Jump to content

bat.petrov

Members
  • Мнения

    22
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi Q5

Персонална информация

  • Локация
    София

Последни посетители

892 профилни разглеждания

bat.petrov's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Здравейте колеги, можете ли да ми препоръчате добра крачна помпа за гуми. Трябва да е малко по-силничка и да може да издържа Q5 без да я повдигам на крик.
  2. Ами не съм пробвал 3-ката, пък и цената му е с около 10к отгоре. Със сигурност е по-добре с 3.0, отколкото с 2 но с s-tronic-а нямям проблеми с изпреварването
  3. Здравейте колеги, в крайна сметка взех Q5, 2.0 TDI, 2013-та година Благодаря на всички за коментарите и съветите!
  4. Как се установява това със стружките, има ли някакви "симптоми" автомобила докато го караш, или трябва да чакаш да ти го съобщят на следващата инспекция?
  5. Тоест, проблема със стружките си е съвсем реално възможен при всички VW-Group дизелови автомобили, не само тигуан ами и ауди също? Ей тва е - няма радост. Бензиновия гори масло, дизеловия прави стружки... и двата ремонта струват N на брой заплати.... направо почвам да се плаша Естествено идеална кола няма, рано или късно нещо се разваля (при някой по-рано, при други по-късно), но едно е да смениш някой чарк за 500 лева друго е да правиш ремонт, дето струва колкото половината ти кола
  6. Ама тва от какво се получило? За конкретна кола ли говорим или за модела като цяло?
  7. @tonko2.0T- можеш ли да споделиш впечетления за тигуана - цена на поддръжка, ремонти сравнено с Q. Tiguan-a не е ли по-подобен на Q3 отколкото на Q5 или бъркам?
  8. Добро утро, няма лошо, че минахме Н1 тематиката, като гледам dasweltauto 80% от предлаганите Q-та са с N1, така че това си е съвсем по темата. Рових снощи още и гледах разни закони и нормативни актове от НАП - ако автомобила се ползва по предназначение като товарен, това си е много добра опция позволена от държавата. Но аз лично не бих се възползвал - нещо не ме кефи как са написали закона, че по презумция нямаш право на ДК и при нужда си длъжен да докажеш че го ползваш за товарни цели, с документация, "срещи" в НАП и т.н. На мен ми се струва голяма разправия, но както вече беше казахо по-горе - ако можеш го правиш... облекченията са доста добри. Определено тоя път съм се запътил към дизелов автомобил.... А4-ката е TFSI и е пълен маслояд- на 1200-1300 км доливам по литър масло, свиква се с времето ама все пак не е ОК. Дайте малко акъл за това - никога не съм притежавал дизел досега - крал съм служебни за по седмица-две но не съм се занимавал с поддръжката. Има ли нещо при дизела което не е ОК сравнение с бензиновия? Сигурно вече много се е изписало за това, но все пак... В момента (пак гледайки dasweltauto) от поредлагани 15 Q5, 15 са дизелови - няма нито една на бензин А и друго се сетих : кое според вас е по-добре - по-нова година или по-малко километри?
  9. Тоест ако е регистриран като Н1 важат всички ограничения, които носи със себе си?
  10. Колеги, нещо се обърках. Ако си купя автомобил N1 като частно лице и не се възползвам от данъчното облекчение, пак ли нямам право да возя повече от 2-ма човека на задните седалки?
  11. Да бе, знам, че разликата между Q3 и Q7 е огромна... то даже няма прилика, хахах Как така данъка ти е 7 лв? Коя година е, колко коня? Отделно, това за застраховката съм го чувал от един приятел, че е питал в Б**И** и са му казали, че за Q серията застраховката е по 3, защото много ги крадяли - може и да са легенди това. Това за обема на багажа е полезна информация, а и другите неща също. Супер отговор - благодарности! Q7 на мен ми се струва малко голяма, някак си по-непрактична за градски условия; а и цената ми идва в повече - абе "високото грозде е кисело" с две думи, хахах Кажи, моля те, откъм ремонти, има ли някакви по-слаби места 5-цата? Знам, че за всяка кола е индивидуално и е въпрос на много неща, кое ще се развали, но все пак като "препатил" със сигурност имаш по-добри наблюдения.
  12. здравейте момци, насочил съм се към покупка на някой от по-високите Audi-та, демек Q серия (Q3, Q5, Q7). Първо малко предистория и разсъждения: около 2 години карах А4 2Т 2009г. Много добър абтомобил, като изключим цената на поддръжката. Но както се казва, то не е само да си я купиш, трябва и да я поддържах Та яздейки по българските улици и шосета открих и друг недостатък - колата ми е леко ниска, в смисъл отстоянието от пътя е малко. По магистралата е екстра, но по малките улички, усеяни с дупки, кал, високи бордюри и други подобни препятствия, автомобила не веднж е закачан и утрян отдолу. Има и друга причина - семейна, ще ми трябва повече място за багаж и дете. Просто в един момент реших, че ми трябва по-висок абтомобил - пригоден за BG пътища, както се казва. Като фен не марката, естествено първото логично нещо е да разгледам Q сегмента. Тука, няколко неща ми правят впечетление. Първо - интересно защо, но Q5 се кара доста рядко, сравнено с други марки автомобили от подобен тип (BMW X, Mazda CX, Mercedes /* даже не ги знам кои са моделите */). За Q3 да не говорим - по софийските улици съм виждал сигурно общо 10 за последната година. Q7 e най-каран от всички. И сега логичния въпрос: защо е така? защо Q-тата не се карат толкова в БГ? Отделно дочух (не е потвърдено), че застраховката на Q e доста висока - крадът ли ги или има друга причина? Като бюджет: Q7 e много далеч от финансовите ми възможности. По-скоро Q3, или евентуално по-старо Q5. Другото, което забелязвам е, че предлагането е доста ограничено за тези 2 модела, гледайки мобилето и dasweltauto - с две думи, изглежда че Q не е масов автомобил в България. Някой има ли опит с Q, какво се разваля/износва най-често и други негласни проблеми, които са отдавна известни на собствениците. Като алтернатива гледам Tiguan, Land Rover Discovery Sport, Volvo XC60 - ще се радвам на мнение и за тези няколко.
  13. bat.petrov

    Гори масло

    2 години след това: явно TFSI двигателя си има този каприз да гори масло, и то не малко. Просто доливаш и караш. Оказа се че не е само моята така. От 100 служебни А4 TFSI 2011 г., сега на прегледа през 2016, 95 от тях имаха същия проблем. Свикнах с тоя факт.... просто като тръгвам на по дълъг път си нося по една 1-литровка масло в багажника
  14. bat.petrov

    Гори масло

    Лампата за маслото вече не свети. Огледах под капака дали има следи от теч - няма, под колата също. При запалване колата не изхвърля сажди. През MMI за нивото на масло сега показва: "There is currently no information available on the engine oil level". Силно почвам да подозирам, че датчика е проблема. Иска ми се да проверя нивото "на ръка" но се оказа че няма жило Такова май се продавало допълнително - някой знае ли откъде мога да си купя такова и колко струва?
  15. bat.petrov

    Гори масло

    2.0 TFSI е да. Не, след смяната не съм гледал какво е нивото. @galeksiev - а имаше ли при теб следи от масло под колата преди смяната на това дето казваш?
×
×
  • Create New...