Jump to content

lunatique

Members
  • Мнения

    10
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    A3 2.0 TDI Quattro

Персонална информация

  • Пол
    Female
  • Локация
    Varna

lunatique's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Не е от чипа, не е от DPF-a, не е от тампони на двигател, не е от маховик. Предавам се.
  2. Доста неща се изпонаправиха по колата и ще ги опиша в случай, че някой има подобен проблем. Не знам дали съм споменавала в темата, но турбото ми свиреше при всяко по-значително подаване на газ. Също така установих, че вибрациите са в диапазона 2000 - 2200 оборота на всички предавки, като колкото по-висока е предавката, толкова по-зверски са. Има ги само при акселерация. В няколко сервиза ми казаха, че може и да е от изпускателната система от там започнах. Смени се меката връзка след филтъра, която се оказа спукана и се сложи още 1 гърне. Турбото изненадващо спря да свири и може би колата утихна 1 идея. Ефект върху вибрациите нямаше. В сервиза, който я работи, са категорични, че вибрира, защото избушената кутия на DPF-a влиза в резонанс и искат да я изолират по някакъв начин. На много места чета, че вибрирането на определени обороти може да е заради чипа. Ще пробвам другата седмица да го разкарам и да видя как е. Тъпото е, че в момента върви наистина адски много и ще ми е кофти да го махна. Така или иначе утре пак съм в сервиза, защото след смяна на задни дискове, единият грее значително повече от другия (не усещам да задържа).
  3. Ако ще предприемам обезшумяване, искам да е пълно (не само вратите и пода примерно) и трябва да си намеря сервиз, който предлага тази услуга. Мисълта, че някой ще разкачи всичко и след това ще го върне на мястото му ме изпълва с тих ужас. Не намирам абсолютно никаква информация за сервизи във Варна и отзиви, пък вече спонсорирах достатъчно животоспасяващи операции за изваждане на ръцете от задника. Сама също не се наемам.
  4. Оставих колата днес, така че може би тия дни вече ще имам някаква яснота около нея. За околния шум може би е заради гумите. Зимни са, нови са и май не струват особено. Благодаря на всички за включванията.
  5. За вас това нормално звучащ двигател ли е?
  6. Утре я разкарвам на пореден тур из сервизите. Засега съм на мнение, че точно махането на филтъра е довело до проблема. Сега чета по чуждите форуми, че не е достатъчно да отрежеш като пълен селтак с флекса и да затапиш с каквото намериш, както предполагам (направо съм сигурна), че са направили. Ако компресията на цилиндрите ми е ОК, има ли смисъл да ги мисля тях?
  7. Е, какъв заводски софтуер като филтърът е разкаран. Някой има ли представа какво се случва с двигателя, ако караш дълго със затлачен филтър?
  8. От Варна съм, кодът на двигателя е BMN. Забравих да вметна, че покрай промяната на софтуера заради махането на dpf, увеличиха и мощността за разкош. Много съм благодарна за отговорите ви.
  9. Не за пръв път карам дизел (макар и не мой, но пък отново на дълъг път), включително 231 к.с. дизел. Нищо общо с тоя ужас ужасен. Гумите са ми чисто нови, FULDA, 225 45 R17. По принцип имах една много неприятна случка с този автомобил, още на първия ден като я взех след смяна на ангренажен ремък, симпатягите я бяха сложили с двете леви и в движение ми изпусна ремъка. Оттам - всички кобилици изпотрошени, главата - пукната. Директно всичко ново (не втора ръка) като ме увериха, че няма щета надолу по двигателя (макар че с тия вибрации ми е много трудно да го повярвам). Преди това възлово събитие я покарах и пак ми се видя доволно шумна. Махнаха ми и филтъра за твърди частици, щото само щял да затлачва по думи на свръхспециалисти. Не мисля, че двете събития имат нещо общо с цялостната возия в стил каруца, но вече ми излезе толков златна, че сърце не ми дава да я засиля към mobile.bg. Това с изолирането на купето нещо не го вярвам, а и не говоря за нежно шумулкане, което да дразни изнежения ми слух. Гюрлутията е на макс. Благодаря ти за отговора, Moonland.
  10. Проблемът ми е следният: в купето е зверски шумно. От вятъра при висока скорост, от асфалта, отделно двигателят ми се струва много шумен (за пръв път карам дизел (както и Ауди), а и на предишната ми кола двигателят наистина беше адски безшумен, но пък сега като натисна газта реве като ранено животно и предава вибрации в купето). Абе който се е возил в жигула лете към морето (със свалени джамове демек), горе-долу това е усещането. След 3 часа извънградско имам желанието да реанимирам като след трансатлантически полет. Автомобилът е A3 2.0 TDI S-line Quattro от 2006. Сменях всичко що се сменя като си вземеш кола на старо (че и някои допълнителни работи). Идеи?
×
×
  • Create New...