Jump to content

saracin76

Members
  • Мнения

    11
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    A4 AVF Quattro

Персонална информация

  • Пол
    Мъж

Последни посетители

698 профилни разглеждания

saracin76's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Колата на практика има два резервоара. Основен и преливник. На почти празен резервоар, отвори капака под задната седалка, извади помпата и прегледай дяли няма утайка или мръсотия и не може да прехвърля от преливника в основния. В повечето случаи е това или някоя от тръбите, която прехвърля горивото от единия в другия. Надявам се това да е проблема и с малко сръчни ръце даже не трябват и майстори.
  2. Ускорява си на 6-та нормално до 160-180. Не съм я пробвал с по-висока скорост. Все пак е 13 годишна кола и не ми се рискува излишно. Но както писах и по рано - турбото се включва нормално, просто в ниските ми е мудна.
  3. Не съм им фен на Шишков дизел. Преди 2-3 години се изложиха най-страшно пред мен и от тогава съм им сложил хикс-а на тях. Ще пробвам чист лог и да видим какво ще излезе. VagCom си казва всичко, само трябва да го попиташ по правилния начин ?
  4. Както писах по горе ТК мина профилактика във Варна и всичко е ок. Мислех, че има проблем, но от там казаха, че и няма нищо и могат само да я изчистят и да зададат заводски стойности. Лога смятам да го направя отново, защото забравих да махна 11 канал. Вакуум маркучите са сменени всички със силиконови и проверени. А относно чипването - аз не съм правил нищо, мисля че и предишния собственик не е. Поне не е казал, а и тягата си се усеща нормално към 1800-1900 оборота. Ще пробвам чист лог на 8-ми и ще видя пак какво ще покаже.
  5. Хасково е града, а решение не съм намерил на проблема. Карам си я така. Тя си върви. Постнах логовете тук с надеждата някой да помогне, но уви... прегледана е над 120 пъти и няма един коментар или съвет. Страшен форум просто, нямам думи.
  6. Няма забиване, просто ми се струва мудна при ускоряването. Иначе си върви нормално. Чистен е преди 6 месеца и профилактика на турбо е правена. Затова направих лог за да не го чакам да умре тотално и тогава да го мисля. Лошото е, че така я купих и не мога да направя разлика, а и няма наоколо някой със същия автомобил за да сравня.
  7. Alpine SPG-17C2 има ги в Технополис за 80-90лв. Сваляш твоята и махаш мембраната от пластмасовия фланец. Внимателно почистваш леглото на което ще легне новата. Слагаш Алпина на мястото и уплътняваш и подлепяш ако има луфт. След това задължително запояваш крачетата на Алпина към крачетата на фланеца, за да може да ползваш фабричната букса. Ако има някой около теб, който разбира нека ти замери с уред, защото има кондензатор на фланеца. Ако няма, тогава проба-грешка метода. Пускаш стерото и ако всичко е ок, гарантирам че ще смениш и останалите дори да са здрави. Лесно е и става много добър звука, повярвай ми.
  8. Колеги, някой може ли да помогне с този лог за дебитомера? Според мен е за смяна, но все пак и друго мнение ще ми е от полза. Колата е AVF Avant Quattro 2003. Благодаря на всички отзовали се. A4B6AVF-MAF.xlsx
  9. Едната е 8Е0 854 328Е а другата 327Е. В магазина ще ти кажат, коя е лява и дясна.
  10. На мен с отстъпка ми излезна 380лв.
  11. Колега, в момента има промоция в ЕлитКар на оригинален VAG комплект + водна помпа. Само искат да им се върне старата. Преди една седмица смених моя, само че на AVF двигател, но мисля, че е за всички. Дано още да е валидна...
×
×
  • Create New...