Jump to content

Pagemakerboy

Members
  • Мнения

    938
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    2016 Q7 3.0TDi

Персонална информация

  • Пол
    Мъж

Последни посетители

3328 профилни разглеждания

Pagemakerboy's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Кой разход е нереален> Моята е на 130к вече и средният разход за последните 37к е 8.2 по борд и на колонка. 272 коня мотора.
  2. Принципно не виждам какво те учудва, bob4estia. Тези не са от особено коректните, но и трябва някой много кух да се върже, че колата е на 189к за 20 г., от които първите 10-15 не е карана и в БГ и е смазана от километри. ИНтересно дали са ти дали повече от 3к за нея.
  3. А6 без въздух е малко странна комбинация. @ВЕСКО кара S5, което така или иначе предполага друг тип возия и предварително друга нагласа.
  4. Не я взех, защото се води товарна, т.е. категория N1 - болшинството от Германия А6-ци са така с някакъв TUV, който в нашия КАТ (имам предвид в нашия град) не го признават и после трябва Технотест и излишни разправии. Ял съм го това с една А6-ца, която купих от Порше София Изток. Имай предвид, че цената я е качил в момента, не знам защо. Има и нещо друго - 20к отгоре заради едни матрични фарове и излизащата между оборотомера и километража карта ми се струва прекалено много над 3.0BiTDI префейс. Ако я даде на 50к - бива.
  5. Има един елемент, за който нищо не пишеш. Скоростите. Бензиновите от Европа, включая и 3.0 TFSI са с S-троник. Дизеловите 3.0TDI без 2 турбини са със същия недорасляк. Ето тази конкретна кола аз я проверявах в един момент, трябва да видя дали мога да ти пратя историята. https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11671014239798391&slink=s0wbij Това няма никаква връзка с разни С-троници, умрели двулитрови бензинки и т.н.
  6. За 1 и 3 може, за 2 не съм сигурен, защото при мен волана не е електрически, а седалката е, има и памет, но никога никой не ми я мести (колата си я карам само аз) и не съм пробвал даже. Тая тема много умряла и след като модела почна да остарява и вече има и фейс. Нещо за кодинги, зелени менюта и т.н. Никой нищо не казва.
  7. 100% му е паднала батерийката на допълнителната защита, която слагат от застрахователите. Тогава точно лоста не реагира - реално реагира съвсем нормално, но модула е заключен и колата си стои на P и айдуците не могат да я подкарат.
  8. Странно, т.е. да не правя нищо по въпроса? Интересното е, че имаше по-рано грешка по някой от модулите, свързана точно с lane change assistance, какъвто колата иначе няма.
  9. Това е грешката, записала я е преди 10 дни и е постоянна. Нищо не съм правил по модулите на колата, нито адаптации, нито калибрации. Не може да се изтрие. Доколкото се ориентирам, броят на запис на грешката е за 6ти път, а самата грешка не оказва влияние на управлението на колата, но все пак е на ABS модула и не ми е ОК. Ще съм благодарен! Колата е Q7 2016
  10. Pagemakerboy

    Проблем с Ambient light

    Има си режим индивидуал и от там се пипа всичко.
  11. Ae стига, ве, това единичен случай ли е? 😟😟 Аз се оглеждам точно за 2019-2020 с тоя мотор в А6 и си мислех, че е вековище. Един приятел кара Туарег 2018-та вече 2 години и половина със същият мотор и е чук. НО неговият е още на 50-60 к км.
  12. Тя вече е 28500 и за НЕхората от форума. 🤣
×
×
  • Create New...