-
Мнения
1012 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
vermeer's Achievements
Доктор на АУДИ науките (6/6)
-
Модификация на средния диференциал на куатро
vermeer отговори в темата на Marto7777 - Тунинг / Концепти / Спорт / Подвизи
Това със шайбите го забравете. Аз се надявам да завърша модификаця на 01Е със Т3, както ссе казва - the real deal -
http://ttvracing.com/products/?manufacturers=audi&engine=audi-1-8-20v-turbo&type=flywheels
-
Кажи ми честно - вярно ли разглоби мотора и няма да смениш биелите !?!
-
А4 Б5 ADR подготовка за писта
vermeer отговори в темата на Taunusa - Тунинг / Концепти / Спорт / Подвизи
Вий па - малко заварки по диференциали и хората си карат на задно -
Съществени разлики в софтуер за заводски сет ъп според мен не може да има между утвърдените фирми. Всички що годе отбират какво и как се прави, а ограниченията идват от самия сет ъп не толкова от софта. Много се забавлявам като започне да се говори за 1+,2, 2+, 2 и 1/4, 2 и 3/4, 3 "на косъм" стейдж, после как по-ниская стейдж на едната биел по-високия стейджа на другата фирма... Пълни глупости и хората се зарибяват по разни дреболийки и изсипват пари със самосвали заради някаква цифричка. Чипосва се там където има добро и адекватно отношение към клиента. В този контекст бих си закарал колата в Prospeed.
-
X2 Нищо общо с картите...
-
За такава джажавка ли говориш или нещо друго? https://www.onlyrevo.com/product-details/accessories/serial-port-switch-sps&engineid=18 Аз имам три карти и сменям през cruise control-a.(нищо общо с джаджата отгоре)
-
Краля на дизелите... нищо лично към Адлер, хич и не го познавам, но ми е безкрайно смешно като някой прелее малко софт и клиента почва да припада от умиление, че моргата не се е взривила, даже е започнала да ускорява....
-
Маслено охлаждане ск. кутия
vermeer отговори в темата на Quadcore - Тунинг / Концепти / Спорт / Подвизи
Имаш лично -
058 е различен от 06А. 058 ползва вал от АВА/АВF.
-
Той е с АЕВ!!! Не можеш да сложиш вал от TFSI!
-
Надявам се да знаеш за разликата между информираност и дезинформираност. Ако правиш колата на принципа ЕЖК, гаранция ще строшиш много пари и последните изминати метри на тази кола няма да са в бъдещето, а ще си останат в миналото. За да станат нещата, трябва не да питаш, а сам да генерираш идеи, защото ще имаш пречки на всяка стъпка. Имаш да прекараш поне 1 г. в четене прреди дори да се доближиш до този момент, Ако не се намеси някой да ти помага ще го закъсаш.
-
Туй stage ли ще доди или за етап от тунинг онтогенезата говорим?
-
Аз се чудя как е паднал разхода... сгромляса ли се?
-
Промени си заглавието на темата... отдавна не е меродавно Лекинко ти завиждам за биелките, и аз се спрях на I-beam, но се изръсих яката за Pauter-и. Единственото ми успокоение е, чe BarTek нямат собствено производство, а вероятно им правят само ОТК и малко машининг. Кажи ми 3 неща: тези бутала на 81 мм ли са? Аджеба що не си оправиш обема на мотора като така или иначе си се разколачил и ти трябва само един колянов вал? От каква сплав са буталата? Искаш ли колекторче с T3 топ маунт, чистак ново? A? A?