Jump to content

Sogetsu

Members
  • Мнения

    23
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi A4 B8 2.0TDI

Персонална информация

  • Локация
    Varna

Последни посетители

634 профилни разглеждания

Sogetsu's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Пускат се сами само ако си на автоматични фарове или си ги пуснал ръчно. Моите ги държа на изключено през деня (тогава ми светят само DRL-а) и така проблема с големия разход се решава до голяма степен. Другия вариант е да ги изключиш софтуерно, но понякога се налага да се ползват и аз на моята не съм го спрял. Щом не се прибират значи или буталата са заминали или нещо е спекло. Има една пружина само в тях която ги прибира когато налягането спадне след измиването. Може да се получи от кофти течност за чистачки, и да са се натрупали отлагания и за това да не вървят. Пръсни ги с WD40 следващия път като не се приберат и виж дали ще тръгнат. Ако не вървят ще трябва да си разглобиш колата отдолу за да стигнеш до тях. Закачени са на предната броня и достъпа не е много добър но може да пробваш ако има къде да я вдигнеш колата.
  2. В нета пише че е от фабричните вендузи които държат стъклото когато е монтирано на колата. Само на едно място ли е или има и в другите ъгли.
  3. Направих диагностика. Никакви грешки няма. Нито по мотора нито по кутията. Вашите коли какви обороти държат? Днес не го е правила, и забелязвам че дали с или без пуснат климатик оборотите са на 750 постоянно.
  4. @Nikola_RS толкова ли е голям ефекта над тия компоненти? Сподели от къде черпиш тая информация?
  5. Аз карам 2.0 тди 143 коня варианта, ръчна скоростна кутия вече близо 3 години и половина. Мотора е CAGA. За момента съм сменил следните неща: - маховик и съединител - тампони на мотора - заключващо устройство за капачката на резервоара - лентова кабел на волана за управление (моя грешка при отстраняване на неизаправност на карданни лагери на рейката). - ламбда сонда - датчик на налягане в климатичната система. - ремонт на предна лява машинка за заключване на вратата. - консумативи (накладки, масла и филтри) Немога да отворя линка защото не съм в БГ и нямам достъп до някой страници. Ако ще си купуваш такава задължително да е с парктроник и поне MMI 2g high за да и държи дълго цената. Мотора е като цяло доста надежден без сериозни проблеми ако е карана сносно. Моята е на над 500 хил километра и за момента това са нещата с които съм имал проблеми. Не е куатро, така че нека някой колега сподели ако е имал проблеми с това. С дюзи и ДПФ съм нямал проблеми.
  6. И аз да споделя че имах същия проблем с шофьорската врата. Само че при мен се чуваше и стържене като от зъбчати колела. След като разглобих машинката видях че скобата която държи двете пластмасови зъбни колела се е разместила. Все пак отворих и моторчетата и ги зачистих като колегата над мен. Сега всичко работи идеално. Без даже и 50 лв. Само трябва да имаш сносни инструменти и всичко се оправя без проблем.
  7. Sogetsu

    MMI navigation

    Gpsunderground.co Влизаш намираш си навигационните дискове записваш на 4та скорост на ДВД и си ти. 2 лв за дискове. Вече 3 години го прая по тоя начин и винаги съм с актуалните карти. Има и за MMI 3G и за MMI 2G(моя вариант).
  8. На мен ми липсваше едната само но в али експрес ги имаше по 6 долара и си купих и си ги сложих. Пасват идеално.
  9. Благодаря за отговорите колеги! Мислех, че е нещо нередно, но явно си е заводско
  10. Аз съм с механична скоростна кутия и нямам опит с автомат на ауди, но съм чел доста оплаквания от него.
  11. Колега и аз имам същия проблем. Разхода се вдига докато не спра и после си отчита нормално около 0.7 л/час. При мен се покачва и средния разход като колата е спряла. Смених за момента ламбда сондата щото беше заминала старата но не виждам промяна. Явно е друг проблема. Може и в самото табло. Тепърва ще засичам реален разход и ще пиша дали има огромна разлика от борд компютъра.
  12. Здравейте колеги, Имам едно питане отностно консумацията ви на борд компютъра. Карам А4 2.0 тди 2008 година комън рейл мотора 143 коня. При запалване на колата и каране градско и извънградско забелязвам че на таблото средния ми разход на 1(текущ пробег) постоянно се увеличава. Дори и при спряна кола на някой светофар да речем средния разход се покачва с по 1 десета на всяка секунда до достигане на 15. 9 л/час след което пада пак на 15 литра и започва да се качва отново. Понякога и над 15 литра. Когато проверя тркущия разход е в нормите от 0.6 до 0.9 л/час. Въпроса ми е някой сблъсквал ли се е с такъв проблем и ако е как го е решил. С галене на педала градско(във Варна) съм на 9.5-10.5 л/100км. Благодаря предварително
  13. Здравей колега, Моя съвет е да си вземеш портативен за кола. Излиза около 15 долара всичко и ефекта е същия. Отгоре на всичко ще ти сигнализира с твоя рингтон. Единствения минус е че ще трябва да набираш сам. С фабричния е жива мъка да търсиш из телефонния указател на телефона. Единственото хубаво е избора на контакти в отделна директория.
  14. Колеги и моята не загряваше докато не си намалих малко парното. Дори и на дълъг път при минусови температури е нормално да не загрява бързо до 90 градуса освен ако не я карате с 140 по магистралата в снега. Това е за сметка на комфорта в купето. Направете си експеримента и не си включвайте духалките или температурата на макс и ще забележите, че всичко си загрява нормално и без проблеми. Ако вече след първите 10-20 мин температурата си стои под 50 тогава се тревожете за термостати и т.н.
  15. Ясно. Благодаря за мненията колеги. Поздрави
×
×
  • Create New...