но след около 4 секунди след паленето отново изтрака за много кратко. При всичките 3 паления до сега, колата работеше за кратко, тъй като няма антифриз заради счупен кулер. Четох, че не е задължително да се сменя целият ангренажен комплект, а само обтегач (или двата горни, поправете ме ако греша). Има ли смисъл от подмяна на целия ангренажен комплект сега или да пробвам на първо време само с обтегач/и? Ясно е, че е най-добре всичко да е ново, но има ли смисъл на този етап? 2. Стопове - Колата е с LED американски стопове, като левият външен стоп го няма. След ремонта следват технотест и регистрация, а за тях ми казаха, че е задължително стоповете да са европейски. Намерих на добра цена европейски стопове за седан, но не са LED, а с обикновени крушки. Ако буксите пасват, има ли вариант за прекодиране, за да заработят стоповете с крушки? 3. Фар - Левият фар на колата е на сол. Таях някакви надежди, че ще може да се ремонтира, но уви. На някой да му се намира ляв щатски ксенонов фар? Гледах някакви в ибей, но са за фейслифт, продължавам с търсенето. Със сигурност ще излязат още доста въпроси, но на прима виста е това, по-нататък като се оправи и подкара всичко, ще обърна внимание на всички останали дреболии. Благодаря на всички за ценната информация, която предоставяте и живот и здраве ще продължавате да предоставяте. Поздрави.
  12. Този Archoil внася ли го някой в БГ, или трябва да се поръчва отвън?
  13. Може и някакво самоубеждение да е, ама имам чувството, че може една идея по-леко да влизат скоростите при превключване. Ще се почудя още малко и ще видим. Благодаря за препоръката. Гледам напоследък хубави отзиви за тази марка във форума, мисля да се пробвам и аз. Преди карах с оригинално 5w30, от 2 смени насам съм с Bardahl, но при следващата смяна мисля да мина на Ravenol, след кратко и определено недостатъчно търсене на бая места в БГ се предлага, ама кое е истинско и кое не - не знам. От къде мога да си взема оригинален Ravenol, че малко ударих на камък с търсенето (малко off topic, извинете)?
  14. Привет. 300к наближават и си мисля дали има файда от смяна на масло на ръчна скоростна кутия (2,7 тди). Правилно ли съм прочел, че маслото е 75W90, отговарящо на стандарт GL-4? Прочетох на едно място, че има и GL-5, но не било препоръчително, тъй като не "щадяло" толкова компонентите. Гледам на Бардал това, ама го дават, че покрива и двата стандарта. Някой запознат може ли да внесе малко яснота, че колкото повече ровя, толкова повече се обърквам. Много хора казват, че на ръчна кутия маслото не се сменя, "нямай грижи, карай я тъй" и такива неща. Има ли изобщо смисъл от цялата тази гимнастика?
  15. Здравейте. Моята сага с неработещото ДВД за навигацията в багажника продължава. След почистване ММИ отново заработи, но днес пак заби и се рестартира само. Някъде колеги бяха писали за смяна на устройството, в което се слага диска за навигацията (извинете за непознаването на терминологията) и бяха намерили някъде онлайн ново такова, но не мога да намеря темата. Някой може ли да удари едно рамо?
×
×
  • Create New...