Jump to content

mishoval

Members
  • Мнения

    120
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    audi 80 b3 NE

Контакти

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

mishoval's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. За същата верига говоря, колега. Но наистина не я споменах, за да не се счита за реклама
  2. Колега кажи от къде зареждаш газ за да пробвам и аз...тайна ли е??

  3. Предполагам, че си с ГИ, въпреки че не си писал. Споко, и при мене е така на другия ми автомобил- първите няколко пъти се стрясках, 2-3 пъти ходих на диагностика - отговора бе "Бедна смес на газ", от което светва чека. Сега през зимата улучих верига бензиностанции, зареждам само от там газ - чека от месец не е светвал. Явно има значение качеството на газта и/или съотношението пропан/бутан, което е /би трябвало / различно зиме и лете! Карай и си свиркай!
  4. Колега, карай си и не се притеснявай! На другия ми автомобил - БМВ 520 i с ГИ ги прави същите номера, но вече свикнах. Сега зимата тази индикация почти не светва - вероятно от различното съотношение пропан/ бутан. Забелязах и друго - от определена верига бензиностанции почти не светва, но сменя ли я , веднага лампа. Сигурно е калпава и газта.
  5. Не виждам защо са необходими толкова спорове! Просто в "Тубата" е пълно с клипчета на ескперименти, професионално направени, с присъствие на пожарникари, измервателна техника.....Те там гледайте, засечени са и времената на гърмене на автомобили на газ, нафта и бензин при равни условия...Повечето са немски! Със здраве!
  6. Нека някой ми докаже, че специално за АГУ се изискват триелектродни свещи! Много изчетох по въпроса, и то от компетентни хора по форумите. 5 г карах моята /1.8 карб, В3/ с обикновени двуполюсни и нямах никакъв проблем, с перфектен разход и динамика.А, за последните 6 м. пробвах и с триполюсни "Шампион"- никаква разлика, освен в цената на свещите. С тях и я продадох.
  7. Колега, карам ВЗ,90 к.с.,карбуратор ,1,8 л, двигател NE. Градско в П-в лятото 10 -10,5 без климатик /нямам/. До морето 110-120, на магистралата 130-140 км/ч - 8 - 8,5/100.Обикновена газова Ловато.Според мен си за центровка.
  8. Да де, това имах предвид! Колега, Т на въздуха, влага и кислород нямат корелация помежду си! Пример - влажност на въздуха в Сахара и в Созопол, отнася се и за О2.
  9. По-точния въпрос е дали това е практика на производителя - било той "Лукойл", румънец или грък.
  10. Понеже от няколко дни индикацията му свети постоянно, не изгасва, въпреки, че го накарах да зареди газ от другаде/с предполагаемо по-добро качество/, решихме първо отново да отиде на диагностика.И ако грешката е същата, нека да си кара и да си свирка - както са го посъветвали други колеги на газ! Дано само няма проблеми за клапаните от обеднената смес - по-висока Т на горене, неправилно изгаряне...познанията ми стигат до тук
  11. Благодаря, колеги! В понеделник го пращам на газаджия, да му обогати сместа. Дано само не му вдигне разхода, че и сега едва спастря за газ.......... Пък се напънал да кара БМВ!
  12. И кво да го правя сега френда /не е много в час с БМВ-то / - да го пращам да му обогатят сместа или да слагат ОБД емулатора да трие грешките /става и за инжекцион/?
  13. Майстора му е казал, че ГИ е настроен перфектно / наистина върви добре и гори с 1/100 повече от бенз./, и ако тръгне да му обогатява сместа, ще вдигне значително разхода...?
  14. Колеги, с мой френд сме пред дилема. Той скоро си взе БМВ 520i и му бодна ГИ. Но от време на време на чек контрола му светвала лампата за ламбда сонда, след време изгасвала. На диагностика му казали, че сонди и катализатори са в ред, просто на газ в един момент сместа ставала преобеднена и това се отчитало като грешка от компа.Вече 4-5 дни индикацията си светела, но това не се отразявало в/у вървежа и разхода на газ. Газаджията му обяснил, че всичко е от лошата газ, но ако иска, можел да му сложи някаква електроника м/у компа на колата и компа на ГИ,споменал ОБД адаптер, или нещо такова??? Когато компа на колата отчита бедна смес, подава инфо към компа на ГИ и сместа се коригирала! Та има ли такова нещо, или газаджията иска да го изклати - казал му е цена 150 лв?Така поне мисля аз, въпреки, че не съм достатъчно компетентен? Да не би да става въпрос за "Ламбда контрол система", Та нека по-компетентните си кажат думата.Струва ли си цената, как ще се отрази върху разхода и вървежа, ще спре ли да трупа грешки? В БМВ форума не открихме нищо! Благодарим предварително!
×
×
  • Create New...