Jump to content

Goshkata

Members
  • Мнения

    35
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    audi 80 b3

Последни посетители

654 профилни разглеждания

Goshkata's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Водна помпа, термостат, ремък и ролка съм сменял вече Няма да извършвам аз ремонта, имам си един майстор, но последния път не ми свърши работа като хората и се замислям дали да възлагам на него тази задача. Иначе шумове и тропане няма, двигателя си работи много тихо и чисто, дори като го карам с масло 10 40 пак не се чуват клапаните, само дето от разширителния съд постоянно се чува съскане и ако му натегна яко капачката почва да надува охладителната и другия проблем-харча на масло. Като изключим това сичко друго е стегнато като ново. А като изключим частите, колко ще вземат за труда?
  2. Здравейте колеги, карам ауди 80 б3 1.8 карбуратор сф мотор. Работя с него и минавам около 100км дневно градско. Стягал съм го страшно много, сменил съм сумати неща, но сега дойде време да се пипне и двигателя. Гарнитурата на главата е 100% сигурно, че трябва да се смени. И харчи около 500-600гр масло на 1000км. Обаче незнам дали е от сегменти или от гумички на клапани. Ремонта който съм планирал включва смяна на гарнитурата, сегменти И гумички. Интересува ме от къде да набавя качествени части, какво точно да поискам от човека който ще извърши ремонта смисъл като се отвори мотора какво още ще е добре да се направи заедно с тези процедури и ако някой е правил подобен ремонт да ми каже някаква ориентировъчна цена.
  3. Мерси колеги що се отнася до радиаторчето на парното него го сменях скоро, както и маркучите за парното. Пукнаха се един след друг. Водна помпа и термостата също са нови неразбирам защо е такава мъка с тая охл. система :Х
  4. Добре, а относно подмяната има ли нещо по особено
  5. Здравейте, преди малко паля колата (топла) и гледам пушек от мотора, отворих и се оказа, че горния щуцер на радиатора който влиза в дебелия маркуч отиващ към тройника се е счупил. Така като гледам не може да се сменя този щуцер и май съм за нов радиатор. Искам да питам дали да взема нов или втора употреба, ако е нов към коя марка да се насоча да не взема менте и дали е трудна смяната, има ли нещо особено за което да внимавам. Колата е ауди 80 б3 1.8 сф мотор.
  6. Здравейте колеги. Карам ауди 80 б3 1.8сф с карбуратор keihin 1. Имах доста проблеми с вървежа на бензин, а газовата бутилка е на 15 години, изпарителя и той не е много читав та както разбирате ми се налага от време на време да я карам на бензин. В един момент бях и нагласил всичко и си хвърчеше колата, бях много доволен и от разход и от вървеж, обаче радостта беше кратка и започна да се дави. Оказа се, че поплавъка в карбуратора се е спукал и се пълнеше с бензин. За щастие имах един стар карбуратор от който взех здрав поплавък, и го смених обаче тук идва проблема. След смяната на поплавъка разхода се вдигна значително защото не можах да го регулирам както трябва. Опитах още няколко пъти да го регулирам и последва още вдигане на разхода. В момента върви добре на бензин обаче разхода е доста висок и ще помоля някой ако знае как трябва да е регулиран да ми обясни, че явно трябва да бъде в някакво определено положение и нито милиметър повече или по малко. В момента ми харчи около 11\100 газ и 12\100 бензин което разбира се не е нормално, като се има предвид че преди ми харчеше 8-9 бензин макс 10. Също не съм много наясно и центровката за сместа как да я направа. Аз гледам да държи стабилни обороти и не знам дали не му е богата сместа. За това някой който разбира повечко от центроването на тези карбуратори ще ми е доста полезен да изкаже мнение, мерси предварително.
  7. Goshkata

    Вакумни съединения

    Голямо благодаря колеги! :bia: :bia:
  8. Здравейте колеги. Имам питане за свързването на вакумите, тъй като съм почти сигурен, че не са ми свързани правилно. Колата е ауди 80 б3 1.8 сф мотора. Карбуратора така и не разбрах какъв е. Едни казват пиербург, други кейхин. Има номер на него: 029 126 017 и има зелено резервоарче за вакумите. Ще ви кажа как са свързани и ще помоля някой който е наясно да каже дали е правилно и ако не, как трябва да се свържат. Значи най малкото вакумче, което се намира над жилото за смукача е свързано към вакумното резервоарче, но не директно. Има един маркуч който излиза от резервоарчето и става двоен, единия отива към малкото вакумче. 2рия вакум, този ПОД жилото за смукача е свързан към едно черно от другата страна и в това черно нещо, което и то май се води някакъв вакум влиза една букса. И най големия вакум е свързан директно към самия карбуратор. Той мисля, че е ок. На кутията на въздушния филтър има две маркучета, едното си е свързано и от двата края към самата кутия, а другото би трябвало да е свързано към някое от вакумчетата, за да отваря топлия въздух, но при мен е свързано към една тръбичка на карба, която като я гледах май няма нищо общо с вакумите. Не знам дали ще ме разберете, затова ще добавя и няколко снимки. Ако може някой да каже кое маркуче къде трябва да влезе ще е идеално.
  9. Goshkata

    Питане за добавки.

    Интересното е, че не съм я виждал да пуши, дори студена.
  10. Goshkata

    Питане за добавки.

    В началото като го сменям мисля че по малко харчеше. Но със сигурност има разход и в началото след смяната
  11. Goshkata

    Питане за добавки.

    Ами ако не са гумички ? И колко струва една смяна на гумички?
  12. Goshkata

    Питане за добавки.

    Много се двоумя какво да правя. Имам едно ударено ауди с ру мотора. И се чудя дали да не го сложа него, той е на 150 000км реални и много запазен. Обаче седи вече 2 години на влажно място и може да се е скапал. От друга страна ми се щеше да поискарам още с този сегашния мотор преди да сложа другия и не знам дали си струва да го ремонтирам.
  13. Здравейте. Преди няколко дена реших да промия охладителната с-ма с една добавка на holts (синьо шишенце). Няколко дни след процедурата почна да тече вода от някъде. Даже се вижда след път как си капе под колата и се образуват локви. Както и да е. Днес взех една добавка пак holts само че тя е за спиране на течове, но не разбрах упътването. Пише да се налее при студен мотор и да работи 15-20мин на празен ход с пуснато парно на макс, но не пише след това дали да се източи или да остане така. Това ми е първото питане източва ли се тази добавка след процедурата или не? Другото питане е за добавка за маслото. Тъй като напоследък почна да ми гори много масло и мисля да сложа някаква добавка която да намали разхода. Харчи около литър на 1000км може би малко по малко, но 700-800мл със сигурност. Не вярвам мотора да е приключил защото съм изключително доволен от вървежа на колата, както на газ така и на бензин. Та ми предлагаха някаква добавка лики моли за около 10 лева обаче нещо ме съмнява да е качествена, някой ми беше казвал че под 50 лева добавка не се слага. И това ми е втория въпрос. Каква добавка за масло бихте ми препоръчали и струва ли си изобщо?
  14. Goshkata

    Прескача Ангренажа

    От Пловдив съм, но ще съм известно време в София, по-добре някъде в София.
  15. Goshkata

    Прескача Ангренажа

    Сам няма да се справя, къде бихте ми препоръчали да отида?
×
×
  • Create New...