Todor_1970
Members-
Мнения
25 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Todor_1970's Achievements
Доктор на АУДИ науките (6/6)
-
От къде мога да намеря лазер за MMI навигация на ауди а6 ? Вече не чете никакви дискове дори и оригиналните.
-
Някой знае ли къде се намират датчиците за ксенона ? Едни казват че са на задния и предния мост а други задна и предна броня. Питам защото колата след като я взех от бояджия дава грешка адаптивни светлини и си мисля че не е закачил някой кабел.
-
-
Разглобих ключалката и на първо гледане всичко беше наред. Имам предвид горе описаните предполагаеми проблеми, пластинката и смазката. Конкретно за това че не се затваря багажника когато е студено мисля че най-голяма роля играе смазката. Явно се втвърдява и не може да се върне оста. Второто нещо е пружинката. Смазах зъбните колела и оста, разтегнах пружинката и сега работи. Благодаря на всички за съветите.
-
Не е прах от четки, на мястото където опират самите четки нямаше нищо необичайно просто го почистих. Малките пърченца уронени от магнита бяха полепнали по почистващия тампона който изкарах от статора. После почистих още няколко пъти докато не почнах да вадя чисти тампони. Първите бяха направо черни. По ротора също имаше доста черно, може би от това че попадналите частици между ротора и статора са се триели, и именно това е пречело на моторчето да се върти. Магнитите вътре са два и са залепени с много здраво лепило за корпуса, между тях има разстояние от около 5 мм от двете страни. Вътре в улеите между магнитите имаше доста от тези малки частици, чистих и там. Не знам какво точно е накарало тези малки частици да се отделят от магнита ? Направи ми впечатление че клапата много пареше, понеже започнах да я свалям след като бях карал колата това е нормално. Но след като я свалих и се качих у нас да я разглобявам на масата тя пак си пареше яко и не можех да я пипам с голи ръце, та се наложи да я оставя известно време да изстине. Понеже клапата се намира най отгоре на двигатела то там топлината е най голяма като се има предвид че има кора над двигателя. Започвам да се замислям тази кора помага ли с нещо или повече пречи с това че не дава на агрегатите по него да се охлаждат ? Имам лазарен термометър и ще взема да направя малък експеримент като замеря температурата на клапата с капак над двигателя и без капак. Не вярвам да има голяма разлика но все пак ще го премеря. Друга причина за разчупване на магнит е удърът. В този случай това е малко вероятно тъй като клапата е закрепена за двигателя а той за колата с тампони и не виждам как може да се разтресе здраво. Освен при катастрофа,но при мен такава няма. Друга причина за откъртването на малки пърчета е да влезат боклуци вътре в мотора, но и това няма как да стане защото клапата си има гарнитура на капака. За други причини не се сещам. Ако ми остане време някой ден ще сваля другата клапа за профилактика и ще направя снимки.
-
И на моето Ауди усещам същите вибраций, но за разлика от загрижения колега аз му се кефя и като тръгвам на завой давам повечко газ че да заръмжи яко и да се разтресе цялата кола. (Бивш DJ) какво да се прави
-
Нормално за сервизните работници тук е да не им се занимава с проблема, и веднага да казват че повредената част е за смяна. Дроселова клапа на Audi A6 4F 3.0 TDI даваше грешка, и всеки казва че трябва нова. Цена на новата 880 лева. След дълго четене тук във форума ми се изясниха нещата и взех решение да си я отворя сам. Проблема на клапата беше че не повдига лосчето, в повечето теми се споменава за уронени зъбни колела, а моите си бяха наред. Стигнах до самото моторче и след като го разглобих се оказа че е вътре са заседнали малки парченца магнит. След почистване на ротора и почистване на металните пластинки където опират четките, моторчето тръгна. Сглобих всичко и клапата заработи. Пиша това като благодарност на всички който помагат със мнения идей и съвети. Благодаря ви.
-
Благодаря за отговра, ще ми е от полза. Още утре го отварям това.
-
Багажника не се затваря когато е студено. От къде може да е проблема ? Пробвам го по 50 -60 пъти докато захапе и се затвори. Audi A6 4F 2004 седан
-
Проблем с парното. Настроено е на студено а духа топло.
Todor_1970 отговори в темата на Todor_1970 - тип 4F
Оправи се проблема, още веднъж благодаря. Отворих почистих и всичко е ок. Намерих заседнало листо около буталото. Италианеца си е наливал антифриза под някое дърво, ха ха ха . -
Проблем с парното. Настроено е на студено а духа топло.
Todor_1970 отговори в темата на Todor_1970 - тип 4F
Колеги много ви благодаря ! Точно това търсех, сега почвам с почистването и после ще ви кажа дали се е оправило. -
Проблем с парното. Настроено е на студено а духа топло.
Todor_1970 отговори в темата на Todor_1970 - тип 4F
Не намирам тема точно за този проблем, ако някой има идея от къде е проблема нека сподели.