Jump to content

d_petrov

Members
  • Мнения

    41
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    A6 2.5 TDI 155HP

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    София/Хасково

Последни посетители

663 профилни разглеждания

d_petrov's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Днес видях, че казанчето ми се е спукало на едно място и от време на време надува и пръска, така че ще ще купувам друго казанче, втора ръка са 15-25лв. Но проблема си остава дори и да го сменя.. все още цялата система е пълна с някаква добавка(според мен и още мнения) на цвят ръждив. Ако успея утре да го купя ще си купя и антифриз G12 и ще пада голямото чистене..
  2. Закарах колата в сервиз на VW и ми го оправиха дистанционното. Май съм забравил да се похваля, в сервиза на VW ми оправиха и темпомата - сложиха стоп машинка и програмираха компютъра и вече всичко е 6 точки. Пиша Ви, защото имам два въпроса: 1 : В отгледалото има някаква платка в която влиза букса, за какво случи тя ? 2 : В предния капак на колата влизат кабели, за какво служат те ? Забелязал съм, че когато не е затворен и заключа колата не святкат мигачите От старите проблеми останаха само "4 - Казанчето за антифриза е черно отвътре и имам чувството, че водата/антифриза не е сменян от години има и нещо като каймак на капачката и по гърлото." Както казах някъде в предните постове, преди смяната на новия антифриз системата я промих с течаща вода за около 40-50 мин и придоби нормален цвят тогава, но към ден днешен цвета пак е раждив и съм добавил за около 10 месеца малко над 3 литра вода. Днес бръкнах с пръст в казанчето и установих, че вътре в него отгоре се е налепило нещо като ръждива каша Студовете пак идват и мисля, че ще се наложи да пак точа антифриза/водата, защото според мен при налята толкова много вода едва ли ще е на издържи на зимните температури(естествено ще го премеря с уред) Ако е за смяна антифриза, мисля пак да прочиствам системата - Ще ме посъветвате ли как да го направя или да го правя както ми го направиха предния път в сервиза с течаща вода в системата ? "6 - На волана не работят копчетата." Не съм намерил още решение, но след като се установи, че е с друг лентов кабел ми се струва, че и няма и да го оправя проблема.
  3. Здравейте, най-после ми остана време и да напиша до къде стигнах. Когато не успях да запаля колата се намирах във Враца, там ми препоръчаха 1 майстор "Иван горелия". Закарах му колата и той каза, че цялата помпа вътре е залепнала от лошо гориво и те не могат да се наемат да я оправят. В моя град Хасково има един човек (Шишков Дизел) на който му се носи голяма слава за помпите и реших да го проверя. Закарах му помпата и след 2 дни и 200лв я оправи. Занесох помпата на въпросния Иван и му казвам готова е, сега какво следва? Той ми отговори, че сега трябва да се почисти резервоара и каналите по които минава горивото, след което трябва да се смени филтъра, но било хубаво да се сложи друг филтър, който бил по-евтин и ефикасен (не дърпал въздух) на 1.9ТДИ, само трябвало да се преправят маркучите. Разбрахме се да ми се обади да ми каже колко ще струва след като сложи помпата и се увери, че работи. След около 4 часа ми се обажда и ми казва колата ти е готова. Отивам аз и ми вика 380лв.. питам го аз какво е направил за тези пари.. поисках да ми го напише и ми написа : труТ 300лв , гориво 40лв и филтър+клапанчета 40лв .. с половин уста ми каза за труда.. 120лв сваляне и качване на помпа и измънка още нещо. Опита се да запали колата - не успя, защото акумулатора беше свършил.. вика ми 3 дена го зареждам.. отвори капака и го подпря за да не падне .. викам му какво става защо го подпира - било студено затова, като се стопли ще се оправи.. подадохме ток и запали и взе да ми обяснява, че нагласил помпата, но някакви стойности не били наред (от сервиза в Хасково ми казаха, че може да се наложи да им закарам колата след като я запалим) ... платих и си тръгнах. Тръгнах за София като на таблото ми пишеше, че ми остават около 170км. След като стигнах в столицата ми пишеше около 150км и загасих колата, след 5 мин запалих и ми изписа 0км и стрелката на 0, сложих 4-5литра имах резерва в туба, но колата не ги отчете. Тръгнах към бензиностанцията да заредя, тъкмо спрях на колонката да зареждам и пак изписа 150км( и не заредих) след малко минах по една улица с много неравности и видях стрелката как полудя отиде в средата след това в началото и накрая в края за около 2-3 секунди. Ядосах се и му звъннах и му казвам какво се случва с горивото - той ми отговори : това било от електрониката да я закача на компютър. Реших да закарам колата на майстора в Хасково и си тръгнах от София, като на излизане заредих още гориво за да не остана на пътя.. забравих да допълня, че при всяко спиране се налагаше някой да ми подава ток, защото акумулатор, който съм го ползвал 1 година без никакъв проблем, след като закарах колата на Иван във Враца изведнъж не можа да зареди нито от Враца до София нито от София до Хасково. След като си стигнах в Хасково сложих от на баща ми колата акумулатора и си пали вече два дни без проблем. Горивото не съм видял да ми прави номера, минал съм около 400км вече, но за да съм сигурен ще напълня до горе резервоара да видя какво ще отчетат уредите. Утре ако ми остане време ще я закарам на Шишков дизел да погледнат помпата и колата и да се надяваме, че ще оправят въпросните стойности, ако има проблем. Вкарвам колата в сервиз за ГНП плащам според мен прекалено много пари за труд и си я вземам с 3 нови проблема: Акумулатор - заредих го и пак не задържа ток.. Може ли да са му направили нещо ? Амортисьор - дори и след като се стопли няма никакво съпротивление.. събирам го с 1 прост Проблем с правилното отчитане на гориво - надявам се това поне да се оправи Видях, че в кауфланд имат на промоция акумолатори Stormbatt 72Ah za 125лв с 3 години гаранция, мисля да го купя Какво е Вашето мнение за този акумулатор и 72Ah достатъчни ли са има и 80Аh за 150лв ?
  4. Здравейте, преди два дни колата не искаше да пали, пръснахме във въздушния филтър спрей за студено палене и ден и половина си работеше нормално. Вчера пак не искаше да запали и пак пръскахме със спрея, няколко пъти запали за по около 3-4 секунди и пак изгасваше. Днес я за закарах на майстор той погледна помпата и каза, че електрониката работи, но резервоара мирише на "безил" и според него трябва да се отвори самата помпа и да се види и след това да се промие системата и резервоара. Някой може ли да даде идеи и съвет какво да правя?
  5. Ходих при електричар, но не успя да ми обучи дистанционното - каза, че понеже имала ел. проблеми и проблеми с бравите затова не можело докато не се оправят всички ел. неизправности. Има ли нещо вярно в това твърдение ?
  6. Колата я купих и е с 6 степенна ръчна скоростна кутия. Мултитроник и типтроник до колкото знам са автоматични ??? Купих си въпросния комфорт модул който отговаря 1 към 1 с номера на моя, но майстора днес имаше проблем(личен) и не успя да го провери. Как мога да го проверя аз дали всичко е наред, дали и новия модул нещо не е развален ? Принципно модула го смених, защото моя се намокри и спря да ми работи дистанционното. Ел. техника установи, че е развален приемника на дистанционното, който е в самия модул(моя стария) и дори ми показа как загравя чипа. Въпросния чип той го изкорми и го счупи и ми вика търси си нов модул или такъв чип. Днес закачих новия модул, но дистанционното все още не работи - как мога да го обуча сам или да чакам майстора ?
  7. Поръчах го преди 1 час. Много благодаря все пак.
  8. Благодаря колега, но това е за А4 B6 и като гледам номерата на модулите са различни, ако можеш да намериш и тези на А6 C5 ще сме ти изключително благодарни.
  9. Търсих търсих, но не успях да намеря да със същата буква накрая. Някой знае ли какви са разликите ? моя е : 4B0 962 258 K a другите завършват на "N", "B", "Е" и "D" Цитиране на предходно мнение!
  10. Дистанционното спря да ми работи, понеже се намокри комфорт модула и сега това ми е главния проблем. Някой сменял ли е да даде съвет ?
  11. Здравейте, търся да си купя комфорт модул. Може ли да ме посъветвате от къде и колко струва?
  12. Здравейте, след малко отсъствие пак съм тук ето какво разкодирах от лепенката на колата, но не виждам пак с каква скоростна кутия я дават, може ли някой да помогне ? Ето и линк на който съм качил снимка на лепенката - http://prikachi.com/images.php?images/187/8303187s.jpg E0A = No special edition 0GE = Emission standard EU3 4UE = Air bag for driver and front seat passenger 6XD = Exterior mirrors: electrically adjustable/heated 1KD = Disc brakes, rear J1G = Battery 450 A (92 Ah) 1LT = Disc brakes, front 1BA = Standard suspension/shock absorption 3FA = Without roof insert (standard roof) 5TM = Decorative aluminum inserts "check gray" 7X2 = Park distance control, front and rear F0A = No special purpose vehicle, standard equipment 8GU = Alternator 140 A 0G7 = Tiptronic 0YG = Weight range 7 installation control only, no requirement forecast 0JM = Weight category front axle weight range 12 T5T = 6-cylinder diesel engine 2.5 L unit 059.B 3NZ = Rear seat bench unsplit, backrest split folding 8ED = Bi-functional headlight with gas discharge lamp, for driving on the right U1C = Instrument insert with km/h speedometer,clock, tachometer, trip odometer and add. instruments (volt., oil temperat.) X2C = National sales program the Netherlands 1N1 = Power steering 2ZQ = Leather trimmed multi-function steering wheel for air bag system 3HA = Without leather parts scope 8Q3 = Automatic headlight-range adjustment dynamic (self-adjusting while driving) 9Q2 = Multi-function display/on-board computerwith check control 8Z5 = Not hot country D1G = 6-cyl. turbo die. e. 2.5 L/114 kW V6 24Vfuel distributor injection pump base engine is T5T 7Q0 = Without navigation device CB1 = Alloy wheels 5.5J x 15 7K0 = Without tire pressure warning light 4X3 = Side air bag front with curtain air bag 2K1 = Reinforced bumpers 6R0 = Selector lever cover 3PF = Electric height adjustment for both front seats 4KC = Side and rear windows in heat-insulatingglass 3Y0 = Without roll-up sun screen 4K4 = Radio remote controlled central locking 5D1 = Carrier frequency 433.92 MHz-434.42 Mhz 1SA = Without additional front underbody guard Q1A = Standard front seats 4GH = Windshield in heat-insulating glass with sunshield
  13. @PLAMEN_79 Линка който си дал на мен ми дава грешка "404 (Page Not Found) Error",а линка който си дал на колегата като въведа VIN-a ми пише " WAUZZZ4B62N123432 = code not found :-( " Ако не ти е проблем разкодирай ми данните, че не мога да намеря никъде в гоогле където да пише нещо повече от марка,модел,година и страна на произход. Принципно ме интересува с каква скоростна кутия го дават, но колкото повече информация толкова по-добре. VIN : WAUZZZ4B62N123432 Благодаря предварително.
  14. Хубава информация ми даваш-благодаря, но защо ми казваш това за екстрите, аз не съм споменавал за екстри. Иначе ще сме ти благодарни ако качиш въпросния файл за който спомена По-скоро ми се иска да отговориш на колегата който те опроверга.
  15. Оказа се, че си пръска точно във фара, но от прекалено голямата струя след като водата се сблъска с него мокри и капака и тавана. Накарай някой да ти асистира в колата, а ти стой и гледай отвън къде пръска твоето. Благодаря, за линковете.
×
×
  • Create New...