Jump to content

roggger

Members
  • Мнения

    313
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    A4 S-Line 287 bhp

Персонална информация

  • Пол
    Male

Последни посетители

862 профилни разглеждания

roggger's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. roggger

    Вихрови клапи

    аз сега си погледнах фактурта от преди 2 половина близо години. Платил съм 50 000 форинта за цял рециклиран манифолд,което е около 160 евро. Не знам колко трудо часа е защото в същото време слагаха и темпомат и смяна зъбен ремък и общо са писали 9 часа работа за всичко тотал 300 лева
  2. roggger

    Проблем с ДПФ

    Това което си написал звучи много хубаво, но не е неприложимо по този начин за по-новите коли, а и със сигурност не за 3.0 дизел. ДПФ въобще не се сваля заедно с генерацията. Такъв който е не генерацята отдолу е в модели до 2006 година мисля. После се намират при двигателя за да им е топло образно казано. И свалянето поне при мен в Маднес отне към 3 часа, защото се маха и турбото и се разкачат още куп други неща и въобще не е за човек без сериозни монтьорски умения.
  3. roggger

    Вихрови клапи

    и на мен ми се наложи да сменя от едната страна. от сервиза тук ми предложиха рециклиран. да около 300 евро беше ако добре си спомням, че не ми се рови в бумагите сега. Но преди това четох и в ютуб на който му се маца има доста добри видеота как да си ги подмени със сервизен комплект, самата подмяна изглежда лесно, въпроса е да можеш да си извадиш блока мисля, но това е сериозна работа за хора с поне малко практика и умения в това отношение. При мен на другата страна са сменяни по данни от сервизната история от предния собственик на около 200 хил т.е някъде там е момента и това си е като консуматив един вид. Вътре има едни лостчета главините на които от постоянното движение се износват. В новите сервизни комплекти тези лостчета са модернизирани и са с промени на това колянце което държи главината на лостчето което отваря и затваря клапите и изглежда много по-устойчиво от оригиналните.
  4. Гледам че всеки пише някакви други марки в твоята тема. Така че ти напиши твоето мнение досега. Аз лично моята я купих с почти износени Sotto Zero 2 и мога да кажа че тази гума държеше колата и лятото супер яко. И понеже я покарах лятото с тях реших зимата да купя нови. Взех Continental TS850P. Много се чудих между нея и Sotto Zero 3 . И двете са в пърформънс сегмента на 18+ джанти. И двете бяха най-нов модел 2014та . Континентала просто ми дойде малко по-евтино и обслужването при смяната стана по-бързо. Да кажа че и момчетата ми подариха топка Адидас с логото на континентал/двете фирми си партнират от много време, а и сега имам маратонки с подметка континентал и са най-удобните които съм имал/, че то няма май нямаше много които купуват 18ки. На супер сурова зима така и не съм я пробвал досега, защото то просто няма такива зими напоследък. Честно казано, ако сега трябва отново да избирам бих се върнал на Sotto Zero 2, защото за тези зими които има сега е перфектна в смисъл не е супер сняг ориентирана, а по скоро за магистрала, зимно време, по дъбър корнъринг поради малко по-ниския профил. Този континентал е с подобна идея като на Sotto Zero 2 с малко повече ориентир за сняг и лед, по мека возия и съответно по слаб при магистрала и висока скорост на сухо, а при мен това е 90 % от километрите последните 2 зими. Би следвало Sotto Zero 3 да е нещо средно между този континентал и Sotto Zero 2, което е идеален вариант.
  5. roggger

    проблем със Bi-Xenon на B8

    И аз поръчах една от този сайт. Дойде на 6-я ден в Унгария защото не бързах и поръчах с обикновената доставка. След четене и сравняване цената е с доставката с около 25 лева надолу от аналогичен сайт тук в Унгария и същото време за доставка. Оригиналната е Филипс но са сложили базов модел. Аз след четене избрах Osram Cool Blue intense и определено има разлика. Може би след някой месец и втората ще сложа такава. Цената и е с 5-10 евро над оригиналната но парите със сигурност си заслужават. След малко гледане в ютуб успях и сам да я сменя. Небоходимата отверка е торкс/шестлъчева звезда/ T-30 20 мм.
  6. Аз при загрял двигател такива цифри от 10 нагоре на градско нямам нито преди ремапа с ДПФ нито след това. В града на борд при нормално каране е под 7 на разстояние че да загрее добре зимата, при каране тръгни спри съм стигал до 8-9. Лятото и във Варна и тук съм стигал при внимателно шофиране и други цифри като екстремните няма да спомена за да не кажат всички, че е невъзможно, но винаги се движи до към, но под 6 на борд. От пълно пълно спрямо борд извода е че при борда ми показва до около -1 л по-малко, но не искам да се бърникам да го оправя през VCDS, въпреки че знам как става. С други думи тройката си харчи около 7 на сто в каквито и а де е режими. Сигурен съм,че 2.0 дизел ще дава макс литър надолу, а при магистрала над 150-160 може и да няма разлика или да е по-висок разхода. Разхода е въпрос на стил на шофиране, избор на маршрут в голяма степен и подръжка на колата от субективните фактори.
  7. Аз не разбирам въобще защо се прави това сравнение 2.0 и 3.0 дизелите от 2008 Първото нито е по-икономично-най-много половин литър надолу, нито е кой знае какво...просто при тройката разхода при подръжка е по-голям, но пък е черешката на тортата. Да не говорим, че с малкия двигател най-вероятно кола втора ръка е куцо пиле най-вероятно без екстри.... А 2.7 не е като 2 ами като 3.0 само с по-малък раб. обем Що не четете кво са писали тука колеги дето са много в час.....има токова постове ....
  8. Човек за ДПФ филтрите е изписано толкова много, че ако прочетеш ще намериш и варианти във Варна и недей да си мислиш, че софтуерната част е по-лесната част и не я подценявай изобщо. Във Варна съм чувал, че Келеша по прякор е спеца, но взима по-скъпо, а другите са по-евтини, но те не правят софтуера, пращат компа по куриер при Маднес в Пловдив или още двама трима из БГ, които са спецове в софта. Тръбата къде я искаш го казват доунпайп и е пара отгоре, така че повечето практикуват изкормването. Не съм чувал мостове да се разкачат но кой да е модел, маха се турбото за да извадят бурията.
  9. Аз пък това лято сложих PZero и изпитвам несравнимо удоволствие от карането с тях, като разликата с друга хубава гума е като между свирка с край отвън и такава с край вътре. И двете са хубаво нещо и зависи от настроението какво искаш, ама на едното при всеки случай получаваш удоволствие )))) Зимата съм с Conti TS 850P втора зима/то миналата не беше зима пък и сега още не е/ и сега сякаш са по-добре.
  10. верно...при баланс ще трябва да се вадят преди със старата кола ходех с миши опашки в багажника сега ще трябва със силикон
  11. От предните, които купих колата при поставянето на летните гуми пролетта после две видях, че ги няма, но няколко дни след поставянето на гумите та не знаех майсторите ли са ги забравили, в България ли някой ги е свалил или по пътя са паднали, така че взех после каквото имаше в нета Сега пак след смяната на гумите става, но този път съм сигурен че тръгнах с цял комплект. Паднала е тази която махнаха, защото изправяха едната джанта. Явно след първото изваждане и нещата приключват. Гледам че обтегачната скоба е доста по дебела на тези предните от ментетата за 20 лв, Май силикона е добро решение и ще им капна и малко секундно лепило и каквото такова Благодаря много за идеята
  12. roggger

    FM radio transmitter with USB

    ако бех го видел по рано преди да се прибера щех удоволствие да ти дам моя
  13. roggger

    FM radio transmitter with USB

    Китайски има бол в е-бея за по 10.12 долари с вкл доставка. Не се чува хубаво.
  14. А някой може ли да каже как си пази капачките на джантите в централния отвор. След всяка смяна на гуми след ден два ми липсва някоя от капачките. Изглежда след първото изваждане и после се разхлабват. Моите са такива Моите са такива
  15. е това не е ли старичко и като модел мисля и физически, дори и да има грайфер може да се е опекло вече и затова да имаш такива проблеми аз дори съжалявам, че миналата година не взех Пирели зимни най новия им модел, а купих този на Континентал пак най-новия - комфортни много, но хендлинга нещо не ми харесва, само на фаца го докарват
×
×
  • Create New...