Jump to content

vladyb

Members
  • Мнения

    8
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    audi coupe 2.0 16v

vladyb's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. vladyb

    Въпрос 2.0 16V ACE

    Карам ауди купе с АЦЕ от 6 години. Коства ми известни неприятности докато намеря кой да го обслужва. Мотора се развърта над 4000 об. и тогава е приятен за употреба. В ниските не е от най-пъргавите, наистина. При скорости около 140-180 обаче се представя много приятно. Ако търсиш комфорт обаче не е твоя мотор, доста е шумен. Откакто смених цялата генерация с 60мм неръждавейка, започна да дава надежда и в по-ниските обороти Досега съм намерил един едиствен майстор който не се мръщи като го види и го регулира изключително добре. За да не излезе като реклама, мога да му дам координатите на лично съобщение на който пожелае. Разбира се част от проблемите си ги създадох сам, заради употребата на газова уредба. Не е най-подходящия мотор за газификация, определено в момента съм с монтиран газов инжекцион и всички драми приключиха - няма гърмежи, няма менящи се обороти, не се разбутва настройката на бензин и т.н. Разхода извън града може да падне и до 8/100, но при спокойно каране. В София -15/100. Мисля че ако сега трябваше на избирам, по-скоро не бих го взел Технологията може да е стара и стабилна, но все пак живеем в 21в. Потърси нещо което има поне малко мозък, управлява се от компютър и т.н. Ако не, бих предпочел карбуратор пред механична инжекция, честно.
  2. Здравейте, Джантите са прави, със забележки. Едната има малка заварка, която се вижда на снимките. Мисля че са заводски на ауди. Карал съм ги поне 15000 км след заварката, без никакви проблеми. Продават се поради преминаване на16". Гумите имат грайфер но на мокро се пързалят. Цената е 130 лв за всичко. Бартер за 16" 4х108, може и с летни гуми. Доплащане. Могат да се видят в София/Перник при уговорка. 0889811551 Влади
  3. Здрасти, Виждам че е малко старичка обявата, но валидна ли е още? Поздрави
  4. Е, филтъра е сменен заедно с маслото. Това, че преди и след смяната ситуацията е същата, ме кара да изключа маслото и филтъра като причина.. Въпроса е, какво остава? Маслена помпа, охладител на маслото.. може ли в тях да е проблема... Просто показанията много рязко се смениха и не ми се вижда нормално.. А не ми се иска да си затривам мотора заради някоя дреболия Още има доста надежда в него )
  5. Здравейте колеги, един въпрос пряко свързан с темата: От известно време показанията за налягане и температура на маслото доста се промениха при мен: температурата, която преди не подминаваше втората чертичка (тя май е за 80 гр.), даже беше под нея, започна прилично да я подминава. Налягането от 1.8 падна до 1 бар на тихи обороти (ок. 900 до 1000 оборота). Това е при нормално загрял двигател, градско в София. Смених маслото, но без никакъв ефект. Двигателя е АСЕ. Други притеснителни признаци няма, маслото си е почти на максимум, не е смесено с вода, двигателя си работи съвсем нормално според мен. Маслото е полусинтетика 10W40, за марката не съм сигурен. Ако някой има идея или познава сериозен човек, който разбира и би могъл да погледне колата, ще съм благодарен)
×
×
  • Create New...