Jump to content

baksan

Members
  • Мнения

    68
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно baksan

  • Рожден ден 3.01.1991

Друго

  • Kaра
    Audi A3

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    Sofia

Последни посетители

802 профилни разглеждания

baksan's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Причините,да се насоча към бензинов автомобил са две. 1-та е че моделите до 2005 с дизелов мотор са с доста проблеми и крият рискове 2-та колкото и глупаво да звучи, е че джамбазите основно крадат дизелови коли Обмислям и варианта с 8Р 1.9 тди 105 коня,но трудно се намират хубави екземпляри,а и ще трябва да и треперя
  2. Всеки има право на мнение,както и да разбира от всичко,особено българина! Очакванията от моята тема ,не са да получа нападки,а да ми бъде даден съвет и информация! Това дали ще дадеш 12+ хиляди за кола навършила вече 10+ години,не гарантира че ще попаднеш на кола,криеща куп проблеми... Наясно съм с рисковете на по евтината кола,но както няма да избирам колата си на сляпо и на излъскан външен вид И все пак благодаря Moonland за оказаната помощ,относно двигателите. А относно разхода и аз разбрах че за това купе,разход в порядъка на 12 градско е малко много. Също така,държа да подчертая,че не мисля да слагам газ! Цитиране на предходно мнение!
  3. Брат ми е учил за механик в Германия,след това е работил и живял там. И смея да твърдя,че разликата между него и нашите разбирачи "майстори" е огромна. Та аз няма да поема риск на своя глава,и смятам че ако дадена кола е "замазана" колкото да се продаде,това няма да остане скрито от него. Именно за това и мисля,че за тези пари той ще успее да подбере добър автомобил. А относно километрите,според мн колите не се развалят от километрите,а от лоша подръжка. Разяснил ми е,че дори и в Германия колите се пипат от към километри,както и за цените на автомобилите. Особено за тези с по-малък обем на двигателите,заради високите данъци и прочие,цените там на автомобили като A3 8L могат да надхвърлят 4000 евро. Аз в търсенето си,не се ограничавам в рамките на България. Мен не ме притеснява да взема и автомобил,продаван в Германия с даден проблем,който не е спестен от продавача. Там доста хора решават,да си продадат колата дори и да не е със сериозна повреда,което може да се отрази благоприятно за мен в случая от към цена.А за отстраняването и,смятам че имам човек, но когото да се доверя напълно,без да ми съдере кожата финансово. Това го обясних заради хората,които ми намекнаха че за тези пари ще си купя гробница Основният ми въпрос беше за двигателите автомобила, тъй като със сигурност смятам да заложа на FSI мотор . И исках да знам нещо специфично,като хринични проблеми,и съответно кой смятате че е по надежден,и бих имал по малко бъдещи проблеми.
  4. Здравейте! Дойде време,да си сменя автомобила,след като джамбазите решиха да си харесат моята 8L 1.9ТДИ/110 коня. Докато чакам изплащането на автомобилът от застрахователите,реших да се насоча към покупка на следващата ми кола. Мислех,да заложа отново на дизел,но след като изчетох доста теми относно 2.0ТДИ установих,че хубавите са след 2005 и надхвърлят бюджетът ми. За това се насочих към бензиновите,тъй като не са толкова апетитни за крадене и са по евтини спрямо дизелите,но също така.не знам нищо относно тези двигатели.За това реших да се допитам до по-запознатите от вас. Насочих се конкретно към 1.6FSI и 2.0FSI.Та питането ми е,какво трябва да знам за тези двигатели,проблеми,болежки и прочие.. Определил съм ориентировъчна сума от 8000лв ето и няколко примера за такъв автомобил: http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11446718145047357&slink=bsem6y http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11446393403326356&slink=bsem6y
  5. Два броя Зимни гуми в добро състояние дот 2010 с грайфер 6 милиметра Цена 100лв за двете
  6. Извинявай,не съм прочел правилно ,но той колегата ти е отговорил осветлението на въздуховодите си ми е заводско. колега как е станло това че сега ми стана интересно
  7. Не! Прецених че ще е по удобно от пепелника и го изтеглих от неговото осветление
  8. Най обикновени червени за табло,струващи 3 лева. Ще кача снимки
  9. Ще ви покажа,как си направих осветление в краката,почти за без пари (излезе ми 4-5лв.) Като за начало аз реших,да изтеглязахранването на кабелите,според мен от най удобното и близко място,а именно осветлението при пепелника.За тази цел трябва да се свали централната конзола на колата,за което си трябва малко играчка. тук вече тя е свалена и съм свързал кабелите за диодите, кабелите прекарах доста лесно,тъй като таблото от долу е доста отворено. тук вече кабелите са прокарани на тази снимка се вижда вече поставеният диод от шофьорската страна а ето това е и крайният резултат, който се получи доста добре Ако някого има питания с удоволствие ще му помогна
  10. Имам малко глупав въпрос относно моторчетата за регулация на фаровете. Онзи ден видях че и двете моторчета не ми работят и реших да търся проблема в някой бушон ,но без резултат тъй като в схемата така и не открих бушон,отговарящ за тях. Това ме навежда на мисълта ,че са свързани към някой общ бушон . Искам да попитам дали някой знае кой е той ? Другото за което се сещам е че може и копчето да е повредено, но искам да пробвам първо с бушоните .
  11. Здрасти аз минах през тази процедура и колегата е прав няма кабели . При мен е вързан към Пайнер и бих казал че съм доста доволен от буферчето . Според мен всичко идва от настройките ,които при стоковите радиа не са толкова много защото при мен звукът не е никак лош . Помня че за да свири както трябва ми сложиха някаква джаджа по веригата ,която забравих как се казва.
  12. Колега ще черпя и две ! Много мерси и честита Коледа А дали не се налага да пренаредя и някой друг кабел, понеже вратата на багажника след като го отворя ми задържа бравата 2-3 секунди преди да върне обратно , което го нямах със стария компресор . Ще видя с транслейт кой пин за какво е
  13. Да се похваля ,след като си смених централното и си закупих ключ ,работещ на същите мегахерци, вече имам напълно фунционален , три - бутонен ключ. Единствения проблем е, че така и не открих от коя букса да изкарам кабели за антената, и колата има обхват от 2-3 метра на дистанционното Ако някой може да помогне, да сподели
  14. Аз забравих да спомена ,че проверих и изписа, че няма връзка с контролера на Central locking.
×
×
  • Create New...