Jump to content

Tonkata_92

Members
  • Мнения

    12
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    AUDI A3 1.8 T

Последни посетители

483 профилни разглеждания

Tonkata_92's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Смених маслото на скоростите, но проблема си остана. Сега ще я откарам да видят дали проблема не е от управляващият блок на скоростната кутия. Ако проблема не е там, значи е от феродовите дискове на скоростите, а това е много-много КОФТИ ...
  2. Колеги, благодаря ви за отговорите. Оказа се че е обтегача на веригата на разпределителните валове, както ми каза bobitovn. Взех си нов обтегач за 260 лв. + 36 лв за гарнитури + 50 лв. за работа, в Кюстендил. Вече нямам проблеми
  3. Колеги, нужно ми е мнение относно проблем със скоростите. От време на време при по - продължително или по спортно каране автоматика ми влиза в някакъв авариен режим. Не ми показва грешка на таблото но започва да прави проблем при местенето на скорости. Започва да се форсира и да не може да зацепва адекватно. Пример( давам газ, стига до 4000 оборота и изведнъж зацепва в движение и кара само на 1-ва и на 2-ра скорост). Започва да не може да върви. От място потегля и си кара само на 1-ва до 6000 оборота и мести скорост като пусна газта за момент но повече от 2-ра не може. Спирам и оставям колата да почине и проблема затихва за ден - два. Като махна клемите от акумулатора и след половин час ги закача, проблема изчезва за около 2-3 седмици. След това някъде по пътя пак се появява. Какви са възможните проблеми. Не ми е ОК да треперя по пътя с ключ 10-ка в ръка ... Казаха ми, че има вероятност да са тръгнали скоростите, имало някакви съединителни дискове, които се триели и създавали този проблем. Ремонта струвал около 700-800 лв. Втора употреба кутия струва 500 лв, но знам ли на какъв трън ще се набия ... Има ли вероятност да е от маслото. Да е изтъняло с времето и да загрява прекалено бързо. Купил съм си масло но искам мнение за да знам дали въобще да го сменям в GEMINI-4 на 100% смяна с вакум помпа ? Моля за съвети и адекватни мнения. Благодаря ви !
  4. Благодаря ви. Очевидно проблема е от обтегача на веригата. Темата е за триене
  5. Здравейте. Писна ми да си хвърлям парите по некадърни майстори, надяван се тук да ми дадете отговор. Карам Audi а3 1.8 T (2000 year) автоматик - 150 к.с. Като си купих колата си я обслужих и си сложих масло REPSOL 5w30 пълна синтетика. При вече загрян двигател се появи едно тропане като на повдигачи.(майсторите твърдят, че не е от повдигачите) Както и да е, казаха ми, че няма проблем. След като минах 10 000 км го смених отново с REPSOL, но този път 10w40. Тропането изчезна докато не минах 7500 км и пак се появи. Сега го смених с TOTAL 10W40 и тропането въобще не изчезна. Откарах колата на ремонт и ми казаха, че трябва да се смени няква си верига и нз още какво. Дадох 200 лв, но уви, тропа си отново. Като двигателя е студен, тропане няма, след като мина 7-8 км и колата загрее достатъчно тропането (чукането) започва зверски и то само на ниски обороти, когато колата е на място. Щом пипна малко газта или тръгна, вече не тропа, спра ли, пак започва. На светофарите съм като трактор ... Моля ви за адекватен отговор, защото майсторите твърдят, че било от някакъв хидравличен механизъм или нещо подобно, което струва около 500-600 лв. Не са 100-150 лв за да го сменя и това и да остана без резултат. Благодаря ви приятели !
  6. Здравейте колеги. Прочетох няколко теми за blow off но не намерих това което ме интересува. Имам въпрос относно блол оф клапан. Имам Ауди 1.8 т (150 к.с.). В момента е със стоков blow off, искам да си сложа друг. Причината я знаете, просто съскане. Знам, че няма да е нещо стряскащо, нямам такива очаквания но все пак .... Какъв blow off клапан да си сложа за да се чува свистенето. Спрял съм се на този http://tuning-parts.bg/raztovarvashti-bov/2176/ Може ли някой да ми обясни каква е разликата м/у обикновен и двубутален ? И ми препоръчайте Благодаря ви
  7. Мненията не са много изчерпателни, но все пак съм решил да сложа чип, до 2 седмици колицата ще е с 20-30 коня по - силна. Благодаря ви все пак !
  8. Определено ще се консултирам първо с приятели от OVERDRIVE, да изкажат своето професионално мнение и след това ще бръмча по майсторите. Нямам намерение да я правя повече от 200 к.с. , въпреки че това си е зараза. Искам чип тунинга да бъде качествен, затова очаквам мнения по въпроса
  9. Благодаря ви за мнението. Може би все пак ще се спра само на чип тунинг и блол офф колкото да ми прави кефа. Според вас къде правят качествен чип тунинг на ауди в София ?
  10. Здравейте. Наскоро се сдобих с ауди а 3 1.8 Т 150 к.с.(AUM) автоматична 4 степенна трансмисия. Искам да го направя 200 к.с. , но ме притеснява факта, че скоростната кутия няма да издържи тъй като е автоматична. Имам за цел да сложа blow off (моля препоръчайте ми подходящт) , бууст контролер (споменаха ми, че по добрият вариант е механичен, моля препоръчайте ми), спортен панелен филтър К и Н , изпускателни колектори и евентуално кулер, и чип тунинг. Нямам намерението да сменям скоростната кутия тъй като с цел си взех автоматик за работа по софия. Не съм стиснат относно цените на тези части но просто не бих дал луди пари за големи световно известни тунинг фирми. Бих искал някой по компетентен по темата да ми обясни за какво иде реч, защото и понятие си нямам от тунинг и дали тези неща са достатъчни за постигане на тези цели които съм предвидил. Ще издържи ли скоростната кутия и въобще турбото на това напрежение което ще му дам ? Какви ще бъдат приблизителните ми разходи за това нещо. Благодаря ви за отговорите и отделеното време !
×
×
  • Create New...