Jump to content

SeXy27

Members
  • Мнения

    88
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно SeXy27

  • Рожден ден 22.10.1987

Друго

  • Kaра
    Coupe 2.3 NG

Персонална информация

  • Пол
    Male

Последни посетители

528 профилни разглеждания

SeXy27's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. А ще ми обясниш ли защо от втория път,завъртя ли ключа при -7градуса пали без да въртя много на стартер.Нима при второто палене ,работи този датчик,че после паля без никакви проблеми.Странното е,че и да престои след това след един път като съм я запалил после дори 7 часа да престои и на минусови температури,пали си от първия път.Правиго само ако престои цяла вечер ?Незнам странно е,сега не е в гараж ако има нещо общо това!
  2. С цел да не пускам,нова тема:Та проблема е само когато паля сутринта на бензин.Няма значение дали е -2 или 5градуса.При първото завъртане чакам да се чуе бенз.помпа и въртя и пали веднага но за 3сек.и веднага гасне след това паля и заковават на 1000 об и нямам никакви проблеми дори и да я оставя и за 5 часа да престои пак си пали без никакви проблеми винаги студена ли е я паля на бензин.Не винаги гасне а по-някога падат оборотите до 300 но за 2 сек се оправя и си ги вдига на 1000об. Колата е и на газ,но паленето си е винаги на бензин когато е истинал двигателя.Помагайте да решим този проблем Само да кажа,че лятото го нямах проблема се появи като поднаха температурите!
  3. Най-лесното са горивен филтър,ст.моторче,кабели,свещи.дистрибуторна капачка.Да се проверят и при нужда да се сменят.После замери бенз.помпа какво налягане прави и дано да не са дебитомери ламда сонди или ижексиона проблема.Че там вече става мн.лошо! Виж си дали работи и дюзата за студен старт.
  4. Е да ти си с 1.8Т и да също имаш газов ижексион и 44коня отгоре..!
  5. За 1 ден 1000км изминах от които 700км извън населено място(90-110km/h) и 300км.Магистрала ката съм карал до 140км/h И разхода на газ ми е 12 на 100 със зимни гуми на 4-те гуми,ако има това значение.Според вас как ми е разхода?
  6. Гледате да си съсипете колите! Ако имаш пари каквото си изкаш,прави!
  7. Не правиш,нищо щом си работи добре системата.Ефекта може да е визоален.но може и да е към по-лошо!Не се занимавай с глупости как се казва! Успех колега.
  8. Как не работи,няма искра ли?Няма работещ ли кабел? Ама лесно се диагностицира колега,И според теб има ли значение на какво гориво си?Някой колеги не знаят какво да пишат!Не изкам да обидя никой!
  9. Под двигателя Цитиране на предходно мнение!
  10. Притрисането само на газ или и на бензин го прави?За 1 вия проблем ме съмнява да не ти удря някаде генерацията виж си гумените пръстени дали всички са здрави,виж и как е кората под моторния отсек ако имаш такава.Успех Странно и това след дълго пътуване да се появява?Само гадаем за сега.
  11. Замервал ли си компресията на всички цилиндри.Ако на някой цилиндар е с по-висока компресия от останалите,това пак е знак че ти вкарва масло от сегментите.Така и не разбрах дали си сменял гумички на клапаните.По капачката е нормално да се образува,конденз от маслото(или майонеза)на къси разстояния но след покарване над 20км трябва да няма нищо и да е чисто. Съмнява ме много ,че имаш износени сегменти,ако си сменил гумичките на клапаните.При работна температура около 90градуса усещаш ли колата по-мудна някак си по тромава от колкото при студен двигател?
  12. Не трябва да са меки маркучите,при загрял двигател.И защо отвиваш капачката,когато ти е загряла течността,нормално е да излиза течност,системата работи под налягане?Не трябва да я развиваш,около температурата при която вече почва да отваря термостата.Маслото освен да го гори или изтича,или да го меши с антифриза няма къде да иде.Маслото бистро ли е?Нивото ако е към намаляне,не може да го меши с антифриза.Свали си свещите и виж кой са омаслени от към резбата,съответно този цилиндар прави мизерията. А прегрявана ли е колата?Айде късмет
  13. направо си го смени,струва към 10 лв ама ти си го свали и търси,че иначе може и да ти кажат струва 15лв и за труд 10лв става 25лв !
  14. Направо като ме питат,и аз бягам от такива! Еми свири или от малко течност,или от ремъка закачен на хидравликата,или лоша помпа на хидравлика
  15. Проблема може,и да е дюзата за студен старт.Както се казва 6 -та и няколко майстора ме питат това 6-так ли е заради 6-те метални маркучи излизащи от ижексионната глава.
×
×
  • Create New...