Jump to content

S lain

Members
  • Мнения

    120
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

1 Последовател

Друго

  • Kaра
    A4 Б6 96 kw

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Интереси
    плевен

Последни посетители

1197 профилни разглеждания

S lain's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Според мен никаква разлика няма... Сменят се само буквите. Търси си компресор на денсо или Хела. Да отговаря с твоя, че ги има на добри пари нисенс също не са зле. Ако един оригинален компресор струва около 1400 лева. На денсо или Хела може да ги намериш за по 500 и проблеми няма да имаш. Твоя ако не лъжа с оригиналния номер на Ауди пак Денсо пише на него...
  2. S lain

    смяна съеденител

    800 лева максимум.... Нов на ЛУК... Влез в аутодог и си го купи за толкова. Комплекта дето пише luk DMF идва със всичко. На sach излиза малко по скъп, но са около 90 лева.
  3. Да имат всичко.
  4. В Кайлъка ресурс, последните два гаража от дясната страна ти бях казал...
  5. И двата са добри... Ако ще ги купуваш от този линк които си посочил. Може да погледнеш autodog. com... От едно и също място пращат и едните и другите само че в аутодог ще ти излезе по евтино. Изчакай отстъпката да стане 24 или 25 %
  6. S lain

    Пали и след 5 мин. гасне

    За диагностика не трябва да е качваш някъде . Прави се и на земята .Прочети коментара на Нико и като се върнеш донеси резултата от диагностиката .
  7. Не повече от 4 бара трябва да прави ... Запалена студена при нормална работа стой на 4 бара ( щото е гъсто маслото ) после с топъл двигател пада на 2 бара на ниски обороти . При подаване на газ трябва да качва до 4 бара . Тоес минимално налягане 2 бара максимално 4 бара . Един манометър за мерене на налягането струва 40 - 50 лева .....
  8. S lain

    А4 b7 придърпва

    Значи за пристъпването най вероятно е зацапана геометрия на турбото .....трябва да се погледне добре от някой които е в час с темата .....и за паленето също от някои които е само че в друг час със темата .... Тези двигатели палят по две различни карти ( начини по точно казано ) студени палят по един начин и топли по друг ( при топлия старт двигателят трябва да достигне определени обороти 200 или повече ,че да запали ) решение на проблема .... Добър акумулатор със стартова ток , (РЕЩАВА ВРЕМЕНО ПРОБЛЕМА при някои случаи ) . Втори вариант репрограмиране на компютъра и намаляване на параметрите при топъл старт . След добро чипосване проблема изчезва ,защото именно един от тези параметри се изменя . Ако не сте привърженик на чипосване на колата просто посетете кадърен майстор които се занимава с такива неща и да ви измени параметрите за топлия старт ...Има трети и четвърти начин които не ти ги препоръчвам щото са доста примитивни и просто няма смисъл да ги правиш .... Иначе на двигателя нищо му няма ,просто така е програмиран от завода .... Не само твоят , всички са така . Успех със разрешаването на проблемите ....
  9. S lain

    Трудно палене b6 1.9 avf

    Според мен , въздух във системата . Тресе докато качи нафта . И запали . Провери маркучи за нацепване . Сети се дали не започна от последната смяна на горивен филтър и прочети коментарите на другите колеги за гумичките ...
  10. S lain

    Климатик компресор

    Със същият проблем съм , само ,че съм със следващата шаиба след твоята която не пада . Почти 100% съм сигурен ,че шумът идва от лагера на самата шаиба . Но не съм го сменил още щото при мене пък така се е загегнало капачето на шаибата ,че няма отвъртане . Поръчал съм си нова шаиба но не съм е получил още . До петък трябва да пристигне . Ако намеря време да е сменя събота или неделя ще пиша ,дали е от шаибата или е самият компресор . Иначе проблема ми е същият .
  11. Какъв ти е компресора ? Ако е постоянно включен не си заслужава даже да го търсиш и втора ръка . Ако е постоянно включен ,тези компресори по принцип не подлежат на рециклация защото трябва да им се смени всичко . Излиза по скъпа рецилацията от нов . Моят след смяна на ролката изкара още две лета и направо затегна отвсякъде и счупи корпуса . А като оправих ролката му смених и маслото . С празненето свалянето, почистването смяната на маслото после зареждане с фреон и ролката ми излезе почти колкото платих новия компресор след две лета . Даже две лета не изкара . Тоест похарчих пари за два нови компресора а всъщност купих един .Аз мисля ,че тези компресори имат живота си програмиран. Като тръгне нешто по тях или почнат да шумът ,много време не изкарват . Аз не съм специалист в компресори все пак ,просто споделих случилото ми се .
  12. Здравейте интересувам се от кора над акумулатора и казан4ето за ауди а4 б7 Поздрави

  13. В каилъка ресурс в дъното гаражаите от дясната страна .
  14. Аз в Плевен го сменях щото там намерих тази цена за смяната .А пък и маистори не го претесняваш ,че му стоя на главата . Аз защото не обичам да оставям колата на никои да бърка по нея когато аз не съм там. В други сервизи ми изкаха почти двойно за същата работа даже и с китайски компресор . ААА и да уточня . Цетката също е смениха беше включена в цената .
×
×
  • Create New...