Jump to content

mocipako

Members
  • Мнения

    18
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi A4 B5

Персонална информация

  • Локация
    Burgas

Последни посетители

686 профилни разглеждания

mocipako's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Здравейте колеги! Имам следния проблем. При смяна на масло преди 2000 км. се наложи да сменям и датчик за нивото на маслото. След смяната показва, че е на максимум вече 2К км, но според мен ме лъже. Мотора е CDNB и няма щека, което е тегаво. Преди два дни в завой ми "измяука", за ниско налягане на маслото. На следващия ден отново. Предположих, че новия нивомер ме "лъже". Долях 1 литър масло и проблема изчезна. Въпроса ми е има ли начин да се калибрира нивомера след смяна ? Младежите, които ми го сменяха хабер нямат. Ще съм благодарен, ако някой има опит с това да ми пише. Поздрави!
  2. Здравейте, колеги. Колата ( A3 8P 1.9 TDI, 05 г. - BKC ), я имам от няколко месеца и след диагностика ми показва изгоряла крушка на ляв преден габарит. Крушката е нормална 5W пробвах с нова, не тръгва. Откачих буксата от фара и с мултицета проверих, че като е вкл. само на габарити няма 12 волта на нито един от пиновете на самата букса. Буксата, обаче ми се видя доста влажна въпреки, че е добре закопчана и гумените уплътнения изглеждат здрави. Някой има ли идея откъде може да идва проблема ? Задните габарити си работят, крушката на габарита в десния фар също. Като цяло не съм забелязал някакви проблеми по инсталацията. Когато е вкл. левия мигач на място, зумера свири, все едно всичко е наред, но крушката не свети. С десния също издава сигнал, но там всичко е наред. Моля за някакви идеи, съвети, информация, къде да търся проблема.
  3. mocipako

    VAG-COM

    Ще се опитам да помогна, разбира се. Изпращам ви линк, към руски форум с доста интересни неща за китайските кабели, които не са оригинални (ясно е че и оригиналните се правят там :-) ). Лично го изпробвах с моя кабел 12.12, който мислех, че не работи и сега си бачка без никакви проблеми с VCDS 18.9. Съответно става ясно, че това не е руски пач, а е от английски форум, но руснака го е превел и е обяснено със снимки и доста подробно. След като си играх в течение на два дни с различни версии на VCDS 11 / 12 / 15 / 17 и един куп драйвери, инсталации на Win 7/8.1/ 10 без никакъв резултат попаднах на тази инструкция и мъките свършиха. Разбира се че е нужен и малко късмет. Първо обезателно изключете антивирусната си програма, защото ще блокира VCDSLoader от архива. За да смените фирмуеъра на кабела си без програматор, а от РС по USB, трябва да са на лице следните късметчета: 1. Кабела да не е с микросхема на NEC, a със ATMEGA 162 - първата снимка, на кабела в линка. 2. Убедете се че няма STC чип, ако все пак има (това е на втора снимка ограден в червено) трябва да го махнете или за по-лесно да се махне резистор R50 или да се прекъсне пътечката от него към микросхемата. НО (ВАЖНО) преди да пристъпите към махане на STC чипа пробвайте дали ще се пренапише фирмуеъра и тогава. В този чип се съхранява оригиналния фирмуеър на кабела и след, като го пренапишете на следващото включване ще върне старата си версия, което е доста неудобно все пак. Практически около 95% от кабелите с STC чип не могат да се програмират през USB порта, а само с програматор. 3. Трябва да се подаде напрежение 12 V, на кабела, а най-добре да е вкл. в автомобила. След като пренапишете кабела задължително да блокирате в хост файла връзката с интернет за VCDS за да не ви прецака лицензията. В архива има готов файл, който може да пренапишете върху готовия в С\WINDOWS\system32\drivers\etc\hosts, или да допшете вашия хост файл със следния ред 127.0.0.1 update.ross-tech.com 4. Не забравяйте след инсталирането на VCDS да копирате VCDSLoader.ехе от архива в C:\Ross-Tech\VCDS, като стартирате винаги и само от VCDSLoader.ехе Ето и линка към страницата с подробното описание на руски. Всичко работи на 100% Ако имате въпроси питайте, ще се опитам да помогна. Архив с нужните файлове ТУК
  4. Колеги имам следният въпрос, към вас, ако някой е на ясно. Има ли проблем, ако заменя оригналата "тръба/маркуч" за отвеждане на картерните газове от снимката с такъв, който няма маслен сепаратор /бялата джаджа :-) / , а е цял, т.е. само тръба/маркуч. Мотора е 1,9 tdi, AHH - 1999 г. Просто се оказа, че не мога да намеря нов такъв със сепаратора и особено малката тръбичка след него /няма я на снимката/, която влиза в клапана за картерните газове на капака ? Благодаря предварително.
  5. Колега, благодаря за подробното описание на проблема. Днес по указания от тебе начин успях да се справя и аз. За всеки случай укъсих буксите и от двете страни и проблема е решен. Благодаря за информацията и на всички, които си направиха труда да помогнат с информация и опит.
  6. Датчика за ниво на спирачната течност няма нищо общо с това. Там ще видиш ЧЕРВЕН знак с удивителна в средата. Докато този работи на маса през таблото.
  7. Възможно е да става на някой модели, но на моя точно не става. Даже не го чете като грешка т.е. не го "вижда" ВАГ-а. Ще се наложи да се заровим в харуеъра :-) Не знам обаче къде са въпросните букси указани на схемата, а да свалям таблото за да дам директно маса някак не ми се иска силно. Може някой да се ориентира в тези букси. Намират се в краката на пасажера.
  8. Намерих някакво видео / https://www.youtube.com/watch?v=7a3EZ58_kVA което се касае за VW, но принципа на работа е доста подробно обяснен. Същественото е че датчиците са свързани последователно и чрез мултицета, можеш да видиш кой датчик или кабел се "дъни" в схемата. Надявам се да съм бил полезен.
  9. Имам същия проблем. Колата е А4 1,9 TDI 90 k.c.- 1999 г. Когато я купих още кабелите за датчиците на накладките бяха изрязани и дадени на късо. Година по-късно започна при завиване на волана да се включва това предупреждение. Смених накладките с нови, които също нямаха датчици, а въпросните кабелчета запоих на късо и изолирах с термо шлаух. Четири години без ядове, така до преди 3-4 седмици. В момента съм на същия хал, като тебе колега. Свалях предните гуми гледах въпросните спойки, които не са мръднали, но още след контакта и това изпищява и светва. Ако намериш някакво решение на проблема, моля да споделиш. Няма отделен предпазител на тази аларма доколкото успях науча от колеги. Когато тя светне не се вижда температурата на въздуха отвън и това много ме вбесява. Разбира се ако намеря начин да го преборя този момент ще пиша тук. Мисля, че някой от кабелите се е прекъснал вътре в изолацията и на това се дължи. Ще опитам да ги шунтирам отвътре в купето и ще пиша. Успех !
  10. Имах същия проблем преди месец. Изгорял вентилатор на климатика. Както вече са Ви обяснили развива се рапидата и със завъртане се сваля много лесно. Действително инсталацията минава по долната греда и при липса на канал или подемник е много трудно да се прекара по същия път. По-лесно е да се пусне отгоре по маската до въпросната букса, която сте описал, като я превържете със "свински опашки" Никаква философия. За 10 мин. работа. Успех.
  11. Здравей, Търся "държач" десен за предна броня на А4 В5 1999 г., по възможност с крепежните болтове.
  12. Здравей, Търся "държач" десен за предна броня на А4 В5 1999 г., по възможност с крепежните болтове.
  13. Здравей, Търся "държач" десен за предна броня на А4 В5 1999 г., по възможност с крепежните болтове.
  14. Здравей, Търся "държач" десен за предна броня на А4 В5 1999 г., по възможност с крепежните болтове.
  15. Здравей, Търся "държач" десен за предна броня на А4 В5 1999 г., по възможност с крепежните болтове.
×
×
  • Create New...