Jump to content

blackpearl

Members
  • Мнения

    8
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi Q7 4.2 TDI

Персонална информация

  • Локация
    Пловдив

Последни посетители

445 профилни разглеждания

blackpearl's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Цитиране на предходен пост! Въпросът е дали са пипали такова, защото без да искам да засягам някой индиректно, автомобилът е доста нов.
  2. Вижте, преди да сте ги премерили във форума дайте идея 1-2-3 човека, който могат да я покарат, да я закачат на компютър и да евентуално да дадат адекватно мнение. Към момента съм закачен за сервиз Даймънд - http://www.avtomatichni-skorosti.com/ и тук, в Пловдив, явно си разбират от работата. Нищо, че ми казаха, че до сега не са пипали такава кутия, а и най-малкото е нормално, защото тя е нова и до скоро е била гаранционна.
  3. Добре де, ясно, но как? Познавам човека, много е сериозен, колата даже беше продадена на друг, но поради редица фактори я взех аз.
  4. Цитиране на предходен пост! Ако приемем, че е така как се "маскира" подобен сериозен проблем? Това не е някакво изтропване или загуба на масло да долееш? Освен това, колкото и чистосърдечно да му се обадя, не мисля, че ще има живо същество, което да признае подобно нещо.
  5. Дам, вдига температурата и рита здраво постоянно. Давайте идеи, сервизи, проверени хора и тн. И някой, който пипа по-новата кутия, не който е виждал само 6-степенната и смята, че е същата... Вече хвърчат идеи за ремонти и оферти от 2 до 4000 лв "грубо"
  6. Рита само, когато сваля от 4та на 3та и никъде другаде и при никакви условия. Даже, когато спирам по-рязко и сваля директно от 4та на 2ра няма удар. Проблемът е когато сваля от 4та на 3та. Относно гаранцията, тя е две години и доколкто ми казаха от Ауди не е удължавана. Ако бъркам или пропускам нещо с гаранцията, кажете, ако може да се намери вратичка за гаранцията.
  7. Цитиране на предходен пост! Здрасти, Маслото не е сменяно, просто мисля, че такъв сериозен удар няма да се оправи със смяна на масло. Освен това, цифрата е сериозна (искат ми около 1200-1400лв), за да правя просто експеримент, а после да го източват и т.н. Да, кутията е ZF и наистина всички казват, че са тотално безпроблемни. При всички положения, след решаване на проблема ще сменя маслото. Старите кутии (6 степенни) се оправят или със смяна на масло или с ремонт и са резултат от тежкото купе и понякога малко повече километри. Говоря, без да съм специалист, със събрано мнение от 10 места. Имай предвид, че във всяко друго отношение, кутията се държи перфектно. С изключение на превключване от 4-та на 3-та, независимо в кой режим я караш, дали спортен, дали нормалне.
  8. Здравейте, Автомобилът е Audi Q7, 4.2 TDI, произведен края на 2011 (обхваща и последния фейслифт на Q7). В момента е на 104 000км, реални. Скоростната кутия, за която ще говорим е 8 степенна. Казусът е следния. Закупух автомобила от човек, който го е поддържал стриктно и единствено и само в оторизиран сервиз на Ауди. Има и пълна сервизна история. Проблемът: 2 дни след закупуването се появи проблем при превключване на скоростите. Единствено и само, когато сваля от 4-та на 3-та предавка се усеща удар, който е доста сериозен и се усеща много. При превключването на другите скорости във възходящ или низходящ ред няма проблеми, поне към този момент. Оставих колата в Ауди, там правиха адаптация, но това не помогна. Софтуерите към момента са най-новите версии. Едва ли и при толкова сериозен удар ще помогне и смяната на масло, каквото ми предложиха от няколко места да се направи. От Ауди са пуснали запитване към Германия, защото не можаха да ми дадат някакво разумно обяснения за проблема. Единствено се говореше за проблем с мехатроника, което си е доста сериозен проблем за кола на тези километри, с новата скоростна кутия и редовна поддръжка. Имате ли някакви предложения, идеи и специалисти, които мога да посетя за консултация или решаване на проблема? Благодаря )
×
×
  • Create New...