Jump to content

sunman

Members
  • Мнения

    27
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi A8 - 3.7

Персонална информация

  • Локация
    Гоце Делчев

Последни посетители

524 профилни разглеждания

sunman's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. sunman

    Проблем с модули, или?

    Колега, писах ти ЛС!
  2. sunman

    Проблем с модули, или?

    Не ми е проблем да пътувам, за да се оправят нещата!
  3. sunman

    Проблем с модули, или?

    Колеги, написах едно съобщение до Das Auto Service и те ми отговориха, че не могат да махнат СР! Ще се насоча към колегата!
  4. sunman

    Проблем с модули, или?

    Има записана грешка, проверихме го на вагком
  5. sunman

    Проблем с модули, или?

    Здравейте, след много мъдрене и диагностика, стигнахме до извода, че на ММИ се е включил Component Protection, и от там се шашка цялата кола! Имам си радио и всичко, обаче не запазва настройките и от там идват и показанията на BATTERY и Незапазването на настройките! Някой, ако може да ми даде информация за човек, който може да махне CP, че е дразнещо? Благодаря!
  6. Здравейте, колеги! Горд собственик съм на 3.7 бензин/газ, колата е прекрасна, технически всичко е наред, обаче имам проблем с акумулатора! Човекът от когото я купих, беше сложил 75 амперов гаден акумулатор, аз като я взех колата, веднага отидох на следващия ден и го смених (BOSH SILVER 110A), както е по вин и спецификация! Проблемът се появи при опита за адаптация, адаптира се и на ММИ, показва 100% заряд на акумулатора, така за 1 минута, после си пада на 0%! И така, след няколко опита, се отказахме и майстора каза, че е възможно да има проблем с модула за акумулатора! При направени тестове, всичко си зарежда в нормите и няма консумация, просто не иска да се адаптира! Вторият проблем е с въпрсния ММИ, при запалване на колата, не се включва веднага, трябва да натисна копчето за POWER ON и тогава се чува един пук (все едно се свързва аукс към колата), радиото си тръгва, ММИ се отваря и всичко си е наред. Всеки път, когато изгася колата и след 15-20 минути интервал я запаля отново, всички настройки по ММИ се нулират (сменям езика от немски на английски и след запалване пак е на немски)! Възможно ли е да е свързано с акумулатора по някакъв начин? На диагностиката не излиза нищо, ще съм ви много благодарен, ако ударите едно рамо! Благодаря!
  7. Здравейте, благодаря ви за отговорите, в крайна сметка колата я взех! Обаче, се случи едно много дразнещо проблемче! Още като я взех, собственика ми каза фа си сменя акумулатора! Даваше грешка на таблото! Спрях на една бензиностанция да зареждам, изгасих колата, после като я запалих ММИ не се отвори изобщо! Нито радиото се чува и нито нищо, пробвах да разкача клемата за някакво време, обаче без резултат! Пробвах ресет от бутоните на конзолата и там не стана! Преди това си работеше прекрасно! Може ли да ме насочите към нещо или да отивам да си сменям акумулатора направо!
  8. Колеги, излезе ми една 3.7, много запазена и гледана, на много добра цена, обаче проблема е , че на студено веригата изтраква за няколко секунди, ако може да ме ориентирате колко излиза ремонта, казаха ми около 500 лева, но не им вярвам много! Колата до заслужава, карахме я, диагностиката нищо не показва, окачването е перфектно, скорости също?!
  9. Ще е трудно да намеря, значи. Явно само търпение му е майката!
  10. Благодаря за инфото, което ми давате! 4.2 дизела е много хубав, но мисля, че не ми е нужен, колата ще ми е нужна само за возене, което 3.0та ще е перфектен! От друга страна ми се иска да чувам звука на бензиновия мотор! Най-много ме притеснява окачването и автомата, наистина ли са такива цените?
  11. Здравейте, колеги! Както се разбира от заглавието, избрал съм си този автомобил, понеже ми е мечта от доста години и сега имам възможност да си го купя. Знам, че да се купи е лесно, но съм подготвен и за след това! Спрял съм се на 4.2 бензин, който най-вероятно ше е на газ и 3.0 дизел, който няма да има главоболия, като 4.2TDI! Не карам динамично, спокоен шофьор съм, колата ще се кара 70/30 градско/извън. Въпросът ми е, останали ли са все още добри автомобили и кой от двата двигателя ще е по-подходящ, аз клоня към бензина и държа да е с повечко екстри! https://mobile.bg/11629918138579538 Тази обява е примерна, защо е толкова евтина въпросната кола, на снимки уж ми се вижда добре, но кажете вашето мнение! Благодаря!
  12. ЗНачи тогава ще да е от датчика?
  13. Здравейте, колеги! Колата е 1.8-125кс Преди няколко дни започна да го прави този проблем и е много дразнещо! Сутрин си пали без проблем, когато загрее, върти, но не пали, докато не я изчакам да се охлади напълно! Направи ми впечатление, че когато се опитва да запали, цъка нещо, като реле около бушоните и в един момент спира! Имате ли някакви идеи, колеги! Мен ме води към датчик колянов вал! https://dox.abv.bg/download?id=6ad1631190 прикачвам и видео, дано се отваря
  14. Колеги, наясно съм с подръжката на автомобила и за какво ще иде реч и съм си преценил, че ще мога да го поддържам, просто бюджета не ми достига за малко , но пък това ми е максимума, който мога да отделя за автомобила, (4500лв. покупката и едни 500-600 лв. обслужване), трявба си търпение за да попаднеш на "твоята кола"
×
×
  • Create New...