Jump to content

keny

Members
  • Мнения

    20
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    А4 Б5 AJL

Персонална информация

  • Пол
    Male

Последни посетители

603 профилни разглеждания

keny's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. keny

    1.8т - не върви, с чип

    Което означава че за да може моя двигател да изкара с чипа над 200 което е в рамките на нормалното за една чипосана кола ( да речем поне 30 % отгоре на стоковата мощност) трябва моя комп да се чипосва ? и това значи, че ако имаме комп Х и кола У която с тоя комп вади 190 коня , по-мощната стокова версия -кола Z с компа на кола У няма да извади повече коне и въртящ момент независимо че има по-големи хардуерни части ? АКо имаме 2 коли - едната 150 другата 180 коня и един софтуер Ще изкара ли 180 коньовата кола повече коне от 150тковата
  2. keny

    1.8т - не върви, с чип

    Колеги историята е следната: 1.8Т ajl мотор 180 коня стоков на ауди а4 б5. Преди да я чипосам беше с оригиналния комп но с надута турбина ( незнайно защо просто така я взех). Когат дам газ и турбото (к03s) направи налягане изведнъж тръгва зверски и също така изведнъж почва зверски да се дави все едно не й достига гориво. Ситуацията обаче е че това го прави с изолиран N75 клапан. След монтажа на буустметър установих че прави надув 1.5 и държи...намалихме го на 1.1 с пик 1.2, и след като вързахме всички вакууми на n75 както тря да е тая кола НЕ иска да върви. Имайки в предвид че върнахме всички допълнителни навивки на актуатора ( 4 бяха направени натягане) и като откача вакуума на n75 тя пак забива нос както в началото когато беше с по натегната турбина- един вид ефекта от нагласянето беше никакъв. Единствената разлика ми идва от вакуумите на н75- откачени- мн върви ама се дави, закачени- 1.1 налягане ама не върви като за повече от 200 коня кола.. та идеята ми е следната: аз имам 2 компа.. оригиналния и чипосания като сложа оригиналнния не намирам почти никаква разлика с чипосания. ВЪзможно ли е тъй като чипосания комп е от голф 4 1.8т 150 коня това да е проблема с вървежа.... един вид въпреки че съм с по- различни хардуерни компоненти по колата той чипа да си е на примерно 190 коня и при мойте стокови 180 да не откривам разлика ? Или проблема е на друго място .. около Н75 ?
  3. Ауди а4 1.8 турбо газ инжекция 180 коня стоково ( с опция за чипосан компютър в Маднес моторспорт на 220 коня който е в момента на колата) сменени консумативи ролки ремъци семеринги под ролките, тампони по окачването и скоростите, платинени свещи лагери на главините, дискове и накладки зареден климатик и настроена газова инжекция. Опция за чип от Маднес в цената на колата включен.Зимни гуми и топла част на турбото сменени както и радиаторчето за парното. за връзка- 0897711882. Колата може да се види в Перник, Радомир, София http://olx.bg/ad/audi-a4-1-8t-nova-tsena-ID5vx1Y.html-обявата със снимки в Олх снимки на колата
  4. keny

    а4б5 окачване търся!

    ще ти ги щракна утре и ще видим...за сега мисля че маркитовката на пружините тря да е една бяла и една кафява точка...но аморотисьорите са ми червени боге ...не оригинални черни
  5. Колеги, имам нужда от окачване - макферсони отпред и отзад в смсъл амортесьори и пружини комплект 4те. Въпроса ми е тъй като карам а4 б5 1.8т 180 коня сток, седан 98ма година - има ли значение дали ще бъдат от 1.6, 1.8 или 1.8т ? Има ли разлика между окачването на бензиновите мотори със седан тип каросерия. И има ли значение че моята е 180 коня а не 150 имайки в предвид окачването? Странно ми е защото съм със зелени пружини на които пише a4 avant ( демек от комби ?!) а колата е на по един пръст височина от калниците със 16ки джанти и гуми на 50 профил. Мерси предварително !
  6. Колеги не се филмирайте излишно ..к03 не са толкова "лабаво" направени..ако не издава странни звуци и не гори масло не им се оглеждайте толкова.....и един съвет..колко масло е изгоряла колата преценявайте като е студена непалена и на равно място...100 грама на пръчката никой не може да ги прецени с точност...аз турбини сменявах заради горене на масло и се оказаха гумички на клапаните. НО ИМА ЛИ сив пушек...от някъде се гори масло.....помежду другото картерната вентилация можете да си я откачите от маркуча за интейка и това няма да повлияе на колата в негативен план...дори е препоръчително.
  7. Колеги, търсих из форума та ми потекоха сълзи вече ! .. Някой може ли да ми помогне да систематизираме един списък със производствените кодове на ECU- тата на 1.8Т така че всеки да знае като си погледне номера на компа - дали е за неговата кола или е сменяван ? Ще ви бъда много благодарен! Подхванах темата защото на моята - 1.8т AJL са ми сложили комп целия надраскан с някакви надписи с маркер и не знам дали не са ми го сменявали, а номера му е 8D0 907 558 DA ... следва да го сменя със 06A 906 018 AQ със вече монтиран чип.
  8. keny

    Теч в купето - а4 б5

    Колеги не знам на аудито как е обаче един приятел с голф 4 закъсваше така на автомивки и в дъжд защото жилото на капака .. където влиза в купето на колата нямаше една гумичка и вътре правеше мазало... и...проверете си казанчето за топлото на парното дето е под таблото.. аз също бях с локвички и тря да го сменям
  9. keny

    Б5 AJL различно турбо ?

    Благодаря ти колега.... значи тези са разновидности на стоковото така ли излиза? какви са разликите ?
  10. keny

    Б5 AJL различно турбо ?

    Като допълнение- обмислям някакви варианти за хибридно турбоооооо или нещо от сорта... ако имате мнение.. кажете... наистина ше съм Ви много благодарен !
  11. Колеги дилемата ми е следната; Трябва да сменям турбина. Мотора както разбрахте е 1.8 180 коня и идеята е такава- искам да го чипосам, обаче и да не се притеснявам че може да се отрази негативно на стоковото турбо, което се слага на ajl моторите. Ще сложа и челен кулер заедно със смяната на турбото. Въпроса ми е : Има ли турбина която мога да сложа като да е една идея по-голяма или по-здрава от стоковата на AJL , която да не налага смяна на даунпайп, колектори и тем подобни... а ако такава възможност не съществува- от S - серията колектори и турбина ще ми свършат ли работа? п.п : не ме критикувайте че не съм чел , имам опит във форумите и често темата става упрек не отговор.. четох доста но предпочитам да си "вържа гащите" с информацията която и вие бихте ми дали... ВАЖНО Е ДА СПОМЕНА ЧЕ КОЛАТА СЕ КАРА ГЛАВНО НА ГАЗ (ГАЗОВ ИНЖЕКЦИОН)
  12. Предлагам 2 коли едната е ГОЛФ 3 110 коня тди 1997 г.производство с рекаро климатик лети джанти борд компютър и др. Както и ФОРД ФОКУС 2.0 16в метан- бензин 2001г.за контакти и снимки пишете тук на лично и на телефон 0897711882 Търси се а4 по възможност
×
×
  • Create New...