Jump to content

bgchiptuning

Members
  • Мнения

    10
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно bgchiptuning

  • Рожден ден 7.07.1970

Друго

  • Kaра
    Ауди А4

Контакти

  • Website URL
    http://bgchiptuning.com/

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    italy

Последни посетители

717 профилни разглеждания

bgchiptuning's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Освен това като съдя по името и по това от къде си ,не знам какво брато си ми ти.
  2. 1.Winols с който работя не е пробна версия. 2.ECM ползвам само за работа в режим 2д като смея да твърдя че е много по удобна за целта. 3.Разполагам с ELSA WIN, VAS ,VAG за група VW и имай в предвид ,че работя със всички марки т.е оборудването за другите коли е отделно. 4.Имам 6 различни флашера,4 различни BDM и TRICORE на обща цена от 15 000 евро и да ми говори някой с 2 китайски кабелчета ми е малко обидно. 4.От 13 години работя в Италия по специалността си т.е когато ти не си знаел че съществува мапването. 5.Както вече казах приключих с тази тема и няма да отговарям повече. Имам много по важна работа от това да споря с такива като теб. Поздрави и честит 1 май на всички.
  3. Явно твоята цел е да си правиш само реклама и не си правиш труда даже прочетеш какво пишат другите . Не съм казал че не може да се премахне дебитометъра, казах само че няма нужда да се премахва грешката за температурата на всмуканият въздух тъй като при този автомобил не е вграден в дебитометъра.Що се отнася за MAF(картата изразяваща зависимоста м/г всмуканият въздух измерен от дебитометъра и горивото на база на об. на к.в.) ,естествено че може и без ,тъй като тази карта играе ролята на ограничител за IQ(впръсканото гориво). Докато MAP изразява зависимоста м/у нагнетеният от турбото въздух и горивото(IQ) на база на оборотите на двигателя. Освен това имаме ограничител на въртящият момент ,които ограничава горивото на база на атмосферното налягане с цел да предпази турбото.Почти всички карти Duration i SOI(предварение) са в зависимост от температурният датчик.Направих си труда да пиша всичко това не заради човека с дамосите ,а за останалите които следят темата. По въпроса за това колко ми струват програмите ще ти кажа само едно :не е важно колко си платил за програмата ,важно е колко струваш ти и какво знаеш.За да мапваш първо трябва добре да познаваш даденият автомобил. .Щом се губиш при автомобил на 15 -16 г представям си колко си добър с новите автомобили .За тези автомобили изобщо не са ми нужни никакви дамоси защото познавам всяка извивка от графиката.Това беше последното ми писане в тази тема и те съветвам да не отговаряш, за да не продължаваш да губиш клиенти.
  4. Не мога да разбера нужно ли е да продължаваш да се излагаш публично .Така няма да спечелиш клиенти а напротив. Тази кола има само един датчик за температура и той е вграден в датчика на налягането.
  5. Ако си беше направил труда да прочетеш няколко поста по нагоре ,щеше да разбереш че съм отговорил на конкретен въпрос на колегата Rider777,който се отнася до това може ли чрез промяна параметрите на изхода на дебитометъра без да пипаме ЕКУ-то да се постигне нещо. Аз лично не бих губил и една секунда с такова решение ..Що се отнася до начина споменат от теб ,искам да ти кажа че според мен това не е никакво решение. 1.При конкретният автомобил температурният датчик се намира в датчика за налягането на турбото така че е излишно да премахваме грешката за него. 2 .Имаш ли си идея изобщо колко е важно за ЕКУ-то да знае температурата на всмуквания въздух и колко карти във файла са зависими от този датчик? 3.Премахвайки определена грешка само предотвратяваме влизането в авариен режим ,но това не решава проблема. Мога да продължа още дълго но не мисля ,че ще ме разбереш. С предишният си пост се опитах да помогна на тези които нямат пари за нов дебитометър като не съм казал че е добро решение,казал съм че това е побългаряване .Направил съм го в духът на форума а не с цел да имам лична полза .А на теб искам да ти кажа ,преди да почнеш да мислиш за печалба имаш много да учиш, защото автомобилите на клиентите не са опитни мишки с които да си правим експерименти.
  6. Първо искам да поздравя колегата Rider777 защото мисля че се познаваме вече от моят форум .А сега на въпроса за дебитометъра: Ще се опитам да обясня с няколко думи каква е ролята му в управлението на двигателя. 1.Измерва всмуканият от двигателя въздух ,превръща го в електрически сигнал и го и изпраща на ЕКУ-то. 2.Във файла на ЕКУ-то има една карта (така наречената MAF) която въз основа на полученият от дебитометъра сигнал и в зависимост от оборотите на коляновият вал ОГРАНИЧАВА заявеното от нас гориво . 3.Картата на педала (Wish map) е тази която превръща сигнала от потенциометъра на педала на газта във впръскано гориво.Това е картата с която ние даваме нашата заявка. 4.Тази заявка се обработва от ЕКУ -то като се сравнява с данните от много други карти. Една от тези карти е картата на дебитометъра(MAF) 5.Ако дебитометъра е повреден или зацапан и измерва по малко преминаващ въздух ЕКУ -то ограничава исканото от нас гориво с цел да не се нарушава оптималното съотношение въздух/гориво . Както вече казах има и други карти които ограничават нашето искане за гориво. Техният брой зависи от видът ЕКУ. Какъв е извода? - Ако успеем да излъжем ЕКУ-то променяйки сигнала от дебитометъра няма да постигнем нищо защото другите карти ще продължат да ограничават. Единствено в случай че дебитометъра вече не е много читав ,променяйки сигнала към ЕКУ-то можем да постигнем нещо защото ще компенсираме това което дебитометъра е изгубил . В случай че дебитометъра е издал багажа и не ни се харчат парички за нов може да размърдаме мозъците и да побългарим.Как може да стане това. Трябва само да знаем каква е максималната стойност в картата на дебитометъра и да разберем на какъв ел.сигнал отговаря тази стойност.С помощта на една проста схемичка подаваме изчисленият сигнал към ЕКУ-то като по този начин картата MAF не ограничава нашата заявка за гориво т.е все едно че сме я изключили. Прилагам 2 примерни схеми за побългаряване на дебитометъра. Трудно ми е в няколко реда да обясня подробно всичко но се надявам ,че сте ме разбрали.
  7. Ако мапването е направено от човек който си разбира от работата няма никаква опасност .Тук е момента да кажа че ,задължително трябва да вземем в предвид техническото състояние на основните агрегати и да се предцени дали да се мапва и колко може да се "изтиска " от даденият автомобил.Не разбирам на какво ти дават гаранция без да са видели колата. Със същия усрех мога да ти кажа да намериш някой да ти свали файла и ще ти го мапна без пари ,но каква гаранция мога да ти дам ? Мога да дам гаранция за това ,че моята работа е свършена добре но нищо повече.
  8. bgchiptuning

    А4 1.9тди 110+ проблем

    Пробвай да почистиш комбинирания датчик (температура ,налягане),който се намира на всмуквателния колектор. за почистването му може да използваш спрей за почистване на карбуратори.
  9. Помислих си ,че някой от вас могат да се заинтересуват от идеята сами да си направят чип тунинг .Ако е така посетете bgchiptuning.com
×
×
  • Create New...