Jump to content

porozhanov

Members
  • Мнения

    30
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    A6 4G 3.0 BiTDI

Контакти

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Последни посетители

1297 профилни разглеждания

porozhanov's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. porozhanov

    Седалки с масаж

    Масажът е всъщност на въздух, надува малки възглавнички, така че ако се намерят предполагам ще е възможно да се добави.
  2. @МИТАКА1654 Кутията е ZF и според Ауди масло не се сменя. Според ZF -производител е препоръчително да се смени на 120 - 130 хил. км. Колата е на 125 хил. км.
  3. Още не сме пипали кутията, съмненията са повече за проблем с горивото /дюзи, помпа и тн/ сега сме сложили концентрирана добавка за почисване на системата и следим как се държи колата. Иначе, така или иначе съм решил да сменям маслата на автомата и тогава, като се отвори ще се мисли според състоянието на маслото.
  4. @zhelyazA6 Здравей, Правеше го и преди смяната на актуатора на турбото, но много рядко-веднъж на месец. Дроселовата клапа я гледахме на живи данни и физически зъбните колела. Всичко започна с проблеми с ДПФ след смяна на софтуера в Порше по дизелгейт скандала( за което дори не ми бяха казали), чести регенерации, повишаване нивото на маслото, гледаха дюзи,сменихме дебитомер и датчик диференциално налягане. Изпрах ДПФ-те за всеки случай, на края смениха софтуера с нова версия в която проблема с регенарациите беше решен.(или поне не работят перките след всяко трето каране) Какво да включа в лога?
  5. За съжаление го прави от време на време без значение топла или студена. Прави го и по време на движение при потегленя, все едно забива нос на около 1500 оборота и после рязко набира. Когато направи проблема се чува едно буботене все едно се разтоварва турбото през EGR-a. Колата иначе върви без проблеми настъпиш ли я си излита. Само при по плавно натискане на педала и товар ( наклон, бордюр, рампа ), като ако не успее да потегли оборотите падат на 1100 и трябва да върнеш газта за да тръгне.
  6. Нивото на маслото в скоростите е ОК . Колата е на реални 125 хил. км. Проблема е че го прави от време на време, не постоянно.
  7. Здравейте колеги, Колата е A6 Allroad 3.0 Bitdi 313 к.с. и от известно време губи мощност в ниските обороти при изкачване по наклон или бордюр с плавно натискане на газ, оборотите стигат до 1500- 1800 и после падат до 1100, като не мърдат независимо, че натискам газ до дупка. Колата няма никакви грешки. До тук са сменени: дебитомер, AGR, моторче турбо, изпран DPF, почистени всумактелни колектори и клапи. Video_20210420230230871_by_VideoShow.mp4.51591a3023e2d81ff9068c581cab6147.mp4
  8. Здравейте колеги, колата от известно време проявява странни симптоми. Колата е а6 3.0 Bitdi 313 к.с. При доближаване до бордюр и опит за изкачването му с плавно натискане на газ, оборотите стигат до 1500- 1800 и после падат до 1100, като не мърдат независимо, че натискам газ до дупка. Колата няма никакви грешки. Video_20210420230230871_by_VideoShow.mp4
  9. porozhanov

    Интересни кодинги

    При мен се избира от ММI дали да се затварят прозорците и панорамния покрив автоматично при заключване. Мога да погледна какъв е кодинга.
  10. Здравейте, търся джанти 17 5*112 7.5j et 45 57.1 централен отвор
  11. Здравей колега, Ако си сменил усилвателя, преди да се кодира от Ауди бодва грешка component protection също така някои път при ъпдейт " When updating the firmware to 5570 it is possible that the CP will kick in, usually causing the bose amp to run on one side only." Ако имаш грешка component protection записваш час в Ауди сервиз и си готов Цитиране на предходно мнение!
  12. Звънни и и ги питай. На моята го бяха сменили година по рано защото го видях в историята на колата и беше записано като акция ..., но нямам представа за чия сметка е била. Цитиране на предходно мнение!
  13. В 90 % от случайте тече от тръбичката за течността за чистачки. Ауди имат акция за подмяната и. Обади се и питай за твоята рама правена ли е акцията, ако не свали си само горния панел на тавана (трябва да развиеш един винт намиращ се под плафона и дърпаш назад към теб като леко освободиш гуменото уплътнение преди това) и от там ще видиш тръбичката за задната чистачка (от страната на водача ). Ако е сменена ще е един гумен маркуч.
  14. Разликата е в броя на колоните и не само Вземи си босе и не си прави експерименти. Ако не можеш да намериш пиши имам един под ръка (остана при пробите за утечката но се оказа радиото )
×
×
  • Create New...