Jump to content

milenmetodi

Members
  • Мнения

    20
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно milenmetodi

  • Рожден ден 25.11.1981

Друго

  • Kaра
    A6, 3.0, 220к.с 2002

Персонална информация

  • Пол
    Мъж
  • Локация
    Перник

Последни посетители

410 профилни разглеждания

milenmetodi's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Да, благодаря! Това исках да зная!
  2. Значи няма проблем да се кара така?!! - с ръчно превключване, естествено, че няма да карам така, но гледам сложени там някакви бутони..., екстра - да се използва или не, там беше въпроса?!
  3. Здравейте, колеги. Понеже не съм имал досег с автоматик, да попитам - чел съм и са ми казвали, че с автоматик не е хубаво много да превключваш D-N-R, за кутията. Включваш и караш... Но дали е лошо да превключваш с + и– на скоростния лост, примерно понякога, когато искаш да караш ръчно, пък и на S. А също и на волана имам възможност за превключване - дали са варианти или вече са просто за украшение - дали заради голям вече пробег или други причини? Ако е така - защо пък са слагани там?! Колата е А6 ASN 2002, 3.0, 220, куатро
  4. milenmetodi

    100 лв. за бензин

    Към 40 градуса прехвърля, интересното е, че газаджията се кълне, че няма как да работи и на бензин, а и не само според него, но в Гърция това лято имах неприятно преживяване - почти бях стигнал до заветното място, когато колата на места започна да прекъсва - все едно няма гориво -бензин.Така доста пъти, накрая викам да я оставим малко - дълъг път, оставих я и не запалих поради липса на бензин. Разбрах го в най-лошия вариант - в сервиз на Ауди и Фолскваген в Гърция. Как може така да прекъсва по време когато работи на газ, айде оставиш я и не може да запали, но...
  5. Здравейте, колеги, дали е нормално колата да ми харчи 100лв бензин месечно при положение, че за газ отиват около 300лв? Смукача работи нормално за около 20-30 секунди. 3,0, 220, 2002. Преди това имах друга кола - 1,8, 115, 1996г. и ми отиваха около 20-на лв.
  6. Благодаря ти, колега
  7. Изчезна ли тресенето, колега?!
  8. При мен също от време на време има леко играене на оборотите, а има и нещо друго интересно - при обороти от 1500 колата трябва бавно да я настъпяш, за да не върне скорост, но същевременно много бааавно набира - може би така е от автоматика, но аз си го представях с тия коне, че като я настъпиш нормално трябва да дърпа, чак когато я узориш - тогава да върне скорост. Така беше при един служебен Спринтер. Друго си мисля, да не би да е от неправилна настройка на газовата, защото такова изчакване да набере ми се струва малко не на място. Ще очаквам да видя да ли си се оправил
  9. Малко развитие - проверих тампоните на двигателя и кутията - наред са, свещите са 4 електродни Вош, такива каквито ги дават, добри са, бобините изглеждат добре, на газаджия не съм ходил, но днес ме озадачи един майстор - незнам дали е възможно, заслуша се в работата на двигателя и ме пита това дизел ли е, аз учуден му казвам, че не е. Чувал клапаните, та това възможно ли е, дали от това тресе?!!
  10. Здравейте, колеги, дали се ремонтират бравите на вратите, че 2 от тях не задействат плафона, нито вратите светят. Карах я на майстор, той каза, че вратите не кореспондират, всъщност са отворени, а дава, че са затворени. Колата е А6 2002, 3.0, 162к.с., quattro, комби
  11. Здравейте, колеги, възможно ли е при каране на газ, колата да харчи помалко и бензин? Става въпрос за а6 с5, 2002, 3.0, бензин, 220 к. с., газов инжекцион, възможно ли е от това леко тресене?
  12. milenmetodi

    За теглене

    Колеги, да ви питам, колата е автоматик, има фабричен теглич, та въпроса е с нея може ли да се тегли ремарке, кола, някъде четох, че с автоматична кутия не се тегли, а този теглич за какво ще да е?!! На "ръчни" скорости ли се тегли, същевременно четох, че въобще не е хубаво да се се използват по този начин скоростите при такава кутия. Автоматик е типтроник 5 степени, бензин
  13. Колеги, скоро забелязах, че стъклата са ми леко надраскани - първоначално не обръщах внимание, мислех, че са някакви черти, наскоро я взех колата. Но като я измих хубаво и се загледах - едни дребни драскотини, на всичките стъкла. Проблема незнам какъв е - функционален, от механизмите нещо закача, попадат ли дребни частици, прашинки, отвън, отвътре, незнам, и прекалено добре е уплътнено самото стъкло, при движение се драскат. Засега не е болка за умиране, но ме притеснява, че драскотините ще станат по-дълбоки
  14. Ами, незнам, взех я март месец, трябва да се види Сигурно има такова нещо, газаджията когато ми я слагаше, каза че, вакуумните маркучи са се разпаднали по време на слагането, възстановил ги е от друга А6-ца. Първо той беше забележил, че колата тресе- то това тресенето е слабо, но все пак се чувства, при изключени перки на климатик намалява, а при N на скоростите почти изчезва
×
×
  • Create New...