Jump to content

pakitoB7

Members
  • Мнения

    12
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    А4 2.0tdi 143cv

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    Дупница

Последни посетители

797 профилни разглеждания

pakitoB7's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Браво колега,важното е че си успял. Поздрави
  2. Слагах на приятел втора употреба би ксенон на Б8 преди 2 год,пеходник от куфатек.Монтажа за 10 мин ама не тръгнаха дългите.2 часа си играх с ваг кома и неможахме да ги обучиме - не съм професионалист жичкаджия,хляба си го искарвам с друго.Препратих го към сервиз на ауди и от там му бяха казали че "платката за светлините" май си имаше друго найменувание,намирасе под ключа за фаровете не е била съвместима.Поръча от ибей Германия такава втора употрвба 150 или 170 евро.Донесе я монтирахме я и всичко си дойде на мястото.Пиша малко на изуст че беше отдавна.Исках да изтъкна че и тази част в някой случай е разход. Поздрави
  3. За да сте сигурни че километрите не са пипани трябва да проверите планката която крепи компютъра,която е захваната с едни болтове,който немогат да се развият освен да се отрежат или със секач да ре разхлабят.До преди няколко месеца все още нямаше софтуер,който да обработи данните от компа през OBD.За това се налага да се свали и отвори на място.
  4. След поставянето при мен работеше без проблеми,колата беше автомат.Продадох я есента на един роднина а преди 1 месец я откраднаха.
  5. pakitoB7

    Обща тема: Audi A4 B8

    На мен един майстор ми разправяше че при махането на DPF запазва катализатора вътре.
  6. pakitoB7

    Трудно пали

    Колега от тук трудно ще ти оправат колата.Закарваш я при някопй читав майстор,мерите компресия,налягане на маслото и както ти казах горе налягането на помпата.По този начин на 99% сам ще си отговориш на въпроса защо пали трудно. Успех с намирането на читав майтор
  7. pakitoB7

    Трудно пали

    Замерете помпата за високо налягане (tandem) дали прави достатъчно налягане при старт.
  8. Здравейте колеги,реших и аз да стана с нещо полезен на форумаи да споделя с вас това което направих на моята Б8 А4 2,0 тди 143к.с. 2009г.След доста четене на други форуми и с помощ на колеги поставих cruise control (CCS)на аудито.1. Ако "кабелната пружина" аз си я наричам така,тази под волана ако ви е с код 8K0 953 568 F можете да си я ползвате вашата и остава само да си намерите лосчето с платката под него.Или ако намерите целия комплект лостчета -мигачи,чистачки и темпомат са с код 8K0 953 502 BK последните две букви и да не съответстват пак ще стане.Ако колата ви е седан или комби пак става,следователно се разместват лостчетата за чистачките - става и от А5 на А4 и обратно. Нужни са мако отверки,сестограм,компютър VAG COM и 1 час търпение . 2. Завъртате волана първо на 90° на ляво,махате с малка отверка отдолу има малки капачки.После завъртате на противоположната посока на 180° махате и другата капачка и след това завъртате волана направо. 3.Изваждате контактния ключ изчаквате няколко минути през,който се приготвяте да откачите клемата на акомулатора. поставете нещу между клемата и акомулатора и оставете багажника отворен защото без ток не се отваря. 4.Отвъртате двете болтчета под тапите който преди сте махнали и аербега започва да се мърда след което внимателно му разкачате буксите 5.Отвъртате централния болт на волана и го изваждате.Има белези,няма как да го монтирате после погрешно. 6.С малка отверка повдигате нагоре горното капаче на волана и след това развивате двете фронтални болтчета и едно отдолу. 7.След това отдолу има две букси,едната подобна на тази като на аергега,охлабвате с шестограм пръстена и изваждате мигачите навън. 8.Прегрупирате мигачите ако вашата кола е комби а всичко ви е от седан най лесно е да преместите само лостчето за темпомата заедно с зелената планка под него,тя е на буквата( L )Може също пък към другата да преместите само вашето лостче за чисачките заедно с неговата зелена платка.Внимавайте под зелената планка има плъзгачи да не ги убъркате. След като сте пренаредили всичко започвате да монтирате по обратния ред. 9.За долния капак на волана може да си изрежете с фреза отвор от 40мм.и леко с пила и шкурка да го оформите.Ако сте по перфектните неща може да си поръчате ново с дупка за темпомат с код 8K0 953 512 E 6PS - черно. около 70лв. е След като сте монтирали всичко трябва да се обучи с компютър. Кодовете са. 09 - Cent. Elect -> coding 07->Long Coding->bite 6-bit 0 на binary 00100001 и отметка на cruse control installed Cent. Elect -> coding 07->Long Coding->bite 2 -binary 00010111 bit2 cruise control sistem(CCS)installed След това сканирате за грешки и ги изтривате. Възможно е да ви даде грешка в ъгала на волана тук се действа по следния начин. Завъртате волана 30° наляво и надясно и след това го слагате направо. Влизате в [security Access - 16] въвеждате 40168 - DO IT основни настройки - 04 група 001 [! Go] активирайте основните настройки [ON / OFF / Next] впоследствие кликайте докато не излезе прозорец - 3 "OK" [Done, Go Back] [Meas. Blocchi - 08] група 033 поле 3 (ъгъл на завиване-G85-Sensor) определи: 0.0 ° допустими стойности (когато е прав): ± 1,5 ° [Done, Go Back] когато си около 0 натисни DONE Наслаждавайте се на темпомата. Надявам се да съм бил полезен
  9. pakitoB7

    Обща тема: Audi A4 B8

    Може би съм се изразил неправилно. В смисъл немога да превключвам ръчно мултитроника от волана с копчетата + и - .
  10. pakitoB7

    Обща тема: Audi A4 B8

    Здравейте колеги ако може някой да даде едно рамо с моя проблем.Купих наскоро А4 2,0тди 143 к.с. 2008г. мултитроник,нямаше темпомат и реших да и сложа.Намерих втора употреба,монтирах всичко както трябва оправих му кодирофките през VAG COM тръгна без проблем обаче сега не ми работи мултитроника на волана + - сканирах няма никакви грешки.Имам VAG COM ама не претендирам че съм майстор,ползвам го за лични цели и приятели. Някой някаква идея да даде?
  11. Здравейте колеги,извинявам се че ползвам темата на колегата ама да не отварям друга. От скоро си купих Б7 куатро Авант 170 к.с. беше с проблем в маслената пома,както и да е всичко е отстранено. След ремонта запалихме колата ама не вървеше,погледнахме турбото и то беше заминало- клапаше цялото.Сменихмего с рециклирано,колата сега е мн.по добре обаче нещо в ниските хич я няма усещам турбото от един път дръпне някаде към 2200 оборота.Нормално ли при куатро да е така мудна или има нещо още. тази ми е трета Б7-ца.другите бяха нормални 140кс и каточе ли по бяха пъргави.Колата е с ДПФ и не дава никакви грешки.Посъветваха ме да го изтърбушиме филтара и да се свалят смукателните тръби да се измият отвътре и след това да се затвори софтуерно и филтъра и ЕГР клапана. Приемам всякакви съвети.
  12. Здравейте колеги,офицялната кампания на ауди е : n° 23k1 от 01/09/2012 г. Тук в Италия само трябва да ходиш до сервиз на Ауди и ако са ти сименс дюзите ти ги сменят с бош в гаранция.Заплаща се само кабела за дюзите.И тук се опитват да се измъкнат без да ти ги сменят но като им кажеш за кампанията и номера и започват да проверяват и ти ги сменят.Достатъчно е да си малко по настоятелен. НЕ Е НУЖНО ДА СА НАПРАВЕНИ ВСИЧКИ ОБСЛУЖВАНИЯ НА КОЛАТА В СЕРВИЗ НА АУДИ
×
×
  • Create New...