Jump to content

muzi77

Members
  • Мнения

    17
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    A4 1.9TDI

Последни посетители

636 профилни разглеждания

muzi77's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Мотора е 1,9 ПД - 116/AJM. Сменях маркуч за извеждане на маслените пари и забелязах, че през клапана за картерните газове въздуха си минава и в двете посоки свободно. Възможно ли е да има модели без мембрана или просто мембраната се е скъсала? Благодаря!
  2. Преди известно време се спука мембрана на този клапан и вакума в част от системата се пилее и спира да работи турбото. Новия струваше около 80 лв. Тъй като вакума е постоянен към него аз също го оставих задействан със свинска опашка като на снимката и запуших маркуча за вакума.
  3. №17 е горивния филтър. Над него е монтиран подгрева на нафтата. Затоплената нафта отива в тандем помпата и от там в главата. Излишната преди да стигне в резервоара се охлажда в друг радиатор.
  4. Маркуч №21 нагоре влиза в разширителния съд а надолу в радиатора за охлаждане на двигателя. Клапана се води ТЕРМОПЛАСТИЧЕН или РЕГУЛИРАЩ. Както писах по горе вакума за клапана идва директно от вакумпомпата, т.е като запаля сработва мембраната и така до като угася двигателя. Вакума е постоянен и не се променя. За сега съм вързал вилката със свинска опашка в сработено положение(все едно колата работи). Карам така от две седмици и разлика в парното не усетих, но лятото как ще работи климатроника не знам. А този радиатор на снимката с №1 предполагам е на парното.
  5. Имам схемата в която участва клапана. Ще я сканирам и ще я кача да я видите. Единия край на клапана е вързан за разширителния съд, а другия стига до ТЕТКА. След тетката единия извод влиза в подгрева на нафтата, а другия отива някъде си ..........На схемата се вижда, че отива на радиатор (предполагам на парното). Но в едно съм сигурен, че вакума до този клапан е постоянен и не се променя, т.е когато двигателя работи вилката е дръпната нагоре, и обратно като угася е долу. В момента съм я вързал с една свинска опашка в задействано положение - все едно колата работи.
  6. Здравейте, колата е Ауди А4 тди, 116 коня. Имам един вакумен клапан, на който е спукана мембраната. Доколкото разбрах, през него преминава охлаждаща течност. Продават ли се само камбанките с мембраната или трябва да сменям целия клапан. В момента вакумния маркуч е изваден и затапен с болтче, щото пада подналягането в цялата система и спира да работи и турбо и др. Може ли да се кара така с изключен вакум? Благодаря!
  7. muzi77

    Прекъсване на мотор AJM

    Приятели, мисля че си реших проблема. След много ходене по сервизи за диагностика и харчене на пари нищо не откриха. То не беше пикаеща дюза, ниска компресия(не е мерена) и т.н. Един ден забелязах, че при опит да запаля стрелката на оборотомера подскочи до 3000 об. и после си се върна но двигателя така и не запали от първия опит. До колкото знам информация за оборотите се взема от датчика на коляновия вал при моя модел двигател. Той се намира на кожуха на маховика. Проследих му кабела и какво да видя - на едно място беше много омазнен и изолацията изобщо я нямаше(опираше на блока). Виждаха се жички но дали това е броня или кабели не разбрах. Почистих, изолирах и вече около седмица няма проблеми. Не съм на 100 % сигурен дали проблема е бил от него но вече не го прави.
  8. muzi77

    Прекъсване на мотор AJM

    Колеги, днес за втори път я закачихме на лаптоп и стойностите на дюзите са почти еднакви и на 4-те и тя е около 0.12 - 0.15(менят се в тези граници). Грешки имаше записани две - една за имобилайзер и една за някакъв контакт(ключ) на спирачките. Момчето, което прави теста вика двигателя ти е супер. Не знам вече какво да правя. Това прекъсване(моментно) го прави не винаги и само при студен мотор и само на празен ход. Не ми е ясно тия подгревни свещи как работят - само при запалване или продължават да греят до определена температура. Поздрави!!!
  9. Приятели, от около година съм собственик на А4Б5 1.9 тди. Изминал съм около 25 000 км без абсолютно никакви проблеми. Един ден тръгвам да се прибирам от работа и на първия светофар до като чакам усетих моментно(за части от сек)прекъсване. След няколко секунди това се повтори. Спрях в страни от пътя изчаках и не го направи повече. Изгасих мотора и след това отказа да запали но на втория опит запали от раз. Следващите няколко дена нямаше проблеми. Закачих ме я на лаптоп и имаше една грешка от имобилайзера, тестваха двигателя и ми казаха че всичко е в норми. Вчера прекъсването се появи от ново но с по голяма честота( през няколко секунди).Забравих да отбележа, че това го прави само на студен двигател. Къде да търся проблема. Зареждам само от Еко и ползвам бардал BDC лятна доза. Благодаря!
×
×
  • Create New...