-
Content Count
64 -
Joined
-
Last visited
About lizzard
-
Rank
User
Друго
-
Kaра
A4(B6)
Персонална информация
-
Gender
Male
-
Location
Варна
-
Interests
мотори
Recent Profile Visitors
996 profile views
-
Привет! Жми сюда ! Имеют представителя в Болгарии...
-
Сменя ли се на определени километри маслото на раздатката
lizzard replied to Jajabenksss's topic in type 4F
Имаш л.с.,колега! -
Извинявам се за късното включване - ако е по-новия модел волан с почти квадратен еърбег, с двустепенно отваряне е!
-
Става, но зависи от модела. Някои са plug&lpay, а с други по-добре да не се занимаваш. Зависи от модела на аирбега, с едностепенно отваряне става, с двустепенно не...
-
Ще тръгне всичко, освен еърбега... За мултито също е възможно да не работят всички опции, По-лесният вариант е да смениш модула, лентовия кабел и монтираш лостчето за круиза. След това едно кодиране и си ти!
-
Възползвах се! За пореден път - много благодаря!
-
Като човек, работещ с въпросната фирма, мога да споделя моите наблюдения. Качеството при изработване на дограмата не е лошо, почти целия процес е автоматизиран. Има поточна линия, която реже, лепи, зачиства и разпробива профилите. Финалното сглобяване е ръчно. Монтажа е стандартен - с винтове за директен монтаж и пяна. Стъклопакетите се изработват от шуменска фирма, аз лично съм доволен от качеството им. НЕ казвам, че винаги са перфектни, имали са и издънки, но си ги поправят. Тука имам предвид S&N пласт. Познавам момчето, което отговаря за рекламациите и ремонтите. Съдеѝки по неговата натовареност, нямат много рекламации, но все пак си имат човек на тази длъжност.
-
Извинявам се за късното включване - рециклиране на хидротрансформатор, нова помпа, нов пакет дискове на трета скорост. Диагностика на мозъка във ВМЕИ - Варна, с последвало почистване на магистралите, смяна на два клапана, нови гарнитури, всички гумени елементи вътре. Нови гарнитури на кутията и семеринги. Почистване на датчика за предавка, смазване на жилото. Ново масло и филтър на кутията, Смяна на маслата в раздатката, и двата диференциала. И труд, разбира се! Едно уточнение - частите и маслата НЕ са ОЕМ, и са заплащани по доставни цени! За труда също имам някаква отстъпка, но не знам каква е. Предполагам, нещо символично. Доколкото разбрах, нормалната цена на такъв ремонт като моя прехвърля 3000 лева, но не е задължително на колегата, пуснал темата, да се налага правенето на всичко това.
-
Хубаво е да се провери и т.н. мозък на кутията – за стружки, запушвания на магистралите, и дали всички клапани работят. p.s. Относно цената на ремонта, на мен ми струва около 2300 лв., тази пролет!
-
...и хидротрансформатор .
-
За да се свали долната кора, се сваля първо лоста за регулиране на волана, по-точно пластмасовата му част. Хваната е към металната основа с вътрешен шестогран, мисля беше 2,5 мм.
-
https://www.drive2.ru/c/2238193/ Това вярвам, че ще отговори на част от въпросите ти...