Jump to content

sak1

Members
  • Мнения

    16
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно sak1

  • Рожден ден 18.08.1988

Друго

  • Kaра
    Audi 1.8 T AEB

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    Parvomai

Последни посетители

395 профилни разглеждания

sak1's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. sak1

    Проблем с озвучението

    Там е работата че там няма нищо защото колата няма MMI а е със обикновено радио concert
  2. sak1

    Проблем с озвучението

    Гледах ги визуално нищо има няма. Вратата съм и свалял кората за да и правя бравата и след известно време забелязах че не свири както преди и свасях пак кората да проверя далк не съм забравил да я закача обача е закачена и свирят само високите тонове пищялки и интересното е че и на задната врата свири по същия начин значи целия канал не работи както трябва левия
  3. sak1

    Проблем с озвучението

    На никой ли ме му идва нещо на ум
  4. За много години колеги имам един проблем които не мога да реша от доста време със музиката, левият канал на радиото свири само пищялките и трупа грешки Аудиото е concert няма MMI
  5. Здр.колеги извинявам се предварително че ще пиша в темата,но моят проблем е сходен. В моя случаи има масло в кутията,като е студена няма проблем влизат си скоростите ок но като загрее понякога ми идва с коляното да натискам лоста и като сменям предавките в движение се чува как влизат(както се чува при загасен двигател) съединителят отделя малко горе но не е чак толкоз зле. Някой ако може да ми помогне ще съм мн.благодарен Колата е а4 1.8т AEB поздрави.
  6. Мерси колега тъкмо щях да питам дали става от други двигатели,а за пиновете може да съм ги объркал щото ги мерих вечерта Тази събота ще сваля от на един приятел неговия за проба да видим дали ще се оправи .
  7. Колега еи сега го измерих и даде 543 ома на 2-ро и3-то краче на другите нищо не даде ,това значи ли че си е отишал?
  8. Да така е обаче незнам вече какво става,това забиване се появи след като свалих датчика. Днес я закачих на ваг ком и грешка излезе само н75 (но преди това ми бяха казали едни майсторчета че клапана ми бил сменян и бил сложен от друга кола и затова излизало като грешка иначе работел там на тест от ваг кома цъка и незнам си кво) преди пак си излизаше като грешка и си варвеше ок трагваше от 1700 оборота а пак сега ....... някой ако може да ми каже дали тоя датчик на коляновия вал го играе някаква роля във варвежа
  9. Колеги моля за помощ,та с въпросният датчик свалих го смених му О-пръстена и си го монтирах отново и затегнах Качих се запали си нормално обаче като трагнах по4на да придърпва над 2 хил. оборота и не върви както трябва. На следващия ден пак го свалих и завих на ръка ,и колата трагна пак,обаче като не е стегнат и пак тече масло. Та въпросът ми е има ли значение колко е стегнат въпросният датчик,да търся ли специални ключове?
  10. Здр. колеги извинявам се предварително ако има друга подобна тема но не можах да намеря. Тече доста масло от датчика,може ли да му сменя само О-пръстенът или трябва да си купуван друг(при положение че моя си роботи) Благодаря предварително.
  11. sak1

    тропа при спиране

    Същият проблем с тропането,днес лежах под колата 2 часа и всичко ми изглежка 6, ще следя темата
  12. sak1

    Проблем с ABS блока

    А как мога да разбера точно каде е проблема дали е целия блок или е някаде по електрониката след като на vagcom-а не го откривава
  13. sak1

    Проблем с ABS блока

    Здравеите колеги и аз имам подобен проблем,преди няколко седмици я обслужвахме колата и я закачихме да и занулим оил сервиза и излезна грешка abs-а(а не свети никаква лампа на таблото)и неможе да се влезне в менюто изобщо и реших да пробвам засилих се и скочих на спирачките но abs НЯМА сурнах се 10 метра.та после ми направи впечатление че като дам на контакт изопщо не свети лампа на abs-а. Ако някой знае какво точно става ще сам му мн. благодарен.
  14. Мерси за информацията колеги тея дни ще пробвам да го промия и ако не стане ще си казвам молитвата и ще го свалям това толко страшно за мен табло
  15. Днес успях да се позанимавам с колата и да и 2-та маркуча са еднакво топли,но все пак пак го обезвъздоших и пак е същото,обаче като го пусна да върти въздуха само вътре и на най-ниска степен на вентилатора и се усеща малко топлинка .Някакви идеи? Благодаря предварително
×
×
  • Create New...