Jump to content

Realex

Members
  • Мнения

    76
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно Realex

  • Рожден ден 13.01.1990

Друго

  • Kaра
    A4 Avant AFN Quattro

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    Стара Загора
  • Интереси
    бързи комбита

Последни посетители

962 профилни разглеждания

Realex's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Здравейте! Търся си преден ляв халоген и бял преден десен мигач за Ауди 100 С4. Някой да има налични?
  2. Realex

    Съединител за S3 BAM

    Точно на ремапа почна да се предава и е намалена. Друго освен генерация и панелен филтър кн няма да се слага. Казаха ми, че оригинален нов държал до 350-60кс, но ми се вижда малко множко.. дали е вярно?
  3. Realex

    Съединител за S3 BAM

    Съединителя ще става пътник скоро и предстой смяна. До каква мощност държат оригиналните и имали по-бюджетен вариант от усиления комплект на Закс, ако ще се прави леко засилване на мотора (Stage1+).
  4. Ще сменям маслото и филтрите уикенда и искам да попитам има ли нещо специфично при смяната им.. масления е ясен, но за горивния и въздушния не ми е ясно дали има обезвъздушаване или някоя тънкост. Става дума за 100 АСЕ 16v. Благодарско.
  5. Здравейте Колеги! Наскоро се сдобих и аз с един "Властелин на пръстените" и започнаха да изкачат някой дребни болежки. Засега най-ме притеснява лампата за маслото. Отскоро започна да премигва и звуково да сигнализира при почти всяко по-голямо ускорение. Колата я взех "обслужена". Налягането на маслото е ОК на нормално каране около 2000 оборота е 2-3 бара, при натискане и по-студена 4+. Не е имала газ. За жалости при закупуването нямаше възможност да прегледам това онова по нея, че бързо се случиха нещата и като я докарвах на ход след едно магистрално каране 140-160км/ч видях, че е заминала семеринга на разпределителния вал отпред и има теч (нямаше го преди това), а маслото е с един пръст над максималното. Предполагам е избила поради тази причина и възможно ли е проблема да идва оттам. Със светването на лампичката забелязах, че започна да губи и малко по-малко антифриз, но чат пат виждам капка две от под радиатора само, когато работи на място. Има ли вероятност да влиза в двигателя и от там да е това повишаване на нивото? Не загрява стой си на 85-90 градуса. Avant Quattro е ако има значение..
  6. Лапа* извинявам се. Мисля, че това е номера 4B0199352B ако става дума за същата част, че не мога добре да се ориентирам в момента и да погледна по обстойно. Възможно ли е Това да е търсената от мен част?
  7. Здравейте, скъсал съм лапа на двигателя, но не мога да видя сериен номер и да потърся друга. Аудича е B5 Avant 1.9 tdi quattro. Лапата (ако въобще това е техническото и наименование) е от дясна страна под турбото, за нея се захваща стабилизиращата щанга, но направо се е пръснала и дори скобата на щангата я няма и си виси. Моля ударете едно рамо за намирането на номер поне, с който да потърся друга за незабавна смяна.
  8. Здравейте! АФН-на снощи реши да откаже да пали. Паркирах си колата и след половин час реших да запаля, но уви. Дадох на контакт.. всичко ОК, врътнах ключа, но не порече стартера изобщо да завърти.. пробвах няколко пъти - нищо. Днеска отидохме с приятели.. отворих капака и забелязах, че когато се опитаме да запали се чува цъкане от няколко места, но отдясно на мотора наподобяващо кофти маса. Дупих се отдоло да гледам стартера, но нищо съществено не видях. Акумулатора е нов.. разкачих го и го закачих пак, но без резултат. Бутнахме я.. запали от ряз. Прибрах я пред блока. Пробвах отново да запаля и същата история. Някакво предложение от какво може да е? Майстора ми запразни, а утре ще пътувам
  9. Здравейте! От доста време ми мигаше 1н1.. вече преминах и на 1н2. Как да зануля сервизната инспекция? Колата е Б5 96 табло с фис. Имам кабел. Благодаря!
  10. Само комплект се продават. 180лв обявата ще важи още няколко дена и мисля да си ги сложа и да изкарам зимата с тях
  11. Realex

    Заключих си колата

    Благодаря за отговорите! Успях да отключа с помоща на туристическо газово котлонче и награвяне около дръжката в продължение на 5-10 минути. Имах и ток да запаля спокойно.. взех си мултицет и почвам да търся проблема с тоците
  12. Realex

    Заключих си колата

    Минуса е свален (него ми разхлабу акумулаторджията..)
  13. Аварията е на максимално.. предния ден имах проблем с паднал акумулатор.. имах съмнения, че нещо дърпа ток излишно и реших да махна клемата и да проверя на другата сутрин, какво е положението. Идеята беше на сутринта да си отключа ръчно с ключа, но и двете ключалки не искаха да завъртят в никоя посока.. реших, че е позамръзнала и да пробвам по-късно, че закъснавах за работа. Ситуацията в момента е следната.. от шофьорската страна ключа си върти спокойно, но не вдига бутончетата и не отключва, а от пътническата не иска да превърти грам. Забелязах, че на задната врата от същата страна бутона е потънал доста спрямо другите.. пробвах и през багажника, но ключа не влиза. Сега има ли вариант да отворя някак предния капак да сложа клемата и да си отключа.. да отворя някак багажника или с друга магия да оправя нещата.
×
×
  • Create New...