Jump to content

algiil

Members
  • Мнения

    17
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

1 Последовател

Друго

  • Kaра
    A8 AQF 4.2 40V

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    София
  • Интереси
    Sound Engineer

Контакти

  • Skype
    clear.sound.company

Последни посетители

751 профилни разглеждания

algiil's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Sent from my LG-D855 using Tapatalk Sent from my LG-D855 using Tapatalk Тук вече сме завършени Sent from my LG-D855 using Tapatalk
  2. Здравейте колеги, ето малко материал по темата (Видео - https://goo.gl/photos/S6scGJd9tZTAsJWw8) П.П Относно цената на кита - варира между 3300-3800 лв. без монтажа (тъй като управлението не напълно остойностено). Поздрави!
  3. Дойде време да съживя темата. Точно 2 години от както започнах проекта и с радост мога да кажа, че резултата е впечатляващ! Днес завърших с всички настройки по налягания, обеми, както и демпфери на хидроактивните блокове и сфери. Окачването има два режима : Soft и Sport, както и регулиране на височината според нуждите (за сега се управляват ръчно). Колегата Tvard ще е първият, който ще има честа да направи тест драйв. Според мен Sport режима е значително по твърд от заводския вариант, най вероятно и от спортното стоково окачване, поради което колата се държи много добре в завоите при голяма скорост. Soft режима пък е доста по мек и изключително комфортен от нормалното окачване, но за всичко това ще пиша после след като мине тест драйва на колегата. Само за протокола ще допълня, че вече успях да измина над 5000км пробег като първоначален тест. Скоро ще кача още снимки.
  4. Малко да обновя темата След много тестване, се наложи да произведа изцяло нови амортисьори, които са изчислени и направени точно за тази кола В момента е само с предните, тъй като задните са в процес на изработка Sent from my LG-D855 using Tapatalk
  5. Sent from my LG-D855 using Tapatalk Sent from my LG-D855 using Tapatalk
  6. Нищо не се преправя, само монтаж и минимум джанти 18" Sent from my LG-D855 using Tapatalk Сменят се дисковете и апаратите Sent from my LG-D855 using Tapatalk
  7. Аз го имах същия проблем, смених 3 комплекта дискове и всичките в кофата. Всичко идва от лоша работа на предните апарати, които натискат в пъти повече от вътрешната страна на диска. В следствие на това диска рязко загрява от едната страна и се криви. Благодарение на колегата tvard, смених апаратите и дисковете от д3 и нещата се успаха, тази кола започна да спира в пъти по добре. Sent from my LG-D855 using Tapatalk
  8. Съжалявам колега, оправих ги https://www.youtube.com/watch?v=teLdOz1H8ME https://www.youtube.com/watch?v=4JJniWQTAU0 https://www.youtube.com/watch?v=DAEOzh1YKh4
  9. Ето още едно видео (на което се вижда колко дълго трае вдигането от най-долно сервизно положение): https://www.youtube.com/watch?v=DAEOzh1YKh4
  10. След монтажа, аз съм мега happy от резултата. Имам си Ауди в ерата на Ситроените. Ще се правят донастройки на задните хидроцилиндри. В момента клиренса и помпата се регулират ръчно (чрез свързване на кабелите отзад), но след 1-2 дена ще бъде с управление Надявам се скоро да я завърша съвсем https://www.youtube.com/watch?v=teLdOz1H8ME https://www.youtube.com/watch?v=4JJniWQTAU0
  11. Днес в това слънчево време направих предварителен/пробен монтаж на компонентите, както и екстремен тест на предните тампоните в "авариен режим". Теста разбира се е в български стил - Ето и мнението на един мой колега - Ето как изглежда колата като е в най-ниско положение (на тампони)
  12. Audi A8 D2 / Hydractive 3 - Преди монтажа
  13. Първоначалната идея е да се вземат сигнали от датчиците на Аудито, тези които са налични разбира се. За сега ще е се добави един от ситроен (Body movement sensor)който дава информация за рязко отместване на купето, тъй като ECU Hydroactive 2 трябва да си го вижда, и още 2 level control system sensor от ауди за да дават информация на управлението на помпата и клапаните за позицията на купето .
  14. Ако не смятам монтажа, не вярвам за части да надхвърли повече от 1300-1500лв Това включва 6 нови сфери, 2 хидроактивни блока втора ръка, 4 хидроцилиндъра втора ръка, нови клапани + ел.хидравлична помпа (втора ръка), ECU Hydroactive2 (втора ръка)маркучи и управление на помпата и клапаните. П.П. Определено смятам, че хидропневматичното активно окачване е черешката на тортата
×
×
  • Create New...