Jump to content

Nasiof

Members
  • Мнения

    14
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    A3

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    София

Последни посетители

549 профилни разглеждания

Nasiof's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Здравейте , колеги ! Търся да закупя следните части( втора употреба ) за Ауди А3 8L , 1999г. 1.9TDI 1.Фейс Лифт фарове на HELLA,целият фар , които е с лупите по възможност с машинките към тях и буксите или моделът които е пак с лупи но фарът и мигачът са разделени. 2.Подлакътник 3.Задна кора с въженцата и "пъпчетата" към нея Приемам предложения на телефон : 0894498774 или тук на лично съобщение ! Благодаря предварително !
  2. Джанти те са без заварки и кривини ,с комплект 4 бр гуми 195/65 R 15 за два сезона !Междуболтово разтояние 4х108. Не се използват в момента , с изключение на едната - за украса на стаята ми (по -долу в снимките ) + подарък 4бр, втулки за Ауди 80 ,Б3 Пращам по ЕКОНТ с опция преглед ! Могат да се върнат при проблем или несъответствие ! Цена : 200лв Телефон за връзка : 0894498774
  3. Съгласен съм с теб @lubo1918 .че най-разумното решение е да се отиде при "електичар",препоръчително е наистина да е в час с нещата .Но мисля ,че ще се съгласиш и с мен имайки в предвид целта на форума ,която е в огромна степен се изразява в споделянето на мнения с цел запознаването и понататъчното решения на проблеми на други колеги/колежки.Е разбира се има и мнения ,които не бил искал да чета ! Например като на колегата ,които първи се отзовал с"акуратно" мнение по тази тема но всеки си решава какво да пише. Лично аз ,когато изразявам мнение по даден въпрос(проблем) във форума е тогава когато съм се зблъсквал със същият или подобен проблем и задължително съм се консултирал с майстор в зависимост от областа на проблема.Както в случаят преди време имах проблем със парното. което се изразяваше именно в това "мазно" запотяване на стъклото .Проблемът беше решен със замяната на радиатор на парното ! За това ми беше и въпросът към колежката дали и при нея има такъв проблем на лице ако мога евентуално да я насоча към неговото отстраняване! Но според мен е по-добре да се запознаеш със проблема за да можеш ако отидеш npи определен майстор да му обясниш колко се може по-точно вида на проблема и като цяло да изразиш своето мнение . И да "у Софето" има доста майстори за съжаление повечето от тях,като видят кола със регистрация от провинцията и като видят ,че ти е"пълна мъгла" ситуацията гледат буквално да ти "отсекат главата" сега примери доста с "опарени хора" тях ще ги спестя.Мисълта е,че чрез задаването на въпроси , тяхното обсъждане във форума единствено би ти помогнало в такива ситуация.А защо не и да ти спести някои лев има по-елементарни проблеми ,които и сам можеш да решиш след като ги обсъдиш с колеги ,тук !
  4. Както е казал колегата, провери първо релето да не заминало.А след като тръгне парното ,прозореца продължава ли да се запотява и дали седи "мазен" (смисъл да не ти изпарява антифриз защото ако го прави ще седи така и от там да ти мирише на " бакелит")? Ако го прави на 90% имаш изгоряло рядияторче на парното и може от там да дава някакъв дефект по системата.
  5. Имах същия проблем като твоят първия ,освен посечените по-горе за проверка елементи си провери и "шапките" на амортисьорите .При мен се реши проблема със смяна на един лагер и двете шапки на амортисьорите !
  6. Здравейте ! Карам Ауди 80 Б3 (МОНО инжекция) и преди около две седмици на лице се появите тази аномалия ,казвам аномалия защото както на единият ден си я палех на бензин ,следващата сутрин просто не чух помпата(принципно като дам на контакт се чуваше отзад помпата ) съответно не можах да запаля!Добре,че имам газ и успях да запаля колата. Първо разбира се проверих бушона на помпата и бушона на релето към нея- не бяха изгорели.И така подпалих към сервиза за да я прегледа някои "жичкажия" .Диагнозата ,която и постави е "изгубен плюс" .....започна голямото "гъзене" по колата къде може да се е загубил този плюс.Бяха проверени отново двата бушона,релета (намиращи се под волана), реле скрито под лявата кора до педалите на шофьорското място -НЯМАШЕ прегоря реле! Съмнението ,че може да е от алармата ,която съм премахнал защото те имали и те някакво реле което оказвало влияние ако не сме го премахнели(думи на жичкажията) е за жалост се оказа ,че не и това.Също беше проверен всеки съмнителен кабел и изолиран за всеки случай . Сетих се ,че стъпковият мотор правеше проблеми изразяващи се в промяната на оборотите от време на време.И го изключих ме след което токът към помпата ДОЙДЕ НО КОЛАТА ПАК НЕ ЗАПАЛИ НА БЕНЗИН П.С има налят бензин в нея на стойност 27лв или една 10л бутилка . Тогава отидох да проверят дали не ми е заминала помпата.След изкуствено стимулиране на помпата се оказа читава и със замерено налягане от 3.6 Бара.(леко успокоение,че не трябва да се ръся над 100 лв за помпа) Преминахме към дюзата която мина през " ултра-звук" за почистване и отново изкуствено стимулирана я пробваха дали впръсква при всякакви обороти ами да ви кажа лично я наблюдавах и доста задоволително си впръскваше на уреда.Но за съжаление отново НЕ успях да запаля на бензин ! Имах вече ток към помпата тя си работеше но ИМПУЛС към дюзата нямаше.Казаха ,че бил компютърен проблем защото той изпращал импулсът към дюзата след като замери нивото на въздуха.Добре..... Отидох да я закачим на компютър да и се изчистят грешките.Като преди това се опитахме да изчистим тези грешки като премахнахме плюсът от акумулатора -без успех!Тръгнахме да търсим буксите ,две на брои за да включим компютъра , ДА ама НЕ на програма излизат ,че тяхното местоположение е под волана след като се свали жабката но НЯМАШЕ и след от тях ! Снимка на колата със свалена дюза и изключен стъпков мотор като преди това е измерено налягането на помпата с апарат ! От тогава насам я карам само на газ (разбира се доста трудно пали когато паднат минусови температури), с включен отново стъпков мотор, без плюс съответно и без ток до помпата ! Моля за споделянето само на акуратни мнения и решения относно проблема! Благодаря предварително !
  7. Nasiof

    ЗА ВСИЧКИ С АУДИ 80-Б3

    Ето я и моята Б3-ка (: с кодово име "Белият Лебед" "Биима" изостава в пъти пред "Белия" Интериорът
  8. Ясно , а ориентировъчна цена да ми кажеш горе-долу на фланеца ?
  9. Можеш ли да ми кажеш какъв точно фланец ми трябва за моето купе? За напред да знам какъв да търся и имали смисъл да закупувам за този волан ?
  10. Жалко , щях да го взема доста изгодно ! Благодаря за бързият отговор !
  11. Здравейте! Бих искал да подменя волана на моето Ауди 80 (Б3-ка) със спортен волан свален от Ауди 80(Б4-ка).Искам да знам дали фланците им са съвместими? Ето снимка на волана с фланеца : Благодаря предварително !
×
×
  • Create New...