Преди 2 години на приятелче му се случи същото на Голф 1.6 инжекция с пластмасовите колектори. И той няма инжекцион, с изпускателна клапа е на инжекцията и се опитал да я запали на газ, обаче въртял някъде 4 или 5 пъти и почнал да му пада акумулатора. Пробвал да запали на бензин и на бензин не искала. Викнал майстор и казал, че бобината не дава ток и трябва да се смени. Сменил бобината, и запалил на бензин, всичко точно. Тръгнал да си кара колата, и като мине 50 градуса, тя прехвърля сама, и точно тогава му гръмнала газовата и спукал колектора и изпадали дюзите. Според мен, липсата на инжекция води до твоя проблем. Явно както казваш ти, майстора я е оставил на контакт и е била на газ, обадили са му се по-телефона на майсторчето или са го викнали отвън да го питат нещо, и когато се е върнал да запали БУМ и сега ти плащаш. Ето това е проблема според мен! Сега слагаш един инжекцион, правиш си колата и забравяш!