Jump to content

mitro

Members
  • Мнения

    1242
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    на метан(бензин)

Контакти

  • ICQ
    233075238

Персонална информация

  • Пол
    Male

Последни посетители

3793 профилни разглеждания

mitro's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Здравейте, колеги искам да попитам еднакви ли са седалките на В4 и 80-тките? И по-точно ме интересува става ли шофьорската седалка от 80 на В4 ? Благодаря ви предварително.
  2. шофьорска седалка има ли,... и ако има в какво състояние е
  3. Здравей, колега, търся шофьорската седалка,... има ли я и колко струва .
  4. без да е запален двигателя, само ключа на контакт, мисля, че не е нормално да се включва перката при студен двигател, при натискане на копчето на климатика
  5. Здравейте, колеги При включване на климатика ми се чува едно постоянно чукане на релето /като картечница, но по-тихичко, де / в кутията под волана, където стои релето за ел. стъклата и релето за перката, смених релето мисля беше с номер 395 или нещо подобно, но чаткането си продължава, иначе климатика си охлажда добре, но това чаткане е много изнервящо все едно прави късо някъде.И така може 15-20 минути, може до час си трака, понякога спира и пак почва, но климатика си охлажда. Друго, което според мен е ненормално , когато дам контакт без да завъртам стартер, колата е в покой само на контакт,и натисна копчето за включване на климатика ми се включва перката на вентилатора на радиатора, като изключа копчето спира.И днес вече реших да отида при ел. техник, но тракането се чу само веднъж и повече не, но като натискам копчето за климатика при студена кола и при даден контакт и когато двигателя работи все се включва перката на радиатора. Също когато колата загрее и се включи перката на радиатора без да включвам климатика пак се чува това изнервящо тракане, като на късо. Дали е някой датчик, дали реле. ...... който се е сблъсквал с подобен проблем нека споделик.
  6. Мдааааа,... така си е, всичко си е по старому, наздравииии !!!,... нашата маса и Вашата маса.
  7. Колега на метан съм изминал вече към 50 000 км, и двигателя няма промяна или отклонение от коя да е друга, карана на газ или бензин, единственото смущаващо при кола на метан е компромиса, който правиш с мощността, защото тя осезаемо пада, особено по баир и с включен климатик,... или когато ти се наложи да изпреварваш с включен климатик.Да уточня, че съм с най-малкия мотор на Audi 1.6 101 к.с.Разхода ми в лева е 8 лева/100 километра. Това са минусите, които /според мен / не са толкова отчайващи, като погледнеш през призмата на цените на дизела,газта и бензина...... макар, че нашите управляващи ще сложат акциз и на метана от другата година /разбирай промяна на цената нагоре/. Преди това имах кола с газова уредба-обикновена, и друга с газов инжекцион, при тях мощността си остава задоволителна. И все пак сам ще прецениш, колко километра изминаваш и си направи сметката. Аз вече минах възрастта, когато много бързах,... сега за мен е по-важно да пристигна за където съм стигнал с минимум разходи. ------- Разхода, който съм споменал е за извънградско, в града е 10 лева, че и малко отгоре.
  8. хубаво е когато има диалог Предлагам тая тема да остане, или да се създаде нова такава и в нея да се пишат всички упреци и забележки,... и също така да се отговаря своевременно и адекватно за действията на модовете / хайде за админите няма да пиша ,... те са там някъде горе ,.. /
  9. Въпроса е другаде, драги ми Ради ,... ето виждаш ли ти отговаряш на добра воля от името на всички, ако тая вечер нямаше достъп или по-прозаичното спи ти се, и не ти се занимава с некви си мърморковци ... и както писа колегата, тоя който му е скрил/изтрил мненията не иска да отговори се получава, че цензурата си работи с пълна сила без да дължи на никой обяснение...
  10. И понеже заключихте темата на колегата Отговорност от модераторите и препоръчахте да се пише тук,... нищо лично към никой от новите модератори, но ще си позволя да се цитирам /не е култ / понеже, тогава на мнението ми не благоволи да отговори никой нито от новите, нито от остарелите вече такива ,.... та мисълта ми е сходна с тая на колегата ----------- .... както и да е ,... не сте длъжни,... не сте задължени да отговаряте
  11. Да разбираме ли, че тези правила са само за някои,... и да разбираме, че новите /а и старите/ модератори са либерално настроени ... пак само към някои ... потребители,... ... и пак възможности за двоен аршин ... ---- Така е, зная, но някои точно това правят , ... точно се изживяват, като такива,... за теб зная и съм сигурен, че не буквоядстваш и си широко скроен човек, но мисълта ми беше за двойния аршин, за възможността да се мери не по еднакъв начин към всички.
  12. Лошо ли е, като си фен на марката, и Audi e в сърцето ти да обсъждаш обективно други марки и да даваш обективна оценка .... по ред юридически, и най-вече финансови причини, пример зная, че Audi е най-доброто, но искам да купя на жена си количка - градска и да гори малко,... питам колеги от форума, защото най-много на тях вярвам, обаче се оказва, че не съм познал ... точно поради причините и правилата по-горе / които виждам, че спазваш и ти, за което само / ---- да, правилно разсъждаваш, но правилата са си правила...
  13. колега, Audi е запазена марка,... можеш да си редактираш поста в съответствие с правило 2.3 от Новите правила "... правилата, които потребителите са длъжни да спазват."
×
×
  • Create New...