Jump to content

Daniel Velkov

Members
  • Мнения

    14
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi 100 2.3E Avant

Контакти

  • Website URL
    http://www.soulgrab.com

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    София

Последни посетители

581 профилни разглеждания

Daniel Velkov's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Преди година, когато сервизирах апаратите.
  2. Здравейте, имам проблеми със спирачната система. Когато колата стигне работна температура (и е карана към час), помпата не връща спирачните апарати => загряват и стягат (апаратите са сервизирани, нямам загуба на течност). Като я оставя да изстине се оправя. Този модел ползва по-странно усилване за спирачната система и до сега не съм намерил майстор, който да е виждал такова чудо. Та главно въпроса ми е: Реалистично ли е да се направи трансплантация и да се сложи нормално серво? Намерил съм няколко сервота втора ръка от Ауди 90 и 100. Ако ще е от значение мога да дам и линкове към сервотата. Системата на моята кола:
  3. Смених клемореда и както се казва, всичко е ток вече
  4. Въпроса е как да стигна до клемореда. Както съм писал по-горе, мисля че от него е проблема. Разтърсих се по форума и хората свалят волана и тн. Благодаря
  5. Като гледам на доста места се свалят кори, волан и таблото с уредите. Имате ли информация дали е аналогично на конкретния модел?
  6. Благодаря за отговорите. Алармата не я ползвам от година и си я паркирам само на централно заключване. Ще проверя клемореда, тъй като съм на 99% сигурен че е нещо преди бобината. За ангренажния ремък ми се струва доста сериозно, принципно мисля че е на 2 години и не би трябвало да има грижи с него
  7. Здравейте, влезнал съм в един прекрасен филм с тоците около запалването. Първоначално имах проблем с бобината. Смених я, след време пак отказа => пак смяна. Един ден, колата угасна в движение и повече няма палене. Пробвах с друга бобина но пак не стана. Извадих централния запалителен кабел, който излиза от бобината и влиза в разпределителната капачка. Няма искра от кабела => няма как и да запали. Следващото предполагаемо нещо което смених беше комутатора. При смяна запали за момент и сама си изгасна (въпреки че се опитах да спася положението с подаване на газ). От този момент натам няма никакво палене. Познанията ми като цяло до тук се изчерпват. Няма ток при положение, че бобината, комутатора и кабела са нови. Много ще съм благодарен за всеки съвет, като въпростите ми са: Има ли възможност някое реле да е заминало и да не се подава ток към комутатора? Какви други възможности би имало да не се възпроизвежда ток. Благодаря и хубав ден
  8. Темата леко е от преди 8г....но едно въпросче, компютъра на С3ката на същото място ли се намира
  9. Ок, супер, ще се сравнява. Този от 90ката, който имаш какви пари е?
  10. Здравей Емо, имаш ли случайно компресор за климатроник Audi 100 2,3 C3
  11. Цитиране на предходен пост! Дам, много съм зле От София съм. Писа ми колегата Rasing Solutions, та ще се пусна днес да видя какво ще каже.
  12. Колеги, препоръчайте някой, който да разбира добре от тези стари модели, че май съм се запътил за ремонт по: двигател, хидравлика, спирачки и разни други дреболии. Много ще съм ви благодарен за съвета. (Изчетох темата с препоръчани сервизи/майстори, но често срещам хора с коли, които са даже 1998г и разни майстори отказват да се занимават)
  13. Ето една снимчица и отвътре
  14. Ми освен и аз да се включа Малко съм "начинаещ" с моя кораб (от Февруари 2014 плаваме). Та ето няколко снимки на кораба Майка
×
×
  • Create New...