Jump to content

cvetelin96

Members
  • Мнения

    13
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Nissan Qashqai 2.0i

Последни посетители

1003 профилни разглеждания

cvetelin96's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Здравейте, колеги. Първо да се извиня за евентуално неточното ми заглавие, но не знам как да обобщя темата, която започвам. Моля всеки, който има мнение, да го изрази, за да си направя нужните заключения и да реша как да процедирам напред. Купих си Ауди А6 C7 (07/2011) 3.0 тди 245к.с. от Германия в началото на месец март. Колата беше на 177500км и до последния й километър е поддържана в Ауди Германия. Проблемът, който колата имаше, беше едно притропване (или да го нарека по-рязко влизане) от скорост 3 -> 2, когато не се използва спирачката. Бях публикувал тема тук също и получих добри съвети, но най-вече, че проблема не е спешен. Други проблеми по ходовата част на колата нямаше. Когато се прибрах с колата, отидох в Порше Пловдив на 179800км и си я регистрираха при тях. Човекът от сервиза ми каза да дойда за смяна на масло на скоростната кутия, когато колата стане на 181000км. Идеята му беше да направят "адаптация на скоростната кутия", когато също сменят и маслото, за да може "да решим проблема със слизането от 3-та на 2-ра скорост". Аз заминах за София за седмица, а през тази седмица колата е направила 181-хилядния километър и в Ауди са сменили маслото. Когато в събота се прибрах обратно в Пловдив и се качих на колата, тя се движеше привидно по същия начин. Когато загря обаче (това се случва и до ден-днешен така) и направих около 30км, при светофар без Auto Hold и с изключен Start/Stop при пускане на спирачката колата не тръгваше. Трябва да и подадеш газ до 1100 оборота и изведнъж изритва силно и тогава чак тръгва. Веднага усетих, че нещо и има. После на една улица с много лек наклон бях паркирал с френски гараж. Запалвам колата около 10 мин. по-късно и вкарвам на задна, но когато пусна спирачката, колата "пуска напред", все едно съм я пуснал на свободна по наклона. Опитах се да тръгна 2 пъти така, но колата продължаваше да "пуска" напред (за справка преди колата стоеше все едно съм и натиснал спирачката и с подаване леко на газ си тръгваше назад съвсем спокойно). На третия път, след като вече два пъти сменях от R на Р с мисълта да се поправи, каквото става, колата изписа Gearbox Malfunction, you can continue driving with limited availability. Може да не цитирам правилно грешката, за което ще ме извините. Вече тръгнах с много газ (ок. 1600 оборота), колата, сякаш блъскам нещо, тръгна рязко назад и излязох. Прибрах се до нас само на 2-ра скорост в авариен режим. Спрях колата пред нас, запалих я и нямаше следа от тази грешка и аварийния режим. Вчера колата не е карана. Днес влизам в сервиза Порше Пловдив и им казвам да си направят нужната "адаптация на скоростната кутия", защото за мен колата не може да се кара в този й вид, а те ми отговарят "то това е образно казано адаптация, трябва да я покараме малко повечко, ама то има ли грешка на таблото". Казвам им за грешката и те решиха да вдигнат колата и да я свържат с компютър. След 1 час идват и ми казват: "много интересно, такава грешка колегите не са виждали никога, сега сваляме едни протоколи и ще изпратим запитване до завода в Германия". Казвам им, че това поведение на колата се е случило след смяната на маслото при тях, а те ми отговориха "това няма как да е от нас, това поведение няма нищо общо със смяната на маслото на скоростната кутия". Казах им добре и си тръгнах. Сега искам да потърся информация и тук, какво да правя, дайте ми някакви съвети, някой сблъсквал ли се е с това "чудо"... Благодаря предварително П.С.: забравих да спомена, че имам интерфейс кабел и това е грешката, която е дала колата и те не разбират: 02-Auto Trans -- Status: Malfunction 0010 Address 02: Auto Trans (J217) Labels: 0B5-927-156.clb Part No SW: 4G1 927 156 B HW: 0B5 927 156 F Component: 0B5 30 TDIRdW H05 0001 Revision: --H05--- Serial number: 0000000259 Coding: 000001 Shop #: WSC 02311 785 00200 ASAM Dataset: EV_TCMDL501 A02087 ROD: EV_TCMDL501.rod VCID: 2C8D534397BCB5AEC2-8078 1 Fault Found: 8955 - Valve 3 in Transmission Part 1 P17D4 00 [096] - Mechanical Malfunction Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 2 Reset counter: 40 Mileage: 181571 km Date: 2016.04.02 Time: 12:16:51
  2. Здравейте, колеги. Ще съм ви много благодарен, ако ми дадете линк към онлайн магазин, от който да си купя кабел за ВАГ КОМ и софтуера за Ауди А6 4Г. Приятна вечер! edit: забравих да допълня, ако може софтуера да е актуален
  3. Позволете ми да използвам темата и за този въпрос: Сега ми светна едно предупреждение, как трябва да го тълкувам? Някой знае ли дали е сериозно? Благодаря предварително!
  4. Благодаря много за мненията, ще му звънна щом пристигна
  5. Предстои ми пътуване до Пловдив (ок. 1500км) дали всичко ще е ок ако там се проведе инспекцията, а не още тук?
  6. Здравейте колеги, от няколко дни имам А6 3.0 тди 245к.с. куатро, купих я от Германия на 175к км. Проблем при ускоряването няма, но когато да речем от 50км/ч или повече оставя колата сама да намаля скоростта без спирачка, някъде около 20-25км/ч (когато може би превключва от 3-та скорост на 2-ра или от 2ра на 1-ва) се усеща едно притропване, като че ли минавам през малка дупка. Въпроса ми е на какво може да се дължи това? Колата е била поддържана до последния километър в Ауди, както и човека, когато и правиха прегледа, каза че не забелязва нищо нередно - всички масла са били сменяни на нужните километри и тн. Някакви идеи дали е нормлано? Благодаря предварително!
  7. Извинявай за глупавия въпрос колега, но какво е темпомат и каква му е връзката с автопилота, който този твърди че има?
  8. Привет колеги, решил съм да ходя на оглед за тази кола: http://m.mobile.bg/details/21448386606725279 но ме притеснява, че на снимките не се вижда лостче за круиз контрола (автопилота). В обявата е отбелязано, че има, на телефона ми казаха, че има, та въпроса ми е възможно ли е наистина да има автопилот, при положение, че на снимките ясно си личи, че такова лостче от лявата страна на волата няма... От Пловдив съм и не искам да се разкарам до там, за да установя, че няма и да ми е загубил времето поредния автоджамбаз... Благодаря предварително и весели празници!
  9. Колеги, благодаря ви, оценявам всички мнения! Аз съм грижлив относно автомобилите, а и не бих си взел някой над 125к км и мисля, че проблеми няма да имам. Спрях се на 2.0 TFSI автоматик или 3.0 TFSI quattro, разбира се още преди да я взема ще мине през ауди сервиз, ще си получа информацията и ако всичко е 6 ще взема бензинка. Мисля, че няма какво повече да се спори по темата, времето ще си каже дали съм направил правилния избор. ps. Мисля една от тези двете да проверя на място: http://www.autoscout24.com/Details.aspx?id=260172020&cd=635513112030000000&asrc=st|fs http://www.autoscout24.com/Details.aspx?id=261380256&cd=635508712190000000&asrc=st|fs
  10. Благодаря за отговорите, май ще трябва да се ориентирам към дизеловите модели, макар че тези на бензин бяха за мен за предпочитане. Явно проблемите им са в повече :/
  11. Благодаря за мненията. Из интернета се споменава и за някакъв проблем, че когато се минава от 1-2-3 скорост колата започвала да вибрира, някакъв проблем от съединителя. Надявам се при автоматиците този проблем да го няма. Също и наясно ли сте как стои проблема с никасиловото покритие на цилиндровите стени, доста хора се оплакват, че сменят цели двигатели :/ дали са го оправили този проблем са Sportback моделите и като цяло толкова голям проблем ли е това?
  12. Здравейте колеги! Дойде и моя ред да сменя първия автомобил, затова искам малко помощ от ваша страна. Нов съм с колите на Ауди (нямам никакъв опит), обаче очите ми останаха по тези А5-ци и то Sportback моделите. Моля да не коментираме за купетата и направо да минем към въпроса: А5 с кой мотор и откъде? Разбирайте, че сегашния ми автомобил е има-няма 150 коня и това не ми е достатъчно (не, че ще ставам състезател ), затова искам кола със поне 170-200кс. Предвид това, че досега съм карал само бензинки и съм малко преднамерен към звука на малък трактор от дизелите, бих предпочел именно бензинов автомобил, но както казах нямам особен опит с автомобилите на дизел и си бих жертвал тази претенция пред това да ми препоръчате по-заслужаващия си модел. А откъде - със сигурност няма да търся колата в България. Италия, Германия, Австрия - на кои държави може да се разчита повече по отношение на поддръжката и пазенето според вас? Само да вметна, че изчетах доста форуми преди да попитам тук, но много от информацията е преди 2010 (т.е. за купетата А5-ци), а Sportback-овете идват и с различни мотори и не можах да намеря удовлетворяващ отговор! Благодаря ви предварително!
×
×
  • Create New...