Jump to content

anonym0us

Members
  • Мнения

    164
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    kooleeelooo

Персонална информация

  • Локация
    Тъбъдъпково

anonym0us's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

1

Community Answers

  1. До колкото знам, се сменя кое дойде първо, дали километрите или годините. Примерно минаваш около 10 хил км на година, дефакто за 5 години трябва да минеш 50 хил. км. Ако минаваш по-малко километри, ще ги смениш на 5 години. Сега това със стила на каране е малко, как да го кажа лекомислено да го кажа. Ремък може да се скъса и с 20км/ч и 200км/ч всеки сам преценява, все пак колата си е негова!
  2. Просто гумите са и по-ниски от стандартните. Нормална си е, колата няма как да е по-висока. А за това дали е изморена, еми нормално за тези пари ако върви си е добре. Иди и я виж, покарай я и ще прецениш.
  3. Радвам се, че колата е в движение и нещата са в ред. Кофтито е, че не е станало при теб, а в сервиза. До някъде е по-добре така, че ако стане извън града ще ти излезе солено с пътна помощ. Но лошото е, че не знаеш истината и не си бил там. Но така е, с допълнителните горивни системи винаги има риск. Затова Г.И е истината!
  4. Ем аз имам приятел който кара Ауди 1.9 тди 110 коня и досега не е вдигал повече от 120 км/ч извън града. А турбото не знае и как да провери, и наистина когато съм се возил с него караше и превключваше на 2 хил. оборота. Има наистина такива хора, ама дали този е точно от тях едва ли.
  5. Моля, мола не бил знаел. А стига колеги, тази кола е негова поне от 10 години ако приемем, че номерата са от първите и я има от тогава. И точно когато колегата решава да я тества видиш ли, светва лампата на аладин. Направо не се занимавай, това да се случи точно при продажбата на кола е 1/милион. И щом е почнал да мрънка, явно има нещо. Дори и да е читава, тези пари не си струват за такава кола. Разбира се, мое мнение и всеки знае, че за кола на 15 години 7 бона и отгоре си е обир.
  6. Лично на мен 2-рата обява ми хваща окото. Първата ми се вижда поне на мен, че пасажерския фар сякаш стои навътре или капака е крив, не мога да преценя. А последната обява в мобилето, не ме радва грам не знам защо!
  7. Чудя се, дали само на мен не ми харесва, или нямам вкус
  8. Преди 2 години на приятелче му се случи същото на Голф 1.6 инжекция с пластмасовите колектори. И той няма инжекцион, с изпускателна клапа е на инжекцията и се опитал да я запали на газ, обаче въртял някъде 4 или 5 пъти и почнал да му пада акумулатора. Пробвал да запали на бензин и на бензин не искала. Викнал майстор и казал, че бобината не дава ток и трябва да се смени. Сменил бобината, и запалил на бензин, всичко точно. Тръгнал да си кара колата, и като мине 50 градуса, тя прехвърля сама, и точно тогава му гръмнала газовата и спукал колектора и изпадали дюзите. Според мен, липсата на инжекция води до твоя проблем. Явно както казваш ти, майстора я е оставил на контакт и е била на газ, обадили са му се по-телефона на майсторчето или са го викнали отвън да го питат нещо, и когато се е върнал да запали БУМ и сега ти плащаш. Ето това е проблема според мен! Сега слагаш един инжекцион, правиш си колата и забравяш!
  9. Не е гнило, а изгнило. Явно снимките са Copy/Paste, от mobile.de. Доста несериозна обява.
  10. По-принцип на бензиновите мотори има такава клап-а и когато зарежаш с пистолета я побутваш за да заредиш, иначе се получава преливане. А на снимката не виждам такава. Явно или я няма заводски или е изкарана поради някаква причина. Иначе кога се получава това преливане, колко нафта има в ресервоара?
  11. Здрасти колега, ориентировъчно около 500 лева като включим еко такса, застраховка, номера и винетка + таксите в кат! А относно моторите от 1.6 до 1.8т със всички колата върви, просто когато се качиш от силна кола, на слаба има голяма разлика същото е и обратното да се качиш от 1.4 60 коня, на 1.8 125 коня, има коренна разлика. Всичко зависи от това как реагираш при дадена ситуация, дали знаеш възможностите на колата, и не се надценяваш, всичко останало се знае!
  12. Гледаш само буксата на новия мигач, да съвпада с твоя нищо друго!
  13. Сменяй го, защото след ремонта не се знае колко ще изкара. Моя не можаха да го ремонтират и си купих 2-ра ръка, и той се прецака и сега си купих нов от магазина. От него ти е проблема с мигачите.
  14. Иди в КАТ, по-лесен вариант е, от колкото да се занимаваш с нито-ве и лепила. Казвам го от личен опит. Ако нараниш нит-а при свалянето, пак трябва да ходиш в КАТ, тъй че ти решаваш
  15. Смисъл, когато пуснеш климатроника не чуваш ли да цъка релето на климатроника? И би трябвало перките да тръгват да работят след 4 до 10 секунди!?
×
×
  • Create New...