Jump to content

quattro88

Members
  • Мнения

    400
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi 80 B3 1.8 SF

Последни посетители

1491 профилни разглеждания

quattro88's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Отваряй в интернет, има го нов даже в комплект с тоя с щипките около 15лв беше по спомен.
  2. Има заводско АКМ на 1.6, затова му казвам на колегата.
  3. С кутия от 1.8 мотор, повечето са с код АКМ. Ще стане без абсолютно никакво преправяне.
  4. quattro88

    Карбуратор

    Може, но освен тампона трябва да се смени и всмукателния колектор.
  5. quattro88

    ауди 80

    Датчика за налягането се бъзика. Сменявай.
  6. Здравейте. Колата е б3 1.8 карбуратор 90 коня, алтернатор Бош. Има едно като виене, а когато натоваря алтернатора с консуматори се увеличава. Сменил съм лагерите с нови (FAG), реле регулатора с четките също е нов. При свален ремък и работещ двигател шума изчезва. При въртене на ръка, като шум се чува единствено триенето на четките в колектора. Другата мизерия, която прави е следната. Загрял мотор, гася го. Паля без подаване на газ. Пали от четвърт, но започва да работи на около 400об/мин(при нормални обороти за празен ход 900), при което алтернатора издава това специфично виене когато е натоварен с много консуматори. Колата е с трите уредчета и при това положение волтметъра сочи около 12в. При подаване на газ, шумът от алтернатора почти изчезва, мотора си задържа около 900 оборота, волтметъра показва над 13 волта. Отзад при реле регулатора има една малка джиджавка като електронно блокче, замасена към корпуса, а един кабел излиза от нея и е включен някъде може би към диодния блок на алтернатора. Не знам каква му е ролята, а дали може то да създава тези проблеми?
  7. quattro88

    Ауди б4, 2,0, 2,3 или 2,6

    Най-добре е 2.8, ама трудно ще намериш. Обслужването и разхода са като на 2.6, но върви повече, на магистралата е удоволствие да го караш.
  8. Ако е правилно центрована колата, вакуумния регулатор, не оказва толкова съществено влияние за работа на мотора, просто върви малко по-малко. 2 години карах със скъсана мембрана на регулатора.
  9. Километража на б3 не е с жило, наистина бая търсене ще падне да го намерите.
  10. Махнах газовата плочка и сложих щуцери - по добра динамика и същия разход като плочката. Проблема с нестабилния празен ход при стартиране на загрял двигател почти изчезна откакто махнах плочката, пак го има, но като запаля работи на около 400-500 оборота, които са стабилни и постепенно се вдигнат до 900. Преди това сложих чисто нов турски изпарител Ферони, това животно няма регулировка, минеш ли през неравност, оборотите падат, въобще голям боклук. Върнах си ловатото и работата заспа. Монтажа и на двата изпарителя е по един и същ начин на едно и също място. Тези ниски обороти при стартиране вероятно се дължат на това , че доста от вакумите на карбуратора не са сложени както трябва, но скоро ще взема хубав маркуч и ще ги оправя.
  11. Не се занимавай с такива ключета. Или таблото те лъже, а може и датчика дето е за показанията на температурата, или си смени датчика дето включва перката с такъв на behr, неговата характеристика е като на оригиналния датчик, другите марки датчици са на по-висока температура.
  12. NGK BUR6ET , това са хубави свещи, подходящи за този двигател.
  13. Имах същия проблем. Смених всички пластмаси по ангренажа с нови и това стържене при загрял мотор изчезна.
  14. Смени датчика на главата, тоя който е отдолу на тройника, той пуска лампата.
  15. Най-вероятно повдигач.
×
×
  • Create New...