Jump to content

Dimmy

Members
  • Мнения

    12
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    A4 2.5 TDI

Персонална информация

  • Локация
    Sofia

Dimmy's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Колега, прощавай, ако не продаваш такъв тип части, но ми трябва оригинален крик, съвместим с 2.5 тди. Мерси предварително!
  2. Dimmy

    фабричен ксенон на Б6

    Мерси bkolev за информацията! Пръскалки имам на бронята, но утре ще го свалям фара и ще погледна за какво става дума. Аз също си мислих, че не прави добра връзка някъде, но човека, който ми прави електрониките по колата, каза, че просто си е в самата крушка проблема. Не знам, освен да се консултирам и с някой друг..Истината да не излезе по средата, както нерядко се случва Цитиране на предходен пост!
  3. Dimmy

    mobile phone preparation

    Колегата Пламен, да те питам, понеже и аз съм с оригиналната музика - къде мога да видя дали имам въпросната MOBILE PHONE PREPARATION WITH HANDS-FREE SPEAKING SYSTEM \ TELEPHONE/TELEMATICS? И също, можеш ли музика да пускаш през bluetooth-a по този начин? Мерси за отговора
  4. Dimmy

    фабричен ксенон на Б6

    Колеги, да се включа и аз - на тези, които им трепти фара, като трепне по-сериозно изписва ли ви грешка на дисплея? Мен направо ми прекъсва от време на време за секунда - примерно при неравности, но понякога и на прав път, и светва грешка на дисплея. Казаха ми, че си заминавал ксенона, но не се знае колко може да изкара - Божа работа..С Б6-ца съм от края на 2001, как да разбера точно каква крушка ми трябва? Ако е би-ксенон няма отделна крушка за дългите, нали така? При мен са си с отделна. И ако съм с нормален ксенон, мога ли да разчитам, че крушките от тази обява, която колегата пусна по-нагоре в темата, ще стават и за мен: http://www.ebay.co.uk/itm/D1S-HID-Xenon-4300K-Bulbs-OEM-Replacement-OEM-DIRECT-FACTORY-Phillips-BMW-Audi-/260927623954?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item3cc07f9312
  5. Колега, аз карам с 'официалното' за VAG Special+ 5w40. Смених наскоро след 11,000 км, беше си още супер мазно и читаво, гаранция ще бъде влято в някое по-непретенциозно МПС Мисля, че е Кастрол то, само че брандирано за VW...не знам, да ме поправят по-компетентните колеги, ако греша. Всеки случай, маслото ми се струва много добро.
  6. За автора според мен е далеч по-подходящо 1.6 или 1.8 атмосферка отколкото 1.8Т, да не говорим 1.9тди. Особено 1.9 тди - да, известен със своята надеждност и т.н. мотор, но нека не залъгваме човека - обслужването там е значително по-скъпо от на по-малките мотори - имаш си ремъците и ролките, които ще трябва да смени в началото, за да е спокоен, имаш си турбо, дюзи...абе като цяло може да му дойде в повече на един млад шофьор А и за първа кола все си мисля, че дизела е по-претенциозен и по-неподходящ като още няма опит шофьора + че тди си предразполага към по-хулиганско шофиране. Верно, ще изпреварва по-уверено, но пък и по-уверено ще прави глупости. Не знам, така си мисля аз поне. Късмет с избора пожелавам и безаварийно каране най-вече!
  7. Честно да ти кажа колега, аз имах много подобни симптоми. При мен беше като притрисане и реално не можех нормално да сменям от 2ра на 3та под 2100-2200 оборота. Опитвах ли на 2000 и надолу попритрисаше и като цяло не се държеше добре колата. Карах така месеци наред и много хора твърдяха, че е от катализаторите и да ги свалям. Така се стигна до преди няколко седмици, когато почна да се чува осезаемо хъркащ/вибриращ звук откъм мотора - реших, че нещо по гърнетата, звучеше си бруталничко! Като натисках съединителя лекичко обаче, се усещаше особена вибрация - и в движение и на място. Светна ми лампата в главата,че тая работа не е на добре. Няколко дни по-късно смених съединител и маховик Гледам много от колегите, които със сигурност имат повече опит от мен, говорят за проблем с турбото - но моите симптоми са доста сходни и именно изразяващи се най-вече между 2ра и 3та предавка. Не знам, реших да споделя при мен как протече цялата работа. Сега колата върви много мазно, мога на 3та да превключа и на 1000 оборота без никакви притрисания/хъркания и т.н. Цитиране на предходен пост!
  8. Мерси за съветите, другата седмица ще закупувам. Вероятно Firestone-а ще бъде. Тези General честно казано не съм ги чувал, но ако още някой има впечатление би било интересно - цената е доста тънка. Ще разцъкам някакви ревюта също да видия какво казват хората.. Така че, благодаря на колегата Пешо от Марс също за предложението!
  9. Колеги, моля за съдействие. Този сезон съм леко бюджетен по ред причини, така че при мен изборът е между следните модели (търся 205/55/16): Sava Eskimo HP: http://www.avtogumi.bg/oscommerce/zimni-gumi/eskimo/20555r16-p-146240.html Barum Polaris 3: http://www.avtogumi.bg/oscommerce/zimni-gumi/polaris/20555r16-p-124967.html Firestone Winterhawk 3: http://www.avtogumi.bg/oscommerce/zimni-gumi/winterhawk/20555r16-p-126441.html Falken Hs449 Eurowinter: http://www.avtogumi.bg/oscommerce/zimni-gumi/falken/hs449-eurowinter-20555-p-147709.html Като цяло клоня към Савата, но чувам и доста добри отзиви за Барум, само че за по-малки размери. Не знам за 16-ки.. Разбира се, други предложения също са повече от добре дошли. Бюджетът ми е около 500-550лв.
  10. Разполагаш ли с такъв? За съжаление не съм съвсем наясно за кой код кои стават, но точно това се чудих и аз. Гледах LUK комплект съединител има за по 370лв в момента. Ама има и Valeo, който е доста по-скъп, но пък на него пише, че е конкретно за АКЕ и още 1-2 кода.
  11. Нямах предвид втора ръка, по-скоро от гледна точка на различни производители ако има варианти. Иначе за втората ръка ми е ясно..
  12. Привет Колеги, Колата: А4 2.5 quattro с АКЕ мотора. Налага ми се неприятен ремонт по трансмисията, но още не са отваряли кутията - днес стана белята на България, едвам се престроих от лява в най-дясна лента. В понеделник ще стане ясно какво точно е за смяна. Моят човек ми каза два варианта: - само диск на съединителя; - маховик + диск.. Цената, която ми е дал е между 800 и 1800лв с труда, в зависимост от това какъв е случаят точно. Наясно съм, че този ремонт е скъп принципно, но все пак реших да питам и тук какво мислите по въпроса и има ли начин да се направи поне лека икономия - имам предвид малко по-евтини части евентуално и какви биха били те. Ако няма такъв вариант, разбирам, това е положението. Но ако мога да спестя някой лев, никак няма да е зле. Благодаря предварително!
×
×
  • Create New...