Jump to content

Eleganc3

Members
  • Мнения

    10
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно Eleganc3

  • Рожден ден 15 Февруари

Друго

  • Kaра
    A6 2.8

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    Sofia

Eleganc3's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Цитиране на предходен пост! Еми така ми казаха че се казва , седи на лявата и дясната глава - на лявата отзад държи 1 верига ,която върти 2-та вала .Има някакъв датчик който давал импулс колко да опъне веригата , имало 2 вида 1 механичен и 1 електронен , така ми каза майстора .
  2. Темата е за ключ , "днес ще събера 10 души да черпя за колата " .
  3. Колеги съдба ------------ Колата работи---- запушен катализатор направо пълна излагациа направо ме е яд на себе си , и как може толкова майстори един да не се светне !
  4. Ами колеги като извади кабела мета ток да те утрепа , така може ли да се провери или трябва нещо специално . -----А и да добавя като поработи на 3- цилиндъра и позагрее колата спира и да пали вил вил вил вил вил и това е. Много благодаря че се отзовахте толкова бързо.
  5. Здравейте .Да ви се похваля колата от 6 цилиндъра останаха и само 3 ... Така първо проблема бил клапни сваляне на клапани преглеждане смяна на гарнитури и т.н затваряне на мотора (всичко е било 6 , в мотора ) . След това на диагностика показа бедна смес , сваляха тръбите смених гарнитурите на колектора + вътре една джаджа която се върти и разхвърляла въздуха Ок пак същата работа 3 цилиндъра ги няма . След това сменихме електронен обтегач на верига на валовете Ок .. ама не пак на 3 цилиндъра .Компресия 6 на 3-те цилиндъра , преди дебитомера мирише на неизгорял бензин , колата работи ужасно неравномерно ....--- колеги има ли някоя тънкост при този двигател да дава тези проблеми , само сменям ли сменям работи и колата все работи на 3 цилиндъра .Вече 1 месец само се премета от сервиз на сервиз ,всеки като я види казва ще я оправим А-у и се стига пак на въже и обратен курс ...Има ли възможност счупен или прегорял сигмет да е проблема ,ама как така изведнъж и на 3-те цилиндъра ? А и като извадят кабелите на работещ мотора 1по 1 от дясната страна няма никаква разлика . Колата е 2.8 5V винтилов ли там какъв е 193 кс 99година .
  6. Здравейте колеги след сваляне на глави , проверяване на клапани и т.н .Днес закачихме колата на диагностика и показа бедна смес и работи като на 3 цилиндъра , проверихме всички маркучлета и т.н и всичко е 6 .Може ли да ме насочите къде да търся , че вече не знам какво да правя .Възможно ли е нещо да се е счупило и от там да идва тази бедна смес .Колата като е студена пали и работи на 3 цилиндъра , като загрее спира и да пали .Моля помощ
  7. Здравейте колеги , карам а6-ца 2.8 от около 1 седмица или поне карах .В движение колата спря почна на 3 цилиндъра да работи , решихме че презкочила ремък ама не .След 15 майстора които ми казаха че 100 процента ударила клапани закарах колата при един познат .Човека отвори мотора всичко разглоби ,мотора вътре светещ (като по чудо колата все пак дойде от Италия ) няма криви , ударени клапани .Колата си е била на белези всичко 6 по механичната част на мотора .Един ушким разбирач направи диагностика , и излезе грешка нещо несработване на валовете (нещо подобно ) ,на 1-ви и 2-ри цилиндър има компресия 5-6 на 3-ти 10 , от другата страна всичко по 10 .Някакви предложения , че се хванах за главата , а не искам повече да отварям мотор-а и т. н само набивам пари за нещо което е било уред . Свещи кабели и т.н всичко е наред проверено . Мисълта ми е има 2 датчика на валовете може ли те нещо да се бъзикат ?
  8. Eleganc3

    A6 не включи перка

    Колеги намерих проблема , сутринта паля колата уреда ми показва 90 градуса . Може ли поне малко да ме насочите къде да търся датчик или да го закачат да видят за грешка ?
  9. Eleganc3

    A6 не включи перка

    Колеги сега пак го подкарах и стигна този път 120 градуса вътре се разпищя , вдигнах капака маркучите нормално топли .Мисля си че ако е 120 градуса ще изкипи през капачката , най-вероятно според мен е някой датчик ,които показва .Може ли поне да ме насочите къде да го търся . Благодаря ви .
  10. Здравейте , от 1 седмица притежава а6 2.8 газ .Имам доста проблеми като прекъсване , придърпване но това не ме плаши толкова .Днес сутринта в поредното задръстване колата си седеше на 90 градуса , спрях на 1 място за около 15 минути колата беше със загасен двигател .След 15 мин потеглям и стрелката започна да подмина 90 стигна до първата след 90 , още малко стигна и до 2-рата а перка не се включи стигнах до работа така лека по леко .Спрях загасих двигателя след 2-3 минути дадох на контакт и уреда скочи в 120 градуса . Някои има ли си идея кога включва перка ? Тази перка като на бмв-тата ли е силиконова като стигне определени градуси и се включва високото ? Така като загледах ако има проблем трябва ли да се разглоби предницата за да се смени въпросната перка ? Благодаря ви за евентуалните отговори , иначе съм много доволен от колата страхотна возия .
×
×
  • Create New...