Jump to content

realprofesora

Members
  • Мнения

    12
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    АКL A3 98г.

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    StZagora
  • Интереси
    Диагностика на автомобили

Контакти

  • Skype
    dinkosi

Последни посетители

1125 профилни разглеждания

realprofesora's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Купувам халоген от заглавието. Ако може възможно най-ниска цена. От СтЗагора съм. 0877046889
  2. Колонката между вратите ли колега? Там кои кабели са-за вакуум помпата и мигачите ли? Прекъсва ли се нещо? Искам да направя и стъклата да се вдигат при заключване, на тях от къде се хващат кабелите?
  3. Хело колеги, купих си модул за централно заключване с две дистанционни и искам да го монтирам на Ауди А3 97г с вакуум помпа. Моля помогнете със съвет, ако сте свързвали подобно нещо, къде се свързват кабелите. От вратата на шофьора ли се хваща от ключалката или от другаде. Изобщо всяка информация, схеми и т.н. ще са ми от полза.
  4. Колеги помагайте, някой който го е правил с ВагКом, да се активират фаровете като дневни светлини. Благодаря предварително. Нарочно не пуснах темата в А4 раздела, понеже смятам че и на другите ще е подобно.
  5. Хело маняци С радост искам да ви съобщя едно решение на проблем който се проявява при доста автомобили...не само Ауди и не само бензинки, но и дизели. Проблема е следния-мотора не работи добре на ниски обороти, особенно се прявява когато е студен. Да вмъкна само че става въпрос за Ауди А3 98г мотора е AKL 1.6 74кВ(бензин за лаиците). Отначало си помислих, че проблема е в свещи или кабели...а може би и бобина. Заблуди ме факта че когато размърдах кабелите и оборотите имаха леко подобрение, беше временно,но добре подвежащо. ПОнеже този мотор AKL е така "добре" конструиран(да живеят инженерите и техните майки) и за да се развият 2ра и 3та свещ...просто е невъзможно без сваляне на всмукателният колектор. И така един ден реших да го сваля за да проверя кабелите и свещите на 2ри и 3ти цилиндър(1ви и 4ти бяха инспектирани и бяха в отлично състояние). .....Но сякаш господ ме бутна, преди да сваля колектора, да направя ДИМЕН ТЕСТ за плътност на вакуума в всмукателната система . Какво представлява Димния тест- Вкарване на дим в системата на всмукване на двигателя. Става въпрос за всмукателни тръби, канестера, вакуумни маркучета, вакуума към спирачния апарат и други неща свързани във системата на засмукване на въздух. Лично аз съм си направил уред , който представлява Буркан в който съм вкарал два маркуча през капачката и вътре има нагревател с кабели и сипвам масло двигателно което се загрява и започва да дими. От единия маркуч с компресорче на 12в вкарвам въздух в буркана а през другия маркуч започва да излиза дим, който вкарвам в някой маркуч(например изхода от канестера или маркуча към усилвателя на спирачките и така системата на всмукателния колектор започва да се пълни с дим и ако някъде има ТЕЧ, от там започва да излиза дим. В моя случай дим започна да излиза от там където всмукателния колектор се свързва с главата. Там има гумени уплътнения които с времето са се втвърдили и напукали и от там Мотора ЗАСМУКВА ВЪЗДУХ И БЕНЗИНОВАТА СМЕС ОБЕДНЯВА. От където и се появяват НЕСТАБИЛНИ ниски обороти. Свалих Колектора и намазах добре със силикон, монтирах обратно и всичко си заработи както трябва. Taka че запомнете-Преди да бърникате каквото и да е по мотора, 1во си направете Димен тест и чак тогава давайте на майстори и др. да ви търсят проблема с нестабилните обороти. Тук добре се вижда излизащият дим от мястото където колектора ляга на главата. Информация за Димния тест може да намери в youtube просто трябва да напишете Vakuum leak test
  6. Няма смисъл колега, от толкова пари да влагаш. Аз съм с обикновен парктроник от най -евтините, на дъщеря ми и на още 6 автомобила съм монтирал от тях и си работят перфектно. Показват с точност и отчитат и общинските колчета дори. Цитиране на предходно мнение!
  7. Колеги не мога да намеря точна информация как се сменя водната помпа на този мотор Z1 дизелак 1,9 ТDI 90 коня. Аудито 80 е 96та година . Зяпах днес и ми се вижда, че трябва да се свали ангренажен ремък, защото има една шайба която пречи да се развият болтовете на помпата. Но като чета из нета пише че не се сваля ангренажа а се развиват болтовете на корпуса на помпата и готово. Та някой, ако е сменял и знае как става номера, моля да каже.!
  8. Хело колеги, мой френд има Ауди А4 но не знам точно модификацията ,затова прилагам снимка http://prikachi.com/images/977/8350977G.jpg Та въпроса ми е има ли бордови компютър, при положение че нито на лоста на чистачките ,нито на светлините отстрани има бутонче, а на таблото(там където е червения надпис на снимката), като потегли и му показва колко километра могат да се изминат с горивото в резервоара. Мерси предварително!
×
×
  • Create New...