Dimmy
Members-
Мнения
12 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Друго
-
Kaра
A4 2.5 TDI
Персонална информация
-
Локация
Sofia
Dimmy's Achievements
Доктор на АУДИ науките (6/6)
-
Продавам авто части втора употреба за AUDI
Dimmy отговори в темата на emsi_audi - Продава - авточасти, консумативи и автоаксесоари
Колега, прощавай, ако не продаваш такъв тип части, но ми трябва оригинален крик, съвместим с 2.5 тди. Мерси предварително! -
Мерси bkolev за информацията! Пръскалки имам на бронята, но утре ще го свалям фара и ще погледна за какво става дума. Аз също си мислих, че не прави добра връзка някъде, но човека, който ми прави електрониките по колата, каза, че просто си е в самата крушка проблема. Не знам, освен да се консултирам и с някой друг..Истината да не излезе по средата, както нерядко се случва Цитиране на предходен пост!
-
Колегата Пламен, да те питам, понеже и аз съм с оригиналната музика - къде мога да видя дали имам въпросната MOBILE PHONE PREPARATION WITH HANDS-FREE SPEAKING SYSTEM \ TELEPHONE/TELEMATICS? И също, можеш ли музика да пускаш през bluetooth-a по този начин? Мерси за отговора
-
Колеги, да се включа и аз - на тези, които им трепти фара, като трепне по-сериозно изписва ли ви грешка на дисплея? Мен направо ми прекъсва от време на време за секунда - примерно при неравности, но понякога и на прав път, и светва грешка на дисплея. Казаха ми, че си заминавал ксенона, но не се знае колко може да изкара - Божа работа..С Б6-ца съм от края на 2001, как да разбера точно каква крушка ми трябва? Ако е би-ксенон няма отделна крушка за дългите, нали така? При мен са си с отделна. И ако съм с нормален ксенон, мога ли да разчитам, че крушките от тази обява, която колегата пусна по-нагоре в темата, ще стават и за мен: http://www.ebay.co.uk/itm/D1S-HID-Xenon-4300K-Bulbs-OEM-Replacement-OEM-DIRECT-FACTORY-Phillips-BMW-Audi-/260927623954?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item3cc07f9312
-
Колега, аз карам с 'официалното' за VAG Special+ 5w40. Смених наскоро след 11,000 км, беше си още супер мазно и читаво, гаранция ще бъде влято в някое по-непретенциозно МПС Мисля, че е Кастрол то, само че брандирано за VW...не знам, да ме поправят по-компетентните колеги, ако греша. Всеки случай, маслото ми се струва много добро.
-
За автора според мен е далеч по-подходящо 1.6 или 1.8 атмосферка отколкото 1.8Т, да не говорим 1.9тди. Особено 1.9 тди - да, известен със своята надеждност и т.н. мотор, но нека не залъгваме човека - обслужването там е значително по-скъпо от на по-малките мотори - имаш си ремъците и ролките, които ще трябва да смени в началото, за да е спокоен, имаш си турбо, дюзи...абе като цяло може да му дойде в повече на един млад шофьор А и за първа кола все си мисля, че дизела е по-претенциозен и по-неподходящ като още няма опит шофьора + че тди си предразполага към по-хулиганско шофиране. Верно, ще изпреварва по-уверено, но пък и по-уверено ще прави глупости. Не знам, така си мисля аз поне. Късмет с избора пожелавам и безаварийно каране най-вече!
-
Честно да ти кажа колега, аз имах много подобни симптоми. При мен беше като притрисане и реално не можех нормално да сменям от 2ра на 3та под 2100-2200 оборота. Опитвах ли на 2000 и надолу попритрисаше и като цяло не се държеше добре колата. Карах така месеци наред и много хора твърдяха, че е от катализаторите и да ги свалям. Така се стигна до преди няколко седмици, когато почна да се чува осезаемо хъркащ/вибриращ звук откъм мотора - реших, че нещо по гърнетата, звучеше си бруталничко! Като натисках съединителя лекичко обаче, се усещаше особена вибрация - и в движение и на място. Светна ми лампата в главата,че тая работа не е на добре. Няколко дни по-късно смених съединител и маховик Гледам много от колегите, които със сигурност имат повече опит от мен, говорят за проблем с турбото - но моите симптоми са доста сходни и именно изразяващи се най-вече между 2ра и 3та предавка. Не знам, реших да споделя при мен как протече цялата работа. Сега колата върви много мазно, мога на 3та да превключа и на 1000 оборота без никакви притрисания/хъркания и т.н. Цитиране на предходен пост!
-
Избор на марка зимни гуми и актуални тестове
Dimmy отговори в темата на qnkov - Консумативи, Гуми, Масла, Горива и Сервизи
Мерси за съветите, другата седмица ще закупувам. Вероятно Firestone-а ще бъде. Тези General честно казано не съм ги чувал, но ако още някой има впечатление би било интересно - цената е доста тънка. Ще разцъкам някакви ревюта също да видия какво казват хората.. Така че, благодаря на колегата Пешо от Марс също за предложението! -
Избор на марка зимни гуми и актуални тестове
Dimmy отговори в темата на qnkov - Консумативи, Гуми, Масла, Горива и Сервизи
Колеги, моля за съдействие. Този сезон съм леко бюджетен по ред причини, така че при мен изборът е между следните модели (търся 205/55/16): Sava Eskimo HP: http://www.avtogumi.bg/oscommerce/zimni-gumi/eskimo/20555r16-p-146240.html Barum Polaris 3: http://www.avtogumi.bg/oscommerce/zimni-gumi/polaris/20555r16-p-124967.html Firestone Winterhawk 3: http://www.avtogumi.bg/oscommerce/zimni-gumi/winterhawk/20555r16-p-126441.html Falken Hs449 Eurowinter: http://www.avtogumi.bg/oscommerce/zimni-gumi/falken/hs449-eurowinter-20555-p-147709.html Като цяло клоня към Савата, но чувам и доста добри отзиви за Барум, само че за по-малки размери. Не знам за 16-ки.. Разбира се, други предложения също са повече от добре дошли. Бюджетът ми е около 500-550лв. -
Разполагаш ли с такъв? За съжаление не съм съвсем наясно за кой код кои стават, но точно това се чудих и аз. Гледах LUK комплект съединител има за по 370лв в момента. Ама има и Valeo, който е доста по-скъп, но пък на него пише, че е конкретно за АКЕ и още 1-2 кода.
- 5 отговора
-
- Съединител
- Маховик
- (и %d още)
-
Нямах предвид втора ръка, по-скоро от гледна точка на различни производители ако има варианти. Иначе за втората ръка ми е ясно..
- 5 отговора
-
- Съединител
- Маховик
- (и %d още)
-
Привет Колеги, Колата: А4 2.5 quattro с АКЕ мотора. Налага ми се неприятен ремонт по трансмисията, но още не са отваряли кутията - днес стана белята на България, едвам се престроих от лява в най-дясна лента. В понеделник ще стане ясно какво точно е за смяна. Моят човек ми каза два варианта: - само диск на съединителя; - маховик + диск.. Цената, която ми е дал е между 800 и 1800лв с труда, в зависимост от това какъв е случаят точно. Наясно съм, че този ремонт е скъп принципно, но все пак реших да питам и тук какво мислите по въпроса и има ли начин да се направи поне лека икономия - имам предвид малко по-евтини части евентуално и какви биха били те. Ако няма такъв вариант, разбирам, това е положението. Но ако мога да спестя някой лев, никак няма да е зле. Благодаря предварително!
- 5 отговора
-
- Съединител
- Маховик
- (и %d още)