Jump to content

venci b4tdi

Members
  • Мнения

    105
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

1 Последовател

Относно venci b4tdi

  • Рожден ден 25.06.1990

Друго

  • Kaра
    BMW E46 330D

Персонална информация

  • Локация
    varna
  • Интереси
    Koli i jeni

Последни посетители

489 профилни разглеждания

venci b4tdi's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. venci b4tdi

    Губи масло

    Аз с същия двигател 1з доливам на 1000км 1л ти си се затревожил доливай и толкоз тез двигатели са милионници пък и торбинката си хапва доста масалце
  2. venci b4tdi

    Реле подгрев !

    Извинявам се става въпроз за подгревните свещи не работят. Лампата на таблото светва но ток към свещите не отива
  3. venci b4tdi

    Реле подгрев !

    Здравей те колеги. Може ли някой да ми каже каде се намира релето за подгрева на ауди 80 1.9 тди. Благодаря предварително.
  4. venci b4tdi

    Подгряващи свещи

    Колега ако не е тайна как разбираш че помпата е износена?
  5. Това е електрония блок на помпата който ти прави мизерии. Той се прави но зависи с коя помпа си. Я кажи излишната нафта на помпата от горе на капака ли е или отстрани
  6. Таблото много трудно ще го оправя има нещо збъркано по инсталацията днес ще пробвам с механичен манометър да видя какво ще покаже че моят не е оригинален. Вчера яко сопа и на 2000 об държеше 1бар а на място пада на нула и не тракат повдигачи много интерестно
  7. Здравей те колеги вчера си сложих уред за налягане на маслото и забелязах след яко ръчка на празен ход налягането падна до 0.5бар. Иначе на 2000 обората си е 2бар, на 3000 3-4бара. Незнам нормално ли е това карам с масло тотал 10-40 синтетика. Двигателя работи добре не чука. Днес сутринта като запалих на празен ход държеше 4 бара. Не знам какво да правя маслото го смених оня ден на 300км е. Лошото е че имам и проблем в таблото и лампата за маслото не ми работи. Датчика за уреда съм го навил на мястото на белия датчик мисля че беше за високо налягане. Гледах в ауто дата дават при загряло масло на 2000 оборота налягането трябва да е на 2бара. И другото което забелязах е че като я изфорсирам налягането се качва малко като пудна газта, и само да угася колата за десет минути пак се качва на празен ход . Ако някои е имал подобен проблем ще се радвам ако сподели.
  8. venci b4tdi

    Маркуч за турбо!

    Ако ти задържи гейта няма да имаш налягане,ако имаш спукано вакумче на гейта ще пренадуе турбото и макс 1.1-1.2 налягане и ти е забила муцуната. Маркуча ти се е сцепил от старост не от надув. То германеца не е тъп. Та по темата моите маркучи съм ги сменил с силиконови и съм доволен. Тези дава маркуча от турбото до кулера и от кулера до двигатела извивките им ми ги правиха в магасина с траби и скоби.
  9. venci b4tdi

    Маркуч за турбо!

    Тва са пуълни глупости. За тва има клапани турбото не може да надуе 3 бара чеда пръсне маркучите дори и да ти са неработещи , Аз за долния маркуч дето е от турбото до кулера дадох 50лв. Силиконов разбира се и нямам проблеми макар че ми надува на 1.3
  10. За жалост проекта се размина. Кутията ми се счупи вчера и не можах да намеря 6 степенна на нормална цена. Защото и механизма на скоростите трябва да е от ауди с 2 и цената набъбва. Иначе взех от а4 афн скоростна кутия мисля са еднакви. Ако тъпата ми кутия беше изкарала още 10 дена щях да сложа 6 степна но пуст касмет
  11. аз ще сложа не ме бърка но искам да знам трябва ли нещо да се преправя
  12. просто си мисля така и така ще я сменям защо пък да не пробам 6 степенна
  13. това ми е ясно искам да знам камбаните еднакви ли са шлиците дали схте станат на моя съединител и така
  14. Здравейте колеги. Счупи и се скоростната кутия на аудито по точно синхронизатор на 3 предавка. Мисля така и така ще се сменя кутията дали да не сложа 6 степенна от 2.5 тди аел. Но незнам дали има преправяне или е същата като моята. Ще съм благодарен ако някой по разбиращ сподели дали става или да търся като моята ?
×
×
  • Create New...