Привет. С нови джанти пробва ли? Защото и а го бих същия. Оказа се, че ориг. алуминиеви джанти на 11г. имат мин. луфт към главината и не може да се центрира добре джанта към главината когато се завиват болтовете и от там проблем. VW лошо са се представили там. Леглото на главината където ляга джантата има 3мм.ръб на който ляга джантата, която отвътре в отвора също има такъв ръб и представяш ли си джантата не ляга на цялата главина, а на тези 2 срещуположни ръба по 3мм. Става дума за малък луфт, който не може да се компенсира с втулка и като тръгне бай майстор да завива болтовете не може да центрира джантата към главината и парите вървят, носачи, маркучи за хидравлика, динамични баланси и незнам си какво още. Гледам, че по форумите са се хванали за главите с Б8. Можеш да ме провериш с една щанга, вдигаш колата, отвиваш болтовете и отдолу леко надигаш гумата, ако не чуеш леко чукане и движение на джантата в главината си супер, от там се почва преди носачите и мъркуча на хидравликата. Тегава кола е за баланс и сходимост. Задния мост пък трябва да режеш и смениш шарнири за да ти направят сходимост... А иначе и аз като теб изправях 3джанти и 3 баланса на 2чифта гуми преди да открия моя проблем, сега не тресе.