Jump to content

Стано

Members
  • Мнения

    30
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi A4 B8 2.0 TDI

Персонална информация

  • Пол
    Мъж

Последни посетители

577 профилни разглеждания

Стано's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. А има ли значение коя дюза на даден цилиндър с коя и на кой цилиндър се компенсира, примерно 1 и 2 +-? Имам в предвид, как коректно да разчетем тези показания.
  2. Привет. С нови джанти пробва ли? Защото и а го бих същия. Оказа се, че ориг. алуминиеви джанти на 11г. имат мин. луфт към главината и не може да се центрира добре джанта към главината когато се завиват болтовете и от там проблем. VW лошо са се представили там. Леглото на главината където ляга джантата има 3мм.ръб на който ляга джантата, която отвътре в отвора също има такъв ръб и представяш ли си джантата не ляга на цялата главина, а на тези 2 срещуположни ръба по 3мм. Става дума за малък луфт, който не може да се компенсира с втулка и като тръгне бай майстор да завива болтовете не може да центрира джантата към главината и парите вървят, носачи, маркучи за хидравлика, динамични баланси и незнам си какво още. Гледам, че по форумите са се хванали за главите с Б8. Можеш да ме провериш с една щанга, вдигаш колата, отвиваш болтовете и отдолу леко надигаш гумата, ако не чуеш леко чукане и движение на джантата в главината си супер, от там се почва преди носачите и мъркуча на хидравликата. Тегава кола е за баланс и сходимост. Задния мост пък трябва да режеш и смениш шарнири за да ти направят сходимост... А иначе и аз като теб изправях 3джанти и 3 баланса на 2чифта гуми преди да открия моя проблем, сега не тресе.
  3. Нека я види специалист. Може и мойта да не е ок.
  4. На мойта това са показанията. Хубаво е да започват с 0.
  5. Привет. https://www.olx.bg/ad/usilvatel-amplifier-bang-olufsen-8t0-035-223-audi-audi-b-o-a4-a5-q5-CID360-ID82An8.html Продавача е коректен. Лек ден
  6. Копче. То е на две степени. Леко като натиснеш прави както сега, по-силно леко цъка и е авто. Държиш без да пускаш от крайно горе до долу и продължаваш да държиш няколко секунди, пускаш и по същия начин до горе.
  7. Привет. Трябва да се обучи. Сваляли са акумулатора. Задържаш до долу без да пускаш, след това по същия начин до горе и готово.
  8. Стано

    Каре полуоска

    Да, смених външно ляво каре Спидан и колата заспа.
  9. Стано

    Каре полуоска

    Привет. И при мен е подобно. Със същия мотор съм. Интересно, че се обажда и в двете посоки, при незавит до край волан, по-рано и звука е "по-тънък" от нормалното щракане на каре., както като като деца слагахме пръчка на спиците на колело. Ще се ходи на майстор, но ако някой е имал подобен опит да помага с инфо, че майсторите са....
  10. Мерси отново на отзовалите се. Хубава вечер.
  11. Благодаря. Явно при мен я няма тази екстра. Проверих етикета с кодовете и йок. Ако някой знае процедурата за изкл. с ваг-ком, моля да помага. Поздрави.
  12. Благодаря за отговора. За да заработи екстрата, цялото огледало ли се сменя или към сегашното се добавя молула? Как се изключва екстрата във ваг-ком, ако не мога да го възстановя? Поздрави
  13. Здравейте, колеги. От скоро съм с B8 2.0 TDI 143к.с. 2008г. При вкл. фаровете на auto всеки път дава грешката от снимката. При скан дава, че няма връзка с модул за дълги светлини. Знае ли някой къде се намира този модул?
×
×
  • Create New...