Jump to content

lubomir.cenov

Members
  • Мнения

    16
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно lubomir.cenov

  • Рожден ден 28.01.1988

Друго

  • Kaра
    S4 B5

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    Sofia

Последни посетители

624 профилни разглеждания

lubomir.cenov's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Кои са пиновета е на модула и към кои на таблото трябва да се свържат? И каква е кодировката за да се разреши на тцм-а да работи? Имам същия проблем на с4 б5 не изписва станцийте на фис-а.
  2. lubomir.cenov

    2.7 biturbo

    Нямам грешки за тях,преди 3 години са сменени с платки от сид.
  3. lubomir.cenov

    2.7 biturbo

    Здравеите колеги,карам s4 b5 с чип от ололо 5 години, от скоро(няколко месеца)имам проблем с по богати смеси , fuel/trim варира от около 0 до -12 или -15 колата харчи доволно повече видно и от моментния разход на фис-а, и не върви както беше преди,все едно не е с турбо.Преди няколко месеца когато всичко неше наред f/t беше в порядъка на +5 +10 +15 и се смъкваше към 0 само при ускорение,при каране с много леко натиснат дросел си стоеше на + а в момента отива на -7 примерн,опроверил съм за изпускане на налягане след турбото,вакуми,вакум ресивър,дебитомер,свещи,дюзи,температутен датчик,... Какво друго да гледам и ровя или ако може някой които е наясно да я диагностицира(прочете някакви данни за датчици на валове зацепване центровка и т.н) от София съм ако е от значение. Предварително благодаря на отзовалите се.
  4. Нее такъв,по стария модел оригинален за б5 с касетката
  5. Имам същия проблем,като колегата,но аз съм с Концерт,не се изписват станциите на фиса,касетофона не се пуска и спира автоматично,от контактния ключ,а само от копчето,гасне сам на всеки час.Таблото ми е с дигиталния часовник,схемата за трите кабелчета същата ли е или е друга,колата е С4 Б5. Благодаря предварително!
  6. Проблема не е от бубина,лула или комутатор пробвах други от кола на приятел.
  7. Здравеите,от доста време ми излиза тази грешка и няма оправия,колата не върви добре и харчи повече.Смених въпросната сонда,банка 1 сонда 1 пред катализатора,но грешката остана.След обстоен преглед на вакумите открих сцепено маркуче на горивния регулатор,смених го и ми направи впечатление,че стоиностите на сондите от +17 отидоха на -3 и се меняха в малък диапазон.Предполагам и така трябва да е,доколкото знам трябва да работи от -10 до +10 някате в тези граници.Но на следващия ден грешката пак се появи и стоиности бяха около +17,направи ми впечатление също че записва грешката когато стоиността на сондата се задържи на+25 за няколко секунди.Което предполага,че сондата се опитва да направи някаква корекция в сместа.Не съм сигурен дали има нещо общо но когато загрее колата в движение особено на 4та предавка има едно прекъсване около 2000-2200оборота което може да е бубина или нещо друго,но ако е бубина дали е възможно да е от нея проблема? Благодаря предварително за помоща.
  8. Колата е с една пластмасова тръба сива и върви до 7000 на газ без проблем,в началото имаше някакво прекъсване на около 5000оборота но след настройката върви както на бензин,единствените ми притеснения са били за смеси,да не обеднее и да стопи бутало, което скоро ще разбера като я закача на една широколентова сонда.
  9. Именно, тече,някои казват на мотора течащия.Виж си гарнитурите и обезателно тапите на валовете,както и картерната вентилация някои път се запушва и прави налягане в следствие на което тече масло.
  10. Наи вероятната причина е теч или от капака на клапаните или от тапите отзад на главите,маслото се стича върху изпускателните колектори и след загряването им се изпарява,затова няма капки под колата. Това може да се провери като сутрин запалиш и вдигнеш капака,след около пет минути като загреят колекторите започват да пушат.Моя разход на масло за 10000км е около литър,на 5000км доливам половин литър и на 10к сменям направо без да доливам. Успех
  11. Съгласен съм колеги, но колата е с една тръба и един изпарител и решението ми трябва за тази концепция, а именно широколентова или да се доверя на майстора за неговите настройки които направихме в движение?Взимам предвид, че когато е студено налягането на газта пада както и когато е малко количеството газ в бутилката,тогава се предполага, че аз трябва да следя за тези неща и да не натискам колата в критичните режими. Какво трябва да означава колега doncecone "Но ако я пуснеш на бензин след това няма да имаш никакъв проблем."Предполагам майстора гледа на бензин как е и я коригира на газ спрямо бензина.
  12. Каде да отида, на газ анализатор ли трябва. Благодаря за информацията.
  13. Колата е S4 с чип от АБТ слаган в Швеицария има някакъв сертификат за мощност и вредни газове така я купих,ГИ е фобос с една тръба и на изпарителя пише 350кс,след настроиката с момчето което слага газовата колата върви перфектно но все пак се притеснявам да не стопи някое бутало заради смесите,незнам дали това което гледа с компютърае достатъчно. Предполагам гледа на бензин как е и я корегира на газ спрямо бензина,иначе няма проблем върви както на бензин не се замисля или да се чуства недостиг на газ.
  14. Здравейте, самите настройки на газ как трябва да се направят? В движение с компютъра с които се настройва се гледат данните на газовата или е задължително да има широколентова сонда за да се прецени какви са смесите
×
×
  • Create New...