Jump to content

rzr

Members
  • Мнения

    12
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

1 Последовател

Друго

  • Kaра
    ***

Последни посетители

476 профилни разглеждания

rzr's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Здравейте, колеги. Колата не е точно Ауди, а Голф 6 2.0ТДИ 110 коня с ремап, но не мисля че има значение в случая. Преди няколко дни забелязах, че като забия газта до долу на трета скорост от около 2000 оборота, се появява вибрация, която трае до към 2800, където оборотите леко се замислят за момент и нагоре го изчиства и продължава да си ускорява нормално. Това го прави когато си иска, не е всеки път, един път изобщо го няма, друг път е по-леко, трети път е доста осезаемо, също така е само на трета, на друга скорост как ли не я тъпках да видя дали ще го направи - няма. Днес даже докато я пробвах по едно надолнище, пак така забих газта и след вибрацията, някъде на 3000 оборота се чу удар и веднага върнах, това беше еднократно, повече не го чух, но пак си е притеснително. Опитах се да направя видео, тук го прави сравнително леко, но се вижда (а даже и се чува вибрацията, ако се слуша на колони с добър бас) въпросното по-бързо вдигане на оборотите от 2200 и замислянето на 2800 за момент. https://streamable.com/nbx0e Маховика и съединителя са чисто нови, на под 10 000км, усъмних се и в него, но дори да се е оказал менте и да е почнал да буксува толкова бързо, нали трябваше точно на по-високи предавки да го прави, а там няма проблем. Вътрешно каре или тампони на мотора също не ми се вярва, защо само на трета? Иначе самия мотор си работи и върви перфектно. По моята логика остава да е кутията. Още като взех колата, преди да я ремапна, имаше един лек дрънкащ звук, като на аксиален лагер, който изчезваше при натискане на съединителя и който си остана и след смяната му, което ме навежда на мисълта, че има проблем в самата кутия и ремапа я е доразбил, но това са си мои теории, надявам се някой на ти с кутиите да даде мнение дали симптомите отговарят на заминаваща кутия.
  2. Здравейте, колеги. Смених обикновения механичен салон с подгрев, без надуване и сложих С-лайн пак механичен и с подгрев, но с надуване. Подгрева работи на новите седалки, обаче надуването не ще, отдолу всички букси които бяха на новите седалки, ги имаше и на колата, всичко си пасна. Ясно е, че трябва да се пускат някакви кабели и пинове от бушоните към червената букса под седалката, обаче искам някой който го е правил, да ми обясни точно как става и какво трябва да купя. Гледам, че Kufatec продават ретрофит кабел за целта - https://www.kufatec.com/en/comfort-retrofits/seat-heating-adjustment/cable-set-electric-seat-adjustment-lordosis-for-audi-38543?number=38543 ама първо е е*ати цената за такава глупост, второ изобщо не ми става ясно тези червени букси къде се включват? Ето ги буксите на новата седалка, отдолу на колата са ми същите, както казах,, пасна си всичко.
  3. Със сигурност трябва да ти е пригоден волана за пера, няма как да стане иначе Аз се отказах да ги продавам, колегата CVT ме светна как се прави, за да станат като тапи. Темата е за триене.
  4. И аз много обичам да гледам зад воланите на хората като чакам на светофар. Нека и другите се забавляват. Sent from my iPhone using Tapatalk
  5. Що бе, какъв е проблема? [emoji23] Гледам, че един колега е продавал преди време и са ги взели, викам за кво да ми стоят за окраса.
  6. Изрязах парчета с размерите на отворите от тънък черен кейс за телефон и ги залепих с двойнозалепящо. Не е перфектно ама кой ще се вглежда там.
  7. Здравейте, колеги. Купих си мулти волан за Б8-цата, който беше с пера, а моята е ръчка и реших, че ще изглежда тъпо с тях, затова ги продавам отделно, ако му трябват на някой. Перата са буквално като нови, стават и за други модели, предполагам знаете. Цена: 60лв.
  8. rzr

    Обща тема: Audi A4 B8

    Колеги, обикновен фар без ксенон от англичанка може ли да се обърне да свети в правилната посока? Налага ми се да го сменя, а не мога да намеря такъв от ляв волан.
  9. Е не, ако беше заради това изобщо нямаше да я взема, но ако мога да си я направя малко по-приятна вътре, защо не. А при положение, че повечето Б8-ци имат цветен MMI, дори и с монохромен километраж, така с два монохромни дисплея седи малко незавършено, ама ако не става здраве да е.
  10. Здравейте, колеги. Взех една дизелова Б8-ца, която ми изпадна на хубава цена и прилични километри, но е с монохромни дисплеи, без навигация. Знам, че е питано много пъти, но точно като за моя случай не е написано нищо конкретно. Може ли да се сложи MMI дисплей само с естетическа цел, без да има никакви други функции и глезотии, само да работи плейъра и да показва песните и станциите. Какъв е най-лесния вариант за монтаж на такъв дисплей? Също ме интересува и ако взема километраж с цветен ДИС, директно свалям моя, монтирам цветния и я водя да му махнат защитата или има допълнителни гимнастики? Ако не става горното обаче няма да се занимавам сигурно, защото цветен километраж с монохромен дисплей вдясно ще седи нелепо.
  11. Здравейте, колеги. Предстои ми покупка на кола и съм се насочил към А3 8P 1.9TDI или евентуално Голф 5 със същия мотор, зависи от кое ще намеря читав екземпляр. По принцип предпочитам колата да е регистрирана, защото на новия внос им нямам доверие. Не, че регистрацията е някаква гаранция де. Избора е доста ограничен, засега само тази ми хвана окото сякаш: http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11431887083534961&slink=a2s2q3 Дайте вашите мнения или предложения за други коли. Бюджета ми за самата кола около 8000-8500.
  12. http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11420572353560400&slink=9dbjvv Колеги, какво ви е мнението за тази кола? Надявам се да не е обсъждана вече. Такова изпълнение излиза изключително рядко, а мисля че цената е добра. Вижда ми се странно, че пасажерската седалка е доста издрана отдолу по пластмасата около регулирането, докато шофьорската е непокътната. Иначе много ми харесва колата, но не знам защо имам чувството, че ще крие някаква изненада.
×
×
  • Create New...