Jump to content

anatoli83

Members
  • Мнения

    118
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно anatoli83

  • Рожден ден 5.08.1983

Друго

  • Kaра
    Audi A4 B6

Контакти

  • Website URL
    http://pmanager.org
  • ICQ
    191951060
  • Skype
    anatoli831

Персонална информация

  • Локация
    Видин

Последни посетители

3266 профилни разглеждания

anatoli83's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Здравейте, имам голям проблем с болта на оста на компресор на климатик на Ауди а4 Б6 1,9 TDI. Проблема ми е следния: Често късам болта(6мм), който държи съединителя на компресоракъм оста. Пробвал съм следните класове на якост: 4,6 или 5,3- трагедия предполагам се знаете защо. 8.8- може би това най добр се държи, тъй като изкарвя цяло лято 10,9 - с една идея по зле от 8,8 12,9 - разпанда на три части. Като ми се струва, че след като изключа компесора (режим ECON) му се е.... майката на болта. Знам, че тези шайби често падат, но при мен е кошмар. Моля за съвет какво бъркам? Или да си търся нов компресор
  2. Здравейте, Трябва ми комфорт модул за ауди а4 б6 с номер 8E0 959 433 AG
  3. Не знам дали е позволено да се сложи снимка от друг форум, но идеята ми е да е по този начин, тъй като е по-удобно да се търси в една тема само
  4. Вече във няколко форума виждам в раздела "Купува/продава гуми и джанти" да има и тема "Гуми/джанти- единични бройки", която да с приоритет т.е да е винаги в началото на раздела. Тъй като все на някой се е случвало да останеш с една гума и да иска да е махне или да си намери "другарче".
  5. При 80-така ми подгряващите свещи се включват при температура под +5 градуса. Ако я държиш в гараж може и да не се включват
  6. Предполагам, че нямаш климатик. Говоря от личен опит- тази година перките ми се включваха само 2 или 3 пъти и то по задръстванията в София в жегите(направил съм си индикация кога ми работят перките). Иначе извън градско перките не са ми се включвали. Иначе за принудителнито включване става както и ти каза- с мост
  7. Причината за продажбата е, че преди година си купих друг на което му сложих метални втулки, вместо тампони. Този мост си го оставих в случай, че не ми хареса интервенцията с металните втулки. Но вече ми заема място и затова го продавам. Аз съм го карал на Б4 1,9 TDI, но става и на на някой бензинови. Снимки ще кача малко по-късно. Цена по договаряне. За връзка ЛС или скайп anatoli831
  8. Наистина се оказа предпазител №29. Той е перпендикулярно на другите предпазители и не му обърнах внимание. Схема, където бях разпечатал от нета за предпазителите е до №28 , а и бях разглобил цялото място с предпазителите за да видя дали има нещо нагоряло или прекъснато. Иначе съм се заблудил, че тече "-", тъй като мерих с директен "+" от акумулатора и "-" от машинката, но лампите затварят веригата В крайна сметка вече работи. Благодаря на отзовалите се
  9. Не е прекъснат кабел на багажника или по-точно на вратата на багажника. Стоповете са на калника и не минават през тази проблемна част Иначе тези кабели ги правих миналата година Иначе видях, че стоп машинката не се управлява с "+". Сега остава да разбера от къде идва "+" за стоповете, след като не е през машинката. Имах схема, но нещо не мога да я намеря
  10. Здравейте, днес като си карах почна да ми мига лампата за подгряването. Оказа се, че стоповете не ми работят. Първо проверих предпазителя, който си беше наред. Свалих кората под волана, за да стигна и проверя стоп машинката, но и тя си беше ОК. Премерих дали има "+" на някой от кабелите, които влизат в нея, но нямаше. Някой да има идея от къде може да е проблема, за да не стига захранване до нея?
  11. Прегледай си и всички скоби на маркучите. Ако са си заводските има голяма вероятност да не "държат" като нови. При мен беше така. И друго виж- на горивния филтър има едно, където влиза за обратната нафта. Държи се на два болта. Или тях натегни или смени О-пръстена
  12. Бях в Благоевград и се наложи там да го правя.
×
×
  • Create New...