Jump to content

S8_D2

Members
  • Мнения

    115
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    V8 4.2

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    София

Последни посетители

661 профилни разглеждания

S8_D2's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Колеги, подлежат ли на ремонт изгорелите пиксели на дисплея на Ауди А8 Д2? По какъв начин става това и каква е ориентировъчната цена? Имаме ли колега във форума, който се занимава с изгорели пиксели на дисплеи?
  2. Карал съм 1 година 1.8Т в София, в среднонатоварен трафик, но никога не ми е давало под 12 на 100 бензин. Сега, ако късно вечер тръгна да се влача на пета със 70 по Цариградско и Околовръстното, може да падне и на 9, но това не е реален градски цикъл, а по-скоро изключение от представата за градско шофиране.
  3. Понеже по-напред в темата беше споменавано за тази възможност, реших да попитам каква е процедурата по докарване на предварително набелязана кола от Германия? Вчера отворих немското Мобиле и открих поне 10 коли, които отговарят на критериите ми. А тук в България, не само че 90 % от предлаганото е "тотал щета", със замаскирани, предстоящи и скрити проблеми, ами и по моите критерии изпадат по 2 коли на 5 месеца, с оглед на което чакането може да продължи и години. Прочетох в Гугъл, че доста български автокъщи предлагат "внос на автомобили по поръчка". Не знам обаче дали тази поръчка включва набелязване на кола от немското мобиле.де и докарването и в БГ по поръчка на клиента. Ако е така, каква е необходимата сума за пътни и транспортни разходи? Някой правил ли е подобно упражнение? Какви са рисковете и "подводните камъни"? Аз не бих могъл да се вдигна и да си я докарам сам, тъй като нито знам немски език, нито съм наясно с процедурите, които Германия изисква за покупка и износ на кола. Затова ми се иска да чуя мнение на човек, който е в час с тези неща. С две думи, това което искам е - отварям немското мобиле, набелязвам конкретна кола и някой ми я докарва, срещу оформяне на договор за поръчка, необходимите разписки, суми, юридически документи и т.н
  4. S8_D2

    Разходи A8\S8 D2

    А има ли разлика в обслужването и ремонтите между A8 и S8?
  5. Доколкото знам тази кола се продава от същия човек, който продава черната ЕС 8 - ръчка за 15 000 лева.
  6. И аз съм на това мнение, колега, но за съжаление така вървят и такива се предлагат. Ако има истинско Ес 6 за под 8 бона, ще взема не една, а 3-4 веднага. Гледах ги и в мобиле.ДЕ и също държат доста цена. От време на време изпада някоя за 8000, но е такъв гроб, че в нея трябва да налееш поне още 10 000, за да стане от нея кола. Не си мисли че бера парите по дърветата и ми се дават повече от 9000-10000 за ЕС 6. Но просто по-евтино и читаво няма, иначе досега отдавна да бях взел.
  7. Аз поне съм в по-добра фаза от него - засега само сънувам рева на мощния осмак
  8. Супер са. Тази кола трябва да се обикне по особен начин. Не на всеки се харесва, но тези, които ги кефи, я ценят високо и докрай. Между другото аз разширих търсенето и включих освен S8 D2 и S6 C5 - седан. Може ли мнение за тези 3 обяви? http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11417612703027272&slink=8cg89e http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11415307338117017&slink=8cg89e http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11407230928881881&slink=8cg89e Третата ми се струва с малко нереална цена. И още един въпрос - ако се вземе обикновен мотор 4.2, в купето на А6/А8, може ли да се направи да звучи по същия демоничен начин като S6/S8. Само генерацията ли трябва да се смени? Звукът е едно от нещата, които най-много ме омагьоса в тези коли. Няма такъв кеф - да запалиш студения осмак и да боботи като ЗИЛ, да караш с 1500-2000 оборота и да вади гърления камионски звук. Абе нямам думи просто. Та може ли да се получи същото звучене?
  9. Така е, не отричам доброто състояние и предимствата на тази ръчка, която се продава за 14 999 лева, но толкова пари не бих дал за А8 Д2, ако ще и космически кораб да е. Ако ще давам 15 бона за Д2, то по-добре да дам 16-18 за А8 Д3, 4.2, бензин. Има и една д2 W12 за 11 000, но ми се вижда много уморена и нещо не ми грабва окото. Ето линк - http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11417960701578376
  10. Имаш предвид да се търси двигателя 4.2 300 коня, в купето на А6 / А8 от тези години ли? Вместо 340/360 коня при S6 и S8. Там се слага и още един - 310 коня, който мисля, че е само на фейслифта на А8 Д2.
  11. Проблемът е че много рядко изпадат S6 седан и чакането може да продължи с месеци и години. Авант има много, но аз искам седан. А пък от друга страна, ако си купя обикновено А6, мога да правя всичките тези доработки "на вноски", т.е един вид във времето, а не за един ден да пръсна няколко хилки. Най-важно ми е да има два ауспуха отзад, защото това страшно променя задницата и много ми харесва как стои чисто визуално. А вече прагове, километражи, фланци, табла и т.н, може да са доста по-натам. Но все още го обмислям. А конкретно за фланците - какви трябва да бъдат?
  12. Т.е за да получа тези два ауспуха отзад, както е при С-ката, трябва да сменя само задната броня? А генерацията пипа ли се, или изводите й са същите, но просто са скрити от обикновената броня на А6? И още един въпрос - как да направя самите гуми по-изнесени настрани? Защото калниците на С-ката са издути и искам самите гуми също да са изнесени, за да постигна по-добър визуален ефект.Някакви фланци ли се слагат, за да се изнесат самите гуми по-навън?А кои детайли трябва да променя, за да започне да върви като С-ка? Виждам че някакъв чип е слаган. Другото, което е важно е звукът, защото съм забелязал, че обикновените А6 имат много по-дискретен звук, пък бил той и от V8. А С-ките боботят като ЗИЛ и това страшно ме кефи, та искам да постигна същия звук.
  13. Дори ако някой те помоли културно и учтиво ли? И ако не е някакъв нахалник? А ако ти бързаш в утрешния ден и никой никъде не те пусне? Например за болницата?
  14. Митьо, да, тук вече съм съгласен с теб, защото наистина говорим за еднакво нещо, но погледнато под различни ъгли. Ако някой си е купил дадена кола за да гъзарее ЧРЕЗ НЕЯ, а в същото време няма пари да купи едни хубави гуми, или да поеме някой ремонт с 4-цифрена сума, това вече наистина е комично. А ако просто си е купил някой евтин пробит варел от рода на Корса са 1500 лева и не парадира пред никой и за нищо с нея, а просто си върши работа, това вече е друго.
  15. Не знам какво е "напиняш", сигурно нещо от някой квартален акцент. Тълкувам го в смисъл че се опитвам и напъвам да направя нещо- Това не е така, защото аз изразявам мнението си и за мен не е задължително ти да си съгласен с него. Май ти си читател. Не се опитвам да те убедя, че заможният човек не си личи, а че НЕ ВСЕКИ заможен човек полага педантични грижи за колата си и не на всеки богат човек колата изглежда като изкарана от магазина. Нещо повече - често я занемарява, поради заетост с други, по-важни неща, или поради различни приоритети, които има. Мога да ти дам десетки примери за богаташи, които не карат разпадащи се бивши премиум лимузини на газ, но за сметка на това карат полицейска Астра 1.4, Голф 3 или в краен случай Голф 4, някой стар Пасат на метан, раздрънкана Шкода и т.н. За тях колата е средство за стигане от точка А до точка Б и едно "ненужно перо" в семейния бюджет. Имат манталитета на старите Москвичи, при което колкото и да тропа и да хлопа нещо, се кара почти до разпад и след това евентуално се сменява. Повечето от тях са на години като възраст, та вероятно и затова. Не казвам че е правилно, а че е така. Нито че е задължително - но го има като явление. Синовете или дъщерите им пък са някакви лекета, които имат пари, но са наследили този манталитет и да речем вместо за 20 000 лева да си купят някоя по-стара, но мощна и класна лимузина, са си взели анемична и малолитражна кола на 2-3 години да речем. И то не защото голяма лимузина от рода на А8 не им харесва, а защото колата е едно ненужно и постоянно гладно гърло и един вид трябва да се дават малко пари, да се купи малък двигател, да харчи малко и т.н. Пример - вместо да взема за 20 000 лева Ауди А8 от 2006-2007г, с мотор 4.2 и доволно количество екстри, аз взимам почти нов, но базов Голф 5-6, с мотор 1.6, или някой скопен дизел. Пред това аз лично предпочитам да карам стара лимузина на 50 години. Всеки си е прав за него си, но ето аз например също мога вместо S8 D2, да си взема А3 с обрязан мотор на 6-7 години, но не го правя. Това си е въпрос на вкус. Твоята Алпина в перфектно техническо състояние ли е, щом категоризираш такава голяма част от българите? Би трябвало ти да си перфектен, щом раздаваш определения, етикети и категории като топъл хляб. В случай че не си перфектен и колата ти има някакви проблеми, значи се получава "присмял се хърбел на щърбел".
×
×
  • Create New...