Sogetsu
Members-
Мнения
23 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Sogetsu's Achievements
Доктор на АУДИ науките (6/6)
-
Дюзите на фаровете, които пускат измивна течност не се прибират
Sogetsu отговори в темата на strongholder - тип 4G
Пускат се сами само ако си на автоматични фарове или си ги пуснал ръчно. Моите ги държа на изключено през деня (тогава ми светят само DRL-а) и така проблема с големия разход се решава до голяма степен. Другия вариант е да ги изключиш софтуерно, но понякога се налага да се ползват и аз на моята не съм го спрял. Щом не се прибират значи или буталата са заминали или нещо е спекло. Има една пружина само в тях която ги прибира когато налягането спадне след измиването. Може да се получи от кофти течност за чистачки, и да са се натрупали отлагания и за това да не вървят. Пръсни ги с WD40 следващия път като не се приберат и виж дали ще тръгнат. Ако не вървят ще трябва да си разглобиш колата отдолу за да стигнеш до тях. Закачени са на предната броня и достъпа не е много добър но може да пробваш ако има къде да я вдигнеш колата. -
В нета пише че е от фабричните вендузи които държат стъклото когато е монтирано на колата. Само на едно място ли е или има и в другите ъгли.
-
Направих диагностика. Никакви грешки няма. Нито по мотора нито по кутията. Вашите коли какви обороти държат? Днес не го е правила, и забелязвам че дали с или без пуснат климатик оборотите са на 750 постоянно.
-
@Nikola_RS толкова ли е голям ефекта над тия компоненти? Сподели от къде черпиш тая информация?
-
Моля за мнения за автомобила,двигателя и цената
Sogetsu отговори в темата на Georgi Zhekov - Как и каквo Audi да си купя?
Аз карам 2.0 тди 143 коня варианта, ръчна скоростна кутия вече близо 3 години и половина. Мотора е CAGA. За момента съм сменил следните неща: - маховик и съединител - тампони на мотора - заключващо устройство за капачката на резервоара - лентова кабел на волана за управление (моя грешка при отстраняване на неизаправност на карданни лагери на рейката). - ламбда сонда - датчик на налягане в климатичната система. - ремонт на предна лява машинка за заключване на вратата. - консумативи (накладки, масла и филтри) Немога да отворя линка защото не съм в БГ и нямам достъп до някой страници. Ако ще си купуваш такава задължително да е с парктроник и поне MMI 2g high за да и държи дълго цената. Мотора е като цяло доста надежден без сериозни проблеми ако е карана сносно. Моята е на над 500 хил километра и за момента това са нещата с които съм имал проблеми. Не е куатро, така че нека някой колега сподели ако е имал проблеми с това. С дюзи и ДПФ съм нямал проблеми. -
И аз да споделя че имах същия проблем с шофьорската врата. Само че при мен се чуваше и стържене като от зъбчати колела. След като разглобих машинката видях че скобата която държи двете пластмасови зъбни колела се е разместила. Все пак отворих и моторчетата и ги зачистих като колегата над мен. Сега всичко работи идеално. Без даже и 50 лв. Само трябва да имаш сносни инструменти и всичко се оправя без проблем.
-
Gpsunderground.co Влизаш намираш си навигационните дискове записваш на 4та скорост на ДВД и си ти. 2 лв за дискове. Вече 3 години го прая по тоя начин и винаги съм с актуалните карти. Има и за MMI 3G и за MMI 2G(моя вариант).
-
На мен ми липсваше едната само но в али експрес ги имаше по 6 долара и си купих и си ги сложих. Пасват идеално.
-
Благодаря за отговорите колеги! Мислех, че е нещо нередно, но явно си е заводско
-
Аз съм с механична скоростна кутия и нямам опит с автомат на ауди, но съм чел доста оплаквания от него.
-
Колега и аз имам същия проблем. Разхода се вдига докато не спра и после си отчита нормално около 0.7 л/час. При мен се покачва и средния разход като колата е спряла. Смених за момента ламбда сондата щото беше заминала старата но не виждам промяна. Явно е друг проблема. Може и в самото табло. Тепърва ще засичам реален разход и ще пиша дали има огромна разлика от борд компютъра.
-
Здравейте колеги, Имам едно питане отностно консумацията ви на борд компютъра. Карам А4 2.0 тди 2008 година комън рейл мотора 143 коня. При запалване на колата и каране градско и извънградско забелязвам че на таблото средния ми разход на 1(текущ пробег) постоянно се увеличава. Дори и при спряна кола на някой светофар да речем средния разход се покачва с по 1 десета на всяка секунда до достигане на 15. 9 л/час след което пада пак на 15 литра и започва да се качва отново. Понякога и над 15 литра. Когато проверя тркущия разход е в нормите от 0.6 до 0.9 л/час. Въпроса ми е някой сблъсквал ли се е с такъв проблем и ако е как го е решил. С галене на педала градско(във Варна) съм на 9.5-10.5 л/100км. Благодаря предварително
-
Здравей колега, Моя съвет е да си вземеш портативен за кола. Излиза около 15 долара всичко и ефекта е същия. Отгоре на всичко ще ти сигнализира с твоя рингтон. Единствения минус е че ще трябва да набираш сам. С фабричния е жива мъка да търсиш из телефонния указател на телефона. Единственото хубаво е избора на контакти в отделна директория.
-
Колеги и моята не загряваше докато не си намалих малко парното. Дори и на дълъг път при минусови температури е нормално да не загрява бързо до 90 градуса освен ако не я карате с 140 по магистралата в снега. Това е за сметка на комфорта в купето. Направете си експеримента и не си включвайте духалките или температурата на макс и ще забележите, че всичко си загрява нормално и без проблеми. Ако вече след първите 10-20 мин температурата си стои под 50 тогава се тревожете за термостати и т.н.
-
Ясно. Благодаря за мненията колеги. Поздрави