Jump to content

п.и.г.

Members
  • Мнения

    68
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi A4

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    Велико Търново

п.и.г.'s Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. тази конкретно -> далеч от нея
  2. стана ли ясна причината за скъсания ремък?
  3. от изписаното аз картинката си я представям така: двигателят е загрял на 86-7 градуса, термостата отваря, студен антифриз влиза в малкия кръг и избутва топлия. въпрос: защо влизането на студен антифриз в двигателя не се отразява на позаказанията на таблото и двигателя остава с работна температура?
  4. на стария ми голф 3 единия му преден спирачен апарат така задържаше от време на време. ако не се усетя на време да припомпам спирачката, за да отпусне, почваше да прегрява. може и при теб нещо такова да е станало.
  5. аз май за най-сигурно ще взема да си монтирам към купето не една, а още 2 допълнителни маси.
  6. ми освен някой инженер от ауди германия - аз тогава ще повярвам
  7. моята е 8L помпа-дюза 1.9. не мисля, че цената на термостата за 2.0тди ще е драстично по-висока. а относно изстиването при включено парно - досега дизел съм карал само 1.9 помпа-дюза - 3 различни коли. всичките изтиват като се кара градско с включено над средното ниво парно. ако навън е под нулата на обороти пък си изстиват дори и да е на минимум парното. извън града нямам спомен да съм имал случай да са падали под 90 градуса дори със силно парно. имал съм и 2 бензинови коли. при тях не съм забелязал да изтиват така както дизела. дори на обороти с парно.
  8. термостат BEHR от VW стара загора = 18.00лв. ако не ти изстива на извънградско може и да ти е наред термостата. след смяната моята и трябват 15-20км. градско в стара загора, за да вдигне 90гр. ако парното работи става още по бавно. пък на обороти и с включено парно може и никога да не ги вдигне.
  9. ако ти се занимава снимай да видим как си сложил ремъка на помпата
  10. хахаха това с гледането с фенерчето ще да е било голям смях. този майстор е за награда. последно не стана ясно намаля ли ти маслото или не.
  11. е как си го обясняваш това колега? къде въобще има някаква връзка между термостат и каквото и да било тресене?
  12. абе и аз мойта не мога да я разбера - понякога се вдигат, друг път не. забелязах, че когато прозорците са свалени в най-крайно долно положение се двигат всеки път с първото заключване. ако не са свалени до долу се двигат след като заключа и отключа 2 пъти. не мога да си обясня защо е настроен така модула. моята е а3, 2002.
  13. а вие по каква причина си използвате задните прозорци? аз не съм сигурен дали моите работят.
×
×
  • Create New...