Jump to content

Todor_1970

Members
  • Мнения

    25
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi A6 3.0 TDI

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    Haskovo

Последни посетители

555 профилни разглеждания

Todor_1970's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. От къде мога да намеря лазер за MMI навигация на ауди а6 ? Вече не чете никакви дискове дори и оригиналните.
  2. Todor_1970

    Въпроси за А6 (4F)

    Някой знае ли къде се намират датчиците за ксенона ? Едни казват че са на задния и предния мост а други задна и предна броня. Питам защото колата след като я взех от бояджия дава грешка адаптивни светлини и си мисля че не е закачил някой кабел.
  3. Todor_1970

    Въпроси за А6 (4F)

    Благодаря колега.
  4. Todor_1970

    Въпроси за А6 (4F)

    Някой знае ли за какво са тези три бутона на плафона ? Audi A6 4F 3.0 TDI 2004
  5. Декоративни лайсни за таблото, вратите и капака който е около скоростния лост за Audi A6 4F седан - имате ли ?
  6. Разглобих ключалката и на първо гледане всичко беше наред. Имам предвид горе описаните предполагаеми проблеми, пластинката и смазката. Конкретно за това че не се затваря багажника когато е студено мисля че най-голяма роля играе смазката. Явно се втвърдява и не може да се върне оста. Второто нещо е пружинката. Смазах зъбните колела и оста, разтегнах пружинката и сега работи. Благодаря на всички за съветите.
  7. Не е прах от четки, на мястото където опират самите четки нямаше нищо необичайно просто го почистих. Малките пърченца уронени от магнита бяха полепнали по почистващия тампона който изкарах от статора. После почистих още няколко пъти докато не почнах да вадя чисти тампони. Първите бяха направо черни. По ротора също имаше доста черно, може би от това че попадналите частици между ротора и статора са се триели, и именно това е пречело на моторчето да се върти. Магнитите вътре са два и са залепени с много здраво лепило за корпуса, между тях има разстояние от около 5 мм от двете страни. Вътре в улеите между магнитите имаше доста от тези малки частици, чистих и там. Не знам какво точно е накарало тези малки частици да се отделят от магнита ? Направи ми впечатление че клапата много пареше, понеже започнах да я свалям след като бях карал колата това е нормално. Но след като я свалих и се качих у нас да я разглобявам на масата тя пак си пареше яко и не можех да я пипам с голи ръце, та се наложи да я оставя известно време да изстине. Понеже клапата се намира най отгоре на двигатела то там топлината е най голяма като се има предвид че има кора над двигателя. Започвам да се замислям тази кора помага ли с нещо или повече пречи с това че не дава на агрегатите по него да се охлаждат ? Имам лазарен термометър и ще взема да направя малък експеримент като замеря температурата на клапата с капак над двигателя и без капак. Не вярвам да има голяма разлика но все пак ще го премеря. Друга причина за разчупване на магнит е удърът. В този случай това е малко вероятно тъй като клапата е закрепена за двигателя а той за колата с тампони и не виждам как може да се разтресе здраво. Освен при катастрофа,но при мен такава няма. Друга причина за откъртването на малки пърчета е да влезат боклуци вътре в мотора, но и това няма как да стане защото клапата си има гарнитура на капака. За други причини не се сещам. Ако ми остане време някой ден ще сваля другата клапа за профилактика и ще направя снимки.
  8. И на моето Ауди усещам същите вибраций, но за разлика от загрижения колега аз му се кефя и като тръгвам на завой давам повечко газ че да заръмжи яко и да се разтресе цялата кола. (Бивш DJ) какво да се прави
  9. Нормално за сервизните работници тук е да не им се занимава с проблема, и веднага да казват че повредената част е за смяна. Дроселова клапа на Audi A6 4F 3.0 TDI даваше грешка, и всеки казва че трябва нова. Цена на новата 880 лева. След дълго четене тук във форума ми се изясниха нещата и взех решение да си я отворя сам. Проблема на клапата беше че не повдига лосчето, в повечето теми се споменава за уронени зъбни колела, а моите си бяха наред. Стигнах до самото моторче и след като го разглобих се оказа че е вътре са заседнали малки парченца магнит. След почистване на ротора и почистване на металните пластинки където опират четките, моторчето тръгна. Сглобих всичко и клапата заработи. Пиша това като благодарност на всички който помагат със мнения идей и съвети. Благодаря ви.
  10. Благодаря за отговра, ще ми е от полза. Още утре го отварям това.
  11. Багажника не се затваря когато е студено. От къде може да е проблема ? Пробвам го по 50 -60 пъти докато захапе и се затвори. Audi A6 4F 2004 седан
  12. Здравей колега. Да попитам за Audi A6 4F 2005 - между седалките има поставка за чаша вътре има една гума която ми е скъсана и стърчат едни метални пластинки. Има ли само гума или трябва цялото да се смени ? И колко пари ще струва ?
  13. Оправи се проблема, още веднъж благодаря. Отворих почистих и всичко е ок. Намерих заседнало листо около буталото. Италианеца си е наливал антифриза под някое дърво, ха ха ха .
  14. Колеги много ви благодаря ! Точно това търсех, сега почвам с почистването и после ще ви кажа дали се е оправило.
  15. Не намирам тема точно за този проблем, ако някой има идея от къде е проблема нека сподели.
×
×
  • Create New...