Jump to content

Fr0sT

Members
  • Мнения

    282
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Каляска

Последни посетители

1382 профилни разглеждания

Fr0sT's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Fr0sT

    3.0 TFSI 2014

    Здравейте колеги, От скоро съм собственик на 3.0 TFSI фейс с CREC мотор и DSG кутия и съответно разглждам опциите за ремап на тази комбинация ама като гледам масово опциите са за преди фейс моторите. Като цяло не търся прекалено голямо засилване, евентуално софтуер + ролка/и, горе долу това успях да намеря: - Revo - имат само stage 1 софт на мотор и кутия - 034 - не успях да намеря еднозначно инфо в сайта им за такава комбинация мотор и кутия, иначе имат ремап и със смяна на ролки но като цена е по 2 на ревото и уж по-малко коне - IE - за CREC имат само с ZF кутия - APR - тук малко ми е объркано че на сайтовете им за различните региони различно инфо има а и не знам в БГ дали имат представител Коя ми е най-добрата опция според вас, ако има и други варианти също бих ги разгледал.
  2. Почти съшите са ама не съвсем - в самото захващане за багажника има малка разлика и тия от Q7 не стават, също и управлението нещо не се разбира с А6-цата - скоро разменях моите и като закачих тези от Q7 нямаше грешки ама багажника не помръдва, ръчния тест минава и се движат без грижи ама от копчетата (на самия багажник, на шофьорската врата и на дистанционното) нищо не става. С две думи си търси от А6, ако нещо запъват им смени четките, сравнително лесно е.
  3. Fr0sT

    Актуатор смяна

    Не помня точно но ми се върти нещо пак около 400 или малко по-малко, направо им звънни и ще ти кажат актуална цена.
  4. Fr0sT

    Актуатор смяна

    И аз от Реал турбо взех моето януари месец, обучено, смених си го сам.
  5. Здравейте, Изчетох темата ама не ми стана много ясно тия драми с харча на масло и смяната на PCV клапана има ли ги и при фейслифта ?
  6. Няма нужда да се сваля бронята, 180 кинта беше от порше че бях на зор и лятото в жегите зор се кара по 200км без климатик, иначе гледах че в ибей ги имаше по около 30-40 евро, за оригинални става въпрос.
  7. G395 го сменях лятото че изпускаше фреон от него, целия беше омаслен и буксата се беше извадила. Мисля че бях срещал и TSB за тоя датчик някъде.
  8. Fr0sT

    Теч на вода в купето

    Под краката има със сигурност, до къде свършва не знам, най-вероятно до резервоара (задните седалки са над него).
  9. Fr0sT

    Теч на вода в купето

    По западните форуми бях чел за нещо подобно и като цяло решението е доста трудно и едва ли някой ще тръгне да го прави - в общи линии на тия коли подът е двоен и под краката има нещо като въздушно отделение, което се пълни с вода някъде отпред в двигателния отсек и след като се напълни водата буквално започва да извира през тапите нагоре вътре в купето. За това е и доста трудно да се хване, понеже видимо теч няма никъде, но мокета се мокри. Трудно се лекува, понеже предполагаемото място, където влиза водата е някъде отред при двигателя и за да се стигне до него трябва вадене на двигател, скорости... Под въпросното въздушно отделение трябва да има нещо подобно на тапи с дупки, през които да изтича водата, работата е там че явно се пълни по бързо от колкото може да изтече та като евентуално решение можеш да пробваш да махнеш въпросните тапи. Тук можеш да видиш къде под колата са тия тапи: https://www.vwaudiforum.co.uk/forum/showthread.php/139747-The-most-Lemon-Audi-A6-Avant-strikes-again/page11 Това е и цялата тема за въпросното наводнение ама кофтито е че вече ги няма youtube клиповете, иначе там човека беше снимал със свален мокет как водата буквално извира от пода... Успех с борбата с теча да споделиш резултата.
  10. Fr0sT

    Омасляване

    И аз слагах скоба там, силикон между входа на турбото и това гуменото ама продължава на омаслява та си карам така и не я мисля.
  11. Fr0sT

    Тресене в движение

    Амортисьора като изпусне тежестта на колата се поема от пружината и тогава по-скоро има носене а не тресене, аз при изпуснал заден амортисьор в завой и при преминаване през неравност колата сама тръгваше към съседната лента, но тресене нямаше. Така че ако на прав, гладък път тресе аз бих търсил причината другаде и ако каретата са ок тогава кардан или кутия.
  12. Той производителя много неща е недомислил по тия коли, не знам от вчера ли ги имате 🙄 А тая глупости за студените спойки, препарати и т.н. даже не заслужават и да се коментират 😂
  13. Точно обратното - такива многожилни кабели, където минава голям ток винаги е хубаво и да се калайдисат за максимален контакт и минимално съпротивление (и съответно да не греят), отделно калая се топи на 230 градуса та ако тоя кабел вдигне такава температура си мисля че стопения калай ще ти е последния проблем.
  14. Кримпване и запояване имах предвид, не само запоен кабел.
×
×
  • Create New...