Jump to content

Vasil Atanasov

Members
  • Мнения

    13
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    100/C4 2.0 16v ACE

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    Пазарджик
  • Интереси
    Jesus, Forex, Audi, Drums & Guitar...

Контакти

  • Skype
    vasko_naskov

Последни посетители

578 профилни разглеждания

Vasil Atanasov's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Така... въпросното реле го махнах Поразпитах и разбрах, че подобна интервенция се правела за да не се товари контактния ключ (каквото и да означава това). В крайна сметка, с и без реле резултата беше отново един и същ - "цъкане". Бях взел назаем един акумулатор от мой приятел, но проблема пак оставаше същия. Вчера намерих време и отидох при моя майстор, обясних му за какво иде реч и той ми каза, че е от акумулатора. Купих си един от него, сложихме го и действително стартера въртеше по-добре... някак "по-живо"... Засега не ми е правела този проблем, но аз така или иначе съм в процес на "изчакване" и следя дали няма да направи пак същата аномалия и да изцедя и новия акумулатор... Това е общо взето дотук! Ако излезе нещо друго ще пиша отново (м'че как иначе ). Поздрави!
  2. Привет, колеги... след дълго ровичкане забелязах, че въпросното "цъкане" се чува от едно реле, което е поставено от някой преди мен (мисля, че фабрично го няма там) около механичния инжекцион, над гофрирания маркуч. Та към въпросното реле са свързани четири проводника, които след като проследих, видях, че са свързани към стартера... Според вас дали проблема с НЕ-паленето може да е от това реле и съответно, ако да, то откъде мога да го купя, скъпо ли е...? И пак да повторя - симптомите са следните: Зареден акумулатор => въртя ключа и в началото стартера върти добре; ако имам късмет двигателя пали... ако ли не - пак въртя на стартера с надежда да запали, но изведнъж сякаш акумулатора няма ток в него и постепенно стартера забавя, като накрая спира да върти и започва прословутото "цъкане"... Подобен проблем ми го направи няколко пъти на път като тогава се обаждах на приятели да идват и да ми дават ток - тогава вече успявах да запаля, но така и не ми става ясно откъде идва проблема... Моля ви, помагайте, че ми омръзна да се обаждам на приятели да ме дърпат или да ми дават ток...!
  3. Ясно... А на какво трябва да обърна най-напред внимание, освен че си писал за турбото, колега...? Цитиране на предходно мнение!
  4. Здравейте, колеги, имам нужда от съвет... Имам възможност да направя бартер с доплащане от моя страна - моето Ауди е C4 с ACE двигател (с газ) а другото е същия модел, но дизелово - двигател 2.5 с 6-степенната механична скоростна кутия. Моето Ауди е доста проблемно - не работи на бензин, на газ "играят" оборотите, но дори и при тези обстоятелства човека е съгласен на бартер. Аз му казах, че е най-добре да се смени двигателя на моето Ауди с по-големия (2.6), защото е по-добър и по-подходящ за газифициране. Засега единственото, което знам за другото Ауди е, че има за правене един лагер и че ел. стъклата не работят (я бушон, я нещо друго) и това е... Та незнам какво да правя и не ми се иска да съжалявам, ако прибегна към някакво действие... По тази причина се обръщам към вас... Благодаря, предварително! Поздрави ))
  5. Здравей, колега... ако двигателя, скоростната кутия и инсталацията стоят на колата, то можеш ли да я продадеш цяла... кажи ми на ЛС. Поздрави, Васил
  6. Да, благодаря, колега! Ще поогледам и утре по-обстойно по тез кабели... Лека вечер засега от мен )) Цитиране на предходно мнение!
  7. Незнам дали разбирам правилно, но при Ауди 100 Ц4 акумулатора е вътре, в купето, под задната седалка... и там "минуса" на акумулатора е свързан директно към купето с дебел кабел и клема. Иначе днес, около стартера открих един по-дебел кабел, който е "замасен" около зоната на тампона, който държи двигателя... Точно там зачистих и завих отново болта, който държи кабела... Ще поогледам още за други подобни кабели и ще пиша какво е станало Цитиране на предходно мнение!
  8. Здравейте, колеги! Масата на акумулатора към купето е ОК, както и клемите - всичко там съм го зачистил и спретнал... няма "греене" на клеми... няма и утечка. Относно паленето сутрин - паля само на газ - двигателя НЕ работи на бензин . Към колегата @koko60: С "изпреварване" имаш превид предварение, нали? Ако е така, то идея си нямам какво е то, а и незнам как да проверя... не съм много вещ в това. Щом говорите за лоша маса, къде другаде мога да я търся, освен масата на акумулатора към купето? Иначе, като за начало мисля да отида за да ми замерят акумулатора дали всичко му е "ОК" и след това пак ще пиша. Много благодаря за отзоваването! Покрай тая кола напълно се отчаях и вече съм с автобуса ... поне докато не оправя тез токове... Поздрави! ))
  9. Здравейте, колеги, Аудьо ми създава огромни главоболия тези дни... Пали когато си пожелае и както си пожелае... Да оставим въпроса, че съм с АГУ и имам редовните проблеми с НЕработенето на бензин и "люлеенето на обороти" на празен ход - това е едно на ръка. Тревожи ме сега паленето и едно странно поведение на пътя, което се появява "ей така" и изчезва като изфорсирам двигателя по-сериозно. Забелязал съм, че ако примерно съм карал колата редовно през деня и я оставя примерно за около 2-3 часа след като е била топла, след това няма палене - завъртам ключа, прави 3-4 оборота и после сякаш акумулатора "умира" и започва въпросното "цъкане". А това е странно като имам на предвид, че алтернатора зарежда 14,2В и съм установил, че няма утечка?!?!?! Иначе, когато е стояла цяла нощ и двигателя си е студен, тогава върти и си пали - е, трудно пали, но това е вече поради газифицирането на ACE-то, с което съм разбрал, че сам не мога се преборя и съм се примирил... "Странното поведение", за което споменах пък се изразява (когато съм в движение, на пътя) в спонтанно непълно загасване на осветлението на таблото (вкл. и на фаровете), светване на лампата на ABS и ако съм пуснал радиото - неговото спиране. Иначе колата върви, работи, но сякаш получава някакъв "пристъп", който изчезва като изключа от скорост и изфорсирам по-сериозно двигателя. Тогава всичко си "светва" както е редно да свети (табло, фарове както и лампата на ABS спира да свети) и радиото си се включва и си свири и т. н. Въпроса ми е: Възможно ли е да е от акумулатора... при положение, че алтернатора, както казах, зарежда както трябва? Къде мога да търся другаде причината? Напълно ме измори и физически и психически Аудьо тия дни, та ще съм благодарен на малко съдействие... Благодаря предвартелно, колеги!
  10. Vasil Atanasov

    Пастиране

    Колега, ако минаваш през Пазарджик, можеш да идеш при моя братовчед... Работи перфектно, със скъпи и качествени пасти. Карах веднъж една Astra, от полицейските купета, за пастиране на фарове и след това резултата бе все едно съм купил чисто нови такива. Качвам ти малко снимки за да прецениш. Успех със задачата! ))))
  11. Ами колеги, успях да я надвия! )) Монтирана е и работи! Ако някой има трудности мога вече да помагам!
  12. Привет, колеги, съжалявам, ако вече има подобна тема, но след "ровичкане" из форума не успях да открия нужната ми информация. Проблема се състои в това, че си свалих ключалката на шофьорската врата, мислейки, че въпросната "не е у ред", но след консултация с ключар той каза, че всичко си е ок. И аз сам се уверих в това... та за да спестя историята направо преминавам към "главобола" - към момента не успявам да си я монтирам... Има една пластинка, имаща формата на "сърп" (като този на социалистите ), която ме изпот? на няколко пъти... Ако някой ? знае "чалъма" на тази джаджа нека бутне едно рамо... Ще се опитам по-късно да дам някоя-друга снимка за ориентир! Благодарско! ))
×
×
  • Create New...