Jump to content

andrey mitov

Members
  • Мнения

    496
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно andrey mitov

  • Рожден ден 21.03.1976

Друго

  • Kaра
    AUDI A8 3.7 280кс

Контакти

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    София
  • Интереси
    ОСНОВНО В СФЕРАТА НА ЯДЕНЕТО И ПИЕНЕТО, КАКТО И ДРУГИ ОТ СИЛЛЛЛНО ИНТИМНО ЕСТЕСТВО :))))

Последни посетители

2970 профилни разглеждания

andrey mitov's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. .....ако е така, няма нужда да "сменяш масло" официално - то си върви едно постоянно освежаване на маслото
  2. andrey mitov

    Няма дълги на Auto...

    при мен винаги е било така и мислех, че е нормално...?
  3. сори.... не чета често напоследък тук.. ! не съм запомнил каква грешка даде, само този от сервиза ми каза, че се променя 'потока на газовете' след монтажа на новия клапан и затова светва. след чистенето не е светвало вече половин година и повече. за много години
  4. andrey mitov

    Катализатор

    при мен след упорито светещ чек беше следното: 1/първата версия след диганостика - " катализаторите - режеме, слагаме тръби и търсиме еди кой си да гаси софтуерно 2рите сонди"... 2/после друг деятел закачи газ анализатор и каза йок - не са каталиозатори, газовете са в норми 3/ после смяна дебитомер и разни маркучи и тръбички (след тест с пушек машина) 4/ тест на 2 те помпи в резервоара - РОДИХМЕ - едната не работеше. = 600-700 лв мисля, че струваше този фамозен артикул.... вече година след това не свети.
  5. andrey mitov

    Акумулатор

    да, трябва да се адаптира, щото иначе се проявяват разни мизерии. също така, доколкото си спомням, за съответния модел кола се препоръчват и определени марки/модели акумулатори. иначе 'запознаването' му с колата може да не е 100% успешно.
  6. тоя фамозен клапан при мен беше почнал така да вие/хълца и т .н. (след като загрее колата) , та комшиите се показваха да видят кво се случва... след упорито мислене и предположения от страна на една плеяда авто деятели, включително неповторимия "КОКО от Малинова" (който каза, че това е щото скоростите са тотално заминали и му трябват поне 2 седмици и към 2500- 3200 лв, ако не и повече, за да реши въпроса ), се оказа, че сам открих как леко притискайки този чарк в работещо състояние, звука изчезва. след това на "собствен риск" риск купих един нов клапан за 44,90 лв ако не бъркам и за около 5-6 минути (сваляне и завиване на 2 винтчета) драмата приключи... след кратко каране светва чека, поради промененото движение на газове и не знам си кво, и има нужда да се изчисти грешката.
  7. здравей и благодаря! може ли да ми пратиш телефон, на който да се обадим за коментари?
  8. абе гаранция йок........ просто на 7-8-10 години и съответните километри си ебава мамата... най-добре, ако предния собственик е сменил максимално много неща по колата, щото ако до момента "е била супер здрава и не е имала никакви проблем" те всъщност предстоят за твоя сметка. за гумите може и да е така, а може и не съвсем - моята е взех с не толкова лоши и въпреки уж доброто й сервизиране от предния собственик - почти при всеки един модул/чарк, изревал до момента (АБС, тампони на двигател, дебитомер, всмукателен колектор, датчици на накладнки, маркучи, връзки и още поне 4-5 неща), нямаше такъв, който да беше сменен като хората - всичко е било лепено, превързвано и изолирано да не свети евентуално..... но това за да го видиш, трябва да разглобиш колата, преди покупка.. после го разбираш, ако искаш да си я правиш и караш в добро състояние. аз също се качвах в 2-3 варианта на Q7 за по 30-тина бона.....просто в сравнение моята ми се стори като наистина уникат и бързо ми мина нагласата, че за такива пари ще намеря нещо, по което да не следват камара разходи. просто за тия пари - явно толкова.
  9. привет, аз правих тая процедура в един сервиз в Дружба - http://airshox.eu/avtoserviz-airshox-eu/ ... след машинната смяна, кутията се държи съвсем различно и превключва идеално. напоследък беше започнала да рита повече, да се замисля и т.н. Правиха промивка, смяна на консумативи и на маслото с машина. дано ефекта да не е само за месец де..
  10. колеги, един лек акцент за текуща кампания - чиста застраховка живот (и дълготрайна нетрудоспособност над 70% ) с покритие 30 000 лв. цена - 36 лв на година. няма спестовен елемент и е година за година, т.е. не е ангажимент за определен брой години, както спестовните или инвестиционните продукти. чисто "каско" - всъщност, ако се прави каско на колата за 30 000 лв, плащаме към 2 бона на година, ако обаче става дума за живота ни - определено не сме сигурни дали си струва ... според мен е много добър вариант да се добави към спестовна полица, по която да кажем човек си внася пари за след 10-15 години и има покритие за 30 000 лв, с още 36 лв да си удвои засрахователното покритие - т.е. ако стане беля, семейството да получи 60 000 (да не се налага !.... ) от 3-4 месеца са налични и инвестиционни продукти към Булстрад Живот - може да се избира между портфейли с различна степен на риск и съответно доходност http://www.bulstradlife.bg/onews.php?id=84. застрахователното покритие по време на валидността на полицата също варира според сумата на годишната вноска, която човек е решил да инвестира. поздрави!
  11. опциите са - или повечко пари за нова кола, която поне около гаранционния срок да се държи прилично или някаква карана доволно (на 100-200 хил км в добрия случай), по която се почва едно по едно с времето.... това с доброто състояние с момента на купуване и прегледа в сервиз е доста относително понятие. доза късмет винаги помага, но при 7-8-10 годишни коли няма как да не се почне с разни скъпи ремонти и смяна на части / модули и т.н.
  12. не съм сигурен дали грешката беше същата, но този индикатор светна и при мен - диагнозата беше букса при едното колело - 45 лв букса + кабеляци
  13. като се прави цялостно, ми се струва по-малък риска..... виж, ако се боядисват отделни детайли е тънка работа...... нали виждате колко нови коли (на по 2-3-5 години) са като пано от различни нюанси на един цвят..... в Авто Си също така ми се получи преди години, но после поне прелакираха цялата страна на колата, за да прелива по-незабелжимо между новобоядисаните детайли и старите, иначе си беше ебати кръпката (поне на сребрист цвят си личи гадно, ако не е направено)
  14. Питай и Райно.....той поне е реален образ, намиращ се в София и сервиза изглежда много читав, и все си мисля, че нямат нерешен проблем ! за митичния Мишо слушам от както ползУвам форума, дори с много 'връзки' успях да се сдобия с негов телефон......от 4-5 обаждания през годините с разни проблеми, затруднили други сервизи, никога не успях да чуя нещо по същество - т.е. винаги се оказваше, че "точно с тия неща не занимава".... (неоткриваем на диагностика проблем и 10 сменени чарка; въпрос по скоростната кутия, и още 1-2 явно съвсем незначителни дреболии....;) ) иначе всички (дори и мой познат) казват, че е супер специалист.
×
×
  • Create New...