-
Мнения
16 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Относно lubomir.cenov
- Рожден ден 28.01.1988
Друго
-
Kaра
S4 B5
Персонална информация
-
Пол
Male
-
Локация
Sofia
Последни посетители
624 профилни разглеждания
lubomir.cenov's Achievements
Доктор на АУДИ науките (6/6)
-
Кои са пиновета е на модула и към кои на таблото трябва да се свържат? И каква е кодировката за да се разреши на тцм-а да работи? Имам същия проблем на с4 б5 не изписва станцийте на фис-а.
-
Нямам грешки за тях,преди 3 години са сменени с платки от сид.
-
Здравеите колеги,карам s4 b5 с чип от ололо 5 години, от скоро(няколко месеца)имам проблем с по богати смеси , fuel/trim варира от около 0 до -12 или -15 колата харчи доволно повече видно и от моментния разход на фис-а, и не върви както беше преди,все едно не е с турбо.Преди няколко месеца когато всичко неше наред f/t беше в порядъка на +5 +10 +15 и се смъкваше към 0 само при ускорение,при каране с много леко натиснат дросел си стоеше на + а в момента отива на -7 примерн,опроверил съм за изпускане на налягане след турбото,вакуми,вакум ресивър,дебитомер,свещи,дюзи,температутен датчик,... Какво друго да гледам и ровя или ако може някой които е наясно да я диагностицира(прочете някакви данни за датчици на валове зацепване центровка и т.н) от София съм ако е от значение. Предварително благодаря на отзовалите се.
-
Нее такъв,по стария модел оригинален за б5 с касетката
-
Имам същия проблем,като колегата,но аз съм с Концерт,не се изписват станциите на фиса,касетофона не се пуска и спира автоматично,от контактния ключ,а само от копчето,гасне сам на всеки час.Таблото ми е с дигиталния часовник,схемата за трите кабелчета същата ли е или е друга,колата е С4 Б5. Благодаря предварително!
-
Проблема не е от бубина,лула или комутатор пробвах други от кола на приятел.
-
Здравеите,от доста време ми излиза тази грешка и няма оправия,колата не върви добре и харчи повече.Смених въпросната сонда,банка 1 сонда 1 пред катализатора,но грешката остана.След обстоен преглед на вакумите открих сцепено маркуче на горивния регулатор,смених го и ми направи впечатление,че стоиностите на сондите от +17 отидоха на -3 и се меняха в малък диапазон.Предполагам и така трябва да е,доколкото знам трябва да работи от -10 до +10 някате в тези граници.Но на следващия ден грешката пак се появи и стоиности бяха около +17,направи ми впечатление също че записва грешката когато стоиността на сондата се задържи на+25 за няколко секунди.Което предполага,че сондата се опитва да направи някаква корекция в сместа.Не съм сигурен дали има нещо общо но когато загрее колата в движение особено на 4та предавка има едно прекъсване около 2000-2200оборота което може да е бубина или нещо друго,но ако е бубина дали е възможно да е от нея проблема? Благодаря предварително за помоща.
-
Колата е с една пластмасова тръба сива и върви до 7000 на газ без проблем,в началото имаше някакво прекъсване на около 5000оборота но след настройката върви както на бензин,единствените ми притеснения са били за смеси,да не обеднее и да стопи бутало, което скоро ще разбера като я закача на една широколентова сонда.
-
Именно, тече,някои казват на мотора течащия.Виж си гарнитурите и обезателно тапите на валовете,както и картерната вентилация някои път се запушва и прави налягане в следствие на което тече масло.
-
Наи вероятната причина е теч или от капака на клапаните или от тапите отзад на главите,маслото се стича върху изпускателните колектори и след загряването им се изпарява,затова няма капки под колата. Това може да се провери като сутрин запалиш и вдигнеш капака,след около пет минути като загреят колекторите започват да пушат.Моя разход на масло за 10000км е около литър,на 5000км доливам половин литър и на 10к сменям направо без да доливам. Успех
-
Съгласен съм колеги, но колата е с една тръба и един изпарител и решението ми трябва за тази концепция, а именно широколентова или да се доверя на майстора за неговите настройки които направихме в движение?Взимам предвид, че когато е студено налягането на газта пада както и когато е малко количеството газ в бутилката,тогава се предполага, че аз трябва да следя за тези неща и да не натискам колата в критичните режими. Какво трябва да означава колега doncecone "Но ако я пуснеш на бензин след това няма да имаш никакъв проблем."Предполагам майстора гледа на бензин как е и я коригира на газ спрямо бензина.
-
Каде да отида, на газ анализатор ли трябва. Благодаря за информацията.
-
Колата е S4 с чип от АБТ слаган в Швеицария има някакъв сертификат за мощност и вредни газове така я купих,ГИ е фобос с една тръба и на изпарителя пише 350кс,след настроиката с момчето което слага газовата колата върви перфектно но все пак се притеснявам да не стопи някое бутало заради смесите,незнам дали това което гледа с компютърае достатъчно. Предполагам гледа на бензин как е и я корегира на газ спрямо бензина,иначе няма проблем върви както на бензин не се замисля или да се чуства недостиг на газ.
-
Здравейте, самите настройки на газ как трябва да се направят? В движение с компютъра с които се настройва се гледат данните на газовата или е задължително да има широколентова сонда за да се прецени какви са смесите